begonnen met klussen in sept.2005

Hier nog 1 het is ook zo gezellig hier :mrgreen:

Hallo.zo boodschappen gedaan en man naar werk…nu nog huis poetsen :frowning: :frowning: :frowning: maar ja, hoort erbij

Lieke :-*

Hallo luitjes!

Ik heb me op het forum ook al even voorgesteld bij de topic voorstellen, maar ga dat hier nu ook even doen.

Ik ben Elly 25 jaar. Sinds 07-07-2004 getrouwd met Jan.

We hebben allebei een grote kinderwens en hebben besloten te gaan stoppen met de pil. De laatste pil heb ik op 10 september genomen.

Op aanraden van huisarts hebben we besloten eerst een maandje te gaan rubberen en dan voor het eggie te gaan klussen.

Ik zal dus ook te vinden zijn bij de topic oktober-klussers!

Ik vind dit een hele spannende tijd en hoop dat we er met z’n allen gezellig over kunnen kletsen!

Groetjes Elly!!!

Nogmaals welkom :!:

Je kunt zelf ook een nieuwe topic aanmaken bij gestopt met en dan boven aan de pagina staat nieuw onderwerp. Succes.

Bedankt voor de tip Yona!

Ik zal even een nieuwe topic openen met daarin hetzelfde verhaaltje!

En als ik het allemaal goed heb, zijn er al heel wat oktober-klussers, dus ik hoop dat het er erg gezellig wordt! :smiley:

Hoop dat jullie wensen allemaal (snel) mogen uit komen :!:

Veel plezier in ieder geval

Hoi Elly1979

Als eerste natuurlijk van harte welkom!!!

leuk dat je met ons komt kletsen en ik zal zeker meekletsen op de oktober topic!!! :smiley: :smiley: :smiley: :

LIEKE

Helaas, helaas. Ben nog niet ongesteld geworden. Ga dus maar mijn banner verzetten naar 34 dagen. Dat was ik de vorige keer.

Weet je zeker dat je wel ongi moet worden…of ben je nog niet ongi geworden omdat je zwanger bent :pray:

Lieke

Nee, zwanger ben ik zeker niet. We hebben nog hartstikke veilig geklust. Ik wilde nog 1 maand mijn cyclus afwachten. Ik ben nog erg onregelmatig van de pil, maar de vorige keer was ik naar 34 dagen gegaan en ik hoopte dat ik nu naar 28 dagen zou gaan. Maar aangezien ik niet goed mijn eisprong voel, weet ik niet wanneer ik ongesteld kan gaan worden. Ik dacht hem te voelen en dan zou ik vandaag ongesteld worden, maar sinds die keer denk ik elke keer mijn eisprong te voelen :? , al met al weet ik dus totaal niet waar ik aan toe ben.

Dat is vervelend voor je meid, mijn cyclus is ook vrij onregelmatig, maar omdat ik altijd 3 dagen van te voren last van mijn ‘boops’ krijg weer ik wel zeker dat in ongi moet worden en dat het niks anders is … :frowning: :frowning: :frowning: HELAAS

Mijn cyclus lijkt zich te stabiliseren op 34 dagen. Mijn banner loopt dus ietsje op de zaken vooruit. Zal hem binnenkort wel even aanpassen, anders maken jullie me dadelijk gek!! :stuck_out_tongue:

Garfield

Het is weer eens gezellig druk geweest, ik kom vanmiddag even kletsen, eerst mijn vriendje uit zwaaien.

Hij gaat een weekemd naar Frankrijk :frowning:

:-* jentel

Ha Jente, wat gaat je vriend doen in frankrijk enne ga je niet mee??

Dus jij zit veel achter de pc dit weekend!!!

'k moet morgen werken :frowning: :frowning: :frowning:

:-* lieke1

Ik moet morgen ook werken.

Hij gaat naar de motorcross, (ik hou daar niet van)

Maar ik heb nu al spijt dat ik niet mee ben gegaan. (ik mis hem nu al)

Ik ga nu even weg, met m’n man naar de stad (koopavond).

Ben van avond weer hier ik hoop jullie ook.!!!

:-* Lieke1

P.s. ga je3 ook Andre Hazes kijken vanavond Jente?

Gezellig, lekker winkelen.

Ik weet nog niet wat ik ga kijken, maar is het zijn levensverhaal of wat :?:

Ha stelletje kletstantes…

Ik heb ook geen regelmatige cyclus hoor…zo tussen de 28-34 dagen…maar goed dat maakt ook niet uit…

Lieke: ik had voor mn zwangerschap ook altijd pijn aan mn (.) (.) boobs maar nu niet meer…en toen ik zwanger was had ik het ook.

nou ik ga vanavond lekker bankhangen…ben best moe.

Jentel: shop ze!

xxx Jo

Daar ben ik weer…nier lang geshopt, kun je ook niet veel geld uitgeven .:smiley:

Jolande heb jij ook nu nog last van je boops als je ongi moet worden :?:

:-* Lieke