Oooh natuurlijk is een uitvaart verdrietig…Ik heb ook de ogen uit mijn hoofd gehuild. Vooral toen de kist zakte. Point of no return zeg maar (mijn vader is gecremeerd)…
Het is ook een definitief afscheid en vandaar dus ook iets erg verdrietigs. Maar het heeft mij persoonlijk meer kracht gegeven dat er een opzwepend lied gedraaid werd dan als er een lied gedraaid wordt wat sowieso al erg verdrietig is. Ongeacht de situatie…
Ofzo :shifty: :think:
@marielle wrote:
Voor Luna hadden we
Mecano Hijo de la Luna
O Jel kippevel hiero....... :cry:
Net als bij James Blunt die vele van jullie gekozen hebben, bah moet ik nu al huilen :cry: :cry:
De soundtrack van Forrest Gump
Prachtig vanaf het 1e moment dat ik het hoorde toen de film net uit was. Ook met het beeld van het dwarrelende veertje erbij. Ik voel me dan even dat veertje dat van moment tot moment in mijn leven vliegt. Rustige momenten, heftige momenten, verdrietige momenten en ook vooral blije momenten. Als ik dit nummer hoor, dan denk ik aan mijn leven.
@Karin2 wrote:
De soundtrack van Forrest Gump
Nou je wordt bedankt, zit ik hier te snotteren

Dat is ook idd een van mijn favorieten!
voor de mensen die hem niet kennen:
Sorry laiverd :hug:
Ik heb de link ook in mijn post gezet overigens, je kunt op " Forrest Gump" klikken
hihihi kijk zo technisch ben ik nou net niet hahaha!
Ennuh Groningse of niet???
Euh ik ben een mix van Grunn & Drenthe 8)
@Karin2 wrote:
Euh ik ben een mix van Grunn & Drenthe 8)
:thumbup: ik ook! grappig wonen we niet ver bij elkaar uit de buurt denk ik!
Ik zou graag “Into the West” willen van Annie Lennox, de aftitelingssong van de film Lord of the Rings. Het is een prachtig en hoopvol nummer wat symbool staat voor “het eind van de reis, maar ook de reis verder naar het definitieve eindpunt” zeg maar…
http://www.youtube.com/watch?v=cdlLBdR9i8s
Het verhaal van Lord of the Rings heeft altijd veel betekend in mijn leven, tis een beetje mij bijbel zeg maar, vandaar dat ik graag dit nummer zou willen hebben…
En ook iets gospel-achtigs, wat ik belangrijk vindt is dat uit de gekozen nummers hoop naar voren komt
Redemption song van Bob Marley
Run to the water van Live
Tonight van Tina Turner en David Bowie
En de rest mogen ze zelf beslissen :lol:
Ik kan zo veel nummers bedenken maar dit is wel echt de top drie.
Een aantal mensen om mij heen weet dit ook en ik hoop dat ze het tegen die tijd ook zullen draaien.
Over heeeeeeel lang :mrgreen: