Ben ik nou de enige...

@blue_fairy wrote:

@Marietje wrote:


Misschien ga ik idd maar een cocktailtje maken, gat in de markt!




Een shampoo voor ALLE soorten haar! :thumbup: :dance: dat is wat we nodig hebben :smiley:



Er is een sketch uit de oudejaarsconferance 2008 van Joep van 't Hek over de kredietcrisis. En dat er dan over 20 jaar nog mensen waren die ‘de welvaart hadden meegemaakt’… hij noemt als voorbeeld van die welvaart: dat we 100 soorten shampoo hadden. Heel toepasselijk!!



Kijk hier maar: http://www.youtube.com/watch?v=oYwWoEX7ioc

tussen 1.00 min en 1.45 min :slight_smile: hihihi




Hihihi hij is leuk!!!

Alleen dankzij hem kom ik nu op m’n 8ste shampoo…shampoo voor dik haar :doh:



Ik ga zo de Blokkerfolder eens uitpluizen…wie weet hebben ze nog een goeie tondeuze in de aanbieding 8)

Haha ja dat vind ik ook vreemd…alsof de punten daarna ineens niet meer gespleten zijn :think: …ik zou dan zo’n was-proces wel eens onder de loep willen nemen…gewoon van dichtbij zien hoe die haarpunten langzaam weer ont-spleten (of ontsploten :think: :mrgreen: ) worden…lijkt me een machtig mooi proces om te volgen!

Dat probleem heb ik nou met een dagcreme uitzoeken :shock:



Weet je hoeveel verschillende soorten 1 enkel merk al heeft :o



Ik kom daar niet uit.



Shampoo koop ik gewoon bij de Action, de olijvenshampoo, die ruikt lekker en is voor elke dag. (verder geen polonaise in mijn haar :mrgreen: )

O ja, dagcreme is ook zoiets :roll: :doh:

Of tandpasta…met fluor, voor witte tanden, voor een frisse adem, tegen gaatjes, antitandsteen, antiplak… :wall:

Ik ben er ook maar mee gestopt, geen enkele shampoo werkt bij mij, mijn haar wisselt het hele jaar tussen alle mogelijke ellendige fases waar shampoo’s voor uitgevonden zijn. Sinds Casper er is houd ik het op babyshampoo. 8) Werkt voor alle soorten haar behalve dan natuurlijk het ‘geen haar’ type… :wink: maar ja dan hoef je ook eigenlijk niets, gewoon een beetje babyolie erop voor de glim lijkt me :lol:

@charity wrote:

@Marietje wrote:
@charity wrote:


Ik zou als ik jou was shampoo voor droog en beschadigd haar pakken.

Als je haar niet meer droog is pluist het ook een stuk minder lijkt mij.




Tja…maar dan zit ik nog met mijn krullen, met mijn blonde kleur, met mijn gespleten haarpunten :think: :roll: :mrgreen: :wink:



Blue fairy, ik ga die link even bekijken, klinkt wel humor! :mrgreen:




tjah maar shampoo voor gespleten haarpunten vind ik altijd vreemd die blijven toch gespleten??? :mrgreen:




als het VOOR gespleten haar punten is bedoelen ze dan niet juist dat ze van die shampoo splijten… :think:

@ruud wrote:

@Ron wrote:
Is er ook een shampoo voor GEEN haar?



Dan wil ik die!!




Gewoon spons en zeem en dan nawrijven met water met een klein scheutje schoonmaakazijn, spiritus of een halve ui! UI??? Ja UI!! De ui toevoegen aan gloeiend heet (auw) water, voor dat beetje extra glans. :angel:



Om de glans langer vast te houden kan ik je de was van Meguiars aan bevelen. :mrgreen:






Ik zie t op je avatar al… prachtglans… :inlove:

Jij moet meedoen met Beste idee van Nederland…

Neem aan dat je dit ook op langer haar kan gebruiken?

ik heb Zomerblond van Andrelon een keer ingeslagen (4 flessen van gekocht) dus ik kan in de winter die ook nog gebruiken :stuck_out_tongue:

Nu mocht ik van (ik geloof viva) de shampoo van Lloreal Elvive testen. Dus die gebruik ik nu.

@faizaa wrote:

@ruud wrote:
@Ron wrote:
Is er ook een shampoo voor GEEN haar?



Dan wil ik die!!




Gewoon spons en zeem en dan nawrijven met water met een klein scheutje schoonmaakazijn, spiritus of een halve ui! UI??? Ja UI!! De ui toevoegen aan gloeiend heet (auw) water, voor dat beetje extra glans. :angel:



Om de glans langer vast te houden kan ik je de was van Meguiars aan bevelen. :mrgreen:






Ik zie t op je avatar al… prachtglans… :inlove:

Jij moet meedoen met Beste idee van Nederland…

Neem aan dat je dit ook op langer haar kan gebruiken?




Dat is geen probleem uiteraard Fai. Ik zou dan wel meer ui gebruiken en rekening houden met meer ruimte in het openbaar vervoer, minder vrienden etc etc. :mrgreen:

@ruud wrote:

@faizaa wrote:
@ruud wrote:
@Ron wrote:
Is er ook een shampoo voor GEEN haar?



Dan wil ik die!!




Gewoon spons en zeem en dan nawrijven met water met een klein scheutje schoonmaakazijn, spiritus of een halve ui! UI??? Ja UI!! De ui toevoegen aan gloeiend heet (auw) water, voor dat beetje extra glans. :angel:



Om de glans langer vast te houden kan ik je de was van Meguiars aan bevelen. :mrgreen:






Ik zie t op je avatar al… prachtglans… :inlove:

Jij moet meedoen met Beste idee van Nederland…

Neem aan dat je dit ook op langer haar kan gebruiken?




Dat is geen probleem uiteraard Fai. Ik zou dan wel meer ui gebruiken en rekening houden met meer ruimte in het openbaar vervoer, minder vrienden etc etc. :mrgreen:




Nouw, misschien word t juist drukker met al die mannen die ik dan, door mijn mooie… glanzende haar, van me af moet slaan… :lol:

En al die vrouwen die om me heen zwermen… die klaarstaan met heggeschaar of tondeuse om in 1x een stuk eraf te knippen…

Dan ga je er wel van uit dat de glans het wint van de geur… :mrgreen:

@ruud wrote:

Dan ga je er wel van uit dat de glans het wint van de geur… :mrgreen:






Geur valt te verdoezelen… die glans… die glans zal mensen verblinden :inlove:

aandelen in zonnenbrillen kopen gaat