Ben ik de enige.....

Heb dus in ieder geval heerlijk gehuild hield niet meer op


Marielle, dat heb ik dus ook. Vind het zo mooi en zo heerlijk dat mensen dit mogen meemaken en ze er zoveel uit kunnen halen :-*
Laat lekker mijn tranen gaan, Marco snottert lekker met me mee :inlove:

Hubbie moest mij ook zakdoekjes brengen, kon het echt niet drooghouden!!! Tim lag op mijn arm te slapen en die heb ik toen maar even niet weggelegd… :snooty:

Wat een verschrikkelijke tijd moeten die meiden doormaken.



Bewondering voor alle vlinder-mama’s! :: :hug: ::

@Greetje14 wrote:

Nee sorry…

Ik hou niet van sentimetele tv…




Ik ook niet, dus het komt me niet bekend voor :wink:

ik heb niet gekeken, maar moest dat wel het geval geweest zijn dan kon ik mijn tranen ook niet bedwingen.

ik heb even gekeken maar weg gezapt… vondt het programma met Wendy vele male leuker.

Ik vindt die Natas helemaal niets, gisteren even gekeken maar zodra zij in beeld kwam heb ik weg gezapt.

ik kijk het nu (de hh)… :shifty: :cry: heffftig zeg…

zoekt weer eens een dweil



edit: *en nog maar een grotere… *

wat mooi gedaan … zijn muziek is zoo zo… heb er geen woorden voor. :cry: :inlove:

Ik heb het net ook gekeken.



Mijn tranen begonnen al bij die 10-jarige jongen met zijn trekker, en toen die meiden kwamen rolden ze heel hart. :cry:

Heb net gekeken op de site en idd hier ook al tranen bij de jongen met zijn trekker … maar bij de andere meiden … pfff … zooo aangrijpend. :cry:

pfff ook even gekeken, ben sowieso de laatste tijden een ongelooflijke emodoos, dus heb ook even lekker zitten janken