@lieke1 wrote:
Dit is nu een Drentse Patrijshond !!!
Heb jij nu 5 honden bibi jane!!HIHIHIHI![]()
![]()
![]()
hahah, dacht bruin wit…ach je ziet heb enkel herders hond kruisingen en in drenthe kom ik nooit hhahahah
@lieke1 wrote:
Dit is nu een Drentse Patrijshond !!!
Heb jij nu 5 honden bibi jane!!HIHIHIHI![]()
![]()
![]()
Ik ga nu stoppen. Hond moet uit en er komt visite
geen zin in…
tot straks misschien…liefs lieke :dance: :dance: :dance:
Vind ik ook, maar mijn vriend had laatst een vraag, toen zij hij mischien moet ik ook maar eens een boek lezen. :lol: :lol:
:-* jentel
Doei doei.
Nou, 3 pagina’s erbij. Straks kan ik het helemaal niet meer bijhouden . Ben net terug van sporten. Ik heb nog fanatieker meegedaan als normaal, want als ik dadelijk zwanger mag zijn, moet ik wel een buikje hebben van de baby, maar niet van mijn eigen vetrolletjes. Al heb die helaas al te veel
Ik denk maar zo, als ik nu goed sport, dan komt er hopelijk niets bij. Helaas heb ik door het sporten ook geen zeurderig gevoel in mijn buik meer, maar misschien komt dat vannacht wel terug. Als ik het goed begrijp zijn er nog geen meiden in dit topic die bijna moeten testen, toch?? Anders laat ik mijn duimen alvast voorverwarmen.
Hallo, ik ben er weer… Zijn jullie er nog??? :dance: :dance:
Nee helaas bij mij niet maar we gaan eerst voor jou duimen dat je cyclus normaal is. :thumbup: :thumbup:
Moet trouwens toegeven dat ik hier al genoeg leesvoer heb liggen. Niet zozeer tips om zwanger te worden of waar je op moet letten, maar ik kan de verschillende tijdschriften over ouders of zwanger worden, maar moeilijk laten liggen, dus die zijn hier volop in huis. Ik wilde als we gaan beginnen, ook iets klein voor een baby aan mijn mannetje geven. Bijvoorbeeld een mutske, sokjes, rompertje o.i.d. Wel maar iets kleins, zodat ik er geen last van heb als het niet mag lukken. Toch vind ik het wel erg leuk om zo echt de ‘start’ voor mijn gevoel aan te kondigen. :oops: Misschien een beetje raar, maar oke… Als ik hoor dat sommigen al hele babykamers hebben staan in de opslag voordat ze zwanger zijn, dan mag ik best een paar sokjes kopen. Of ben ik mezelf nu heel erg aan het overtuigen dat het zo raar niet is… :think:
Sokjes kan wel of een rompertje, maar een babykamer nee dat nog niet.
Gewoon doen wat jij leuk vind.
Nee hoor, ik vind dat helemaal niet raar. Als jij dat zo voelt dan moet je dat doen, en als iemand er iets over zegt dan zijn ze zelf niet aan het klussen anders zouden ze je wel begrijpen…
lieke1
Vind ik ook iedereen is anders.
Ik ga zo slapen, 'k ben moe (hard gewerkt).
weltrusten voor straks enne voor de gene die moet klussen veel plezier!!!
liefs lieke :-* :-* :-*
Slaap lekker.
Dag dames,
Jullie hebben je flink uitgeleefd vanavond terwijl ik op school zat
De trein had nog behoorlijk vertraging ook op de terugweg, dus ik ben pas net thuis. Nog te wakker om te gaan slapen, maarja, ik moet morgen wel weer gewoon werken :wall:
Leuke foto van de hond. Wij hebben zelf een kat, groot en wit. Iedereen vindt hem heel mooi, maar hij heeft wel zo z’n buien, ha ha! Ik zal morgen wel even een fotootje opzoeken als ik er aan denk.
Groetjes Garfield
Jeetje zo laat van school pffffffff.
Je zal wel moei zijn.
En bibi net wakker, staat jullie pc beneden :?:
Ik moet zo gaan werken
hahah, ja de kids moeten zo naar school
:lol: :lol: En toch snel even kijken, ik ken het.
erg hé, ben pc verslaafd. Gaat 'smorgens gelijk aan. En o wee als ik mail heb dan moet ik eerst lezen hihihi
Ja, bij mij wordt het ook al steeds erger.