Ben ik de enige.....

Die op dit moment aan het grienen is bij Hart in aktie.

Manlief kwam me al zakdoekjes brengen :oops:



Nee geen traantjes, maar echt ronduit gesnotter…

Ik zit niet te kijken, maar waar gaat het over?



Groetjes,



Viratine

de avond dat hij dit aan hun opdroeg (tijdens concert zelf) waren wij erbij… hadden het verhaal al gehoord. Heftig he, zit nou ook met kippenvel te kijken!!!

@Viragootje wrote:

Ik zit niet te kijken, maar waar gaat het over?



Groetjes,



Viratine




4 Meiden hebben een kindje verloren… marco zingt afscheid nemen bestaad niet voor ze, en neemt de tijd voor ze om een hart onder de riem te steken :inlove:

Heb het alleen gehoord terwijl ik boven weer eens met Sem liep te sjouwen en ook ik heb de ogen uit mijn kop gejankt omdat ik mezelf ook heel zielig vond (en dan heb ik mijn kindje gewoon in mijn armen, kan me echt niet voorstellen hoe al de mama’s hier en die meiden zich moeten voelen :cry: ) dus droog mijn tranen maar weer en prijs me gelukkig dat Sem “alleen maar” ergens last van heeft en er gewoon is.

Ik zit net mijn tranen te drogen en snotters af te vegen…

Nee niet de enige,begon al te huilen toen de dames alle 4 op de bank zaten en werd erger toen Marco begon met zingen :cry:

Hey je hebt beb in ben veranderd :naughty:

Ja tranen zaten in de weg, zag niet wat ik deed.



Nou moet zeggen dat het volgende programma ook erg goed is voor de traanbuisjes…jeetjemine wat een ellende allemaal!

ik heb helaas niet zitten kijken. Jammer, had ik eigenlijk wel willen zien.

Ik ga morgen of zo even kijken of ik kan kijken op SBS6 bij uitzending gemist, want ik wil het wel even zien…



Groetjes,



Viratine

Hart in actie heb ik niet gezien, maar heb wel de watervallen open gezet bij de ultieme woondroom. Daar moet je toch niet aan denken zeg; nog in je kraambed je man verliezen… :cry:

Ik ken ze alle vier, woon zelf ook in maassluis inderdaad hier ook tranen. Dit was ze echt gegunt wat een hel zijn deze meiden doorgegaan en voor altijd dit verlies met je mee moeten dragen pff respect hoor!



gr Leonie

Hier ook met tranen…

daarom kijk ik zulke dingen niet

ik jank al om de kleinste dingen

niet heb ik gehuild bij de film wat op rtl 5 was :oops:

Als hubbie thuis is kijk ik dit maar niet…

Ik jank zo met alles mee :cry: Zal morgen even op internet kijken :?

Ik kijk expres niet… doe ik de hele nacht geen oog dicht… :cry:

Vond het fantastisch zou zo graag willen dat ik dat ook mee kon maken. Ik heb ook heel veel steun gehad aan de muziek, puur de teksten dan van Marco na het overlijden van Luna :vlinder:



Heb dus in ieder geval heerlijk gehuild hield niet meer op

Nee sorry…

Ik hou niet van sentimetele tv…

t word vanmiddag herhaald… om 10 voor 2 geloof ik :thumbup: