beetje rare vraag misschien

misschien een hele rare vraag, maar kan je het voelen/merken op een of andere manier als de sex resultaat heeft?

ik dacht namelijk zelf dat je dat pas merkt/voelt evt. tijdens de innesteling, maar die is toch niet meteen na het klaarkomen van de man?

een vriendin van mij heeft nu namelijk 3 kinderen en denkt nu zwanger te zijn van de vierde omdat ze meteen na de sex een stekende pijn voelde in har onderbuik.

Mij lijkt het haast ondenkbaar dat dit zou betekenen dat ze dus nu al kan zeggen dat ze, vanwege die pijn, een positief resultaat heeft.

Dus nu ben ik dus eigenlijk benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen/gedachtes hierover?

Het lijkt mij onmogelijk eigenlijk…maar ik weet wel van mijn moeder, die was de volgende ochtend al misselijk en wist toen dat ze zwanger was van mij…vind ik ook een raar verhaal…maarja, het was wel zo anders zat ik hier niet :think:

ja soms is het maar raar he. Zij zei dus dat ze dat bij de overige drie ook zo voelde, maar het lijkt me zo enorm sterk dat ik er nog een beetje wantrouwend tegenover stond dus vandaar dat ik het hier maar eens vroeg

ik heb wel gehad 2 weken na de bevruchting toen we seks hadden ( ik moest de volgende dag eigenlijk ongesteld worden ) dat ik tijden een orgasme enorme bandenpijn had…

wist nog niet dat we zwanger waren maar op dat moment zei ik , sjonge , ik lijk wel zwanger :think:

Lijkt me eigenlijk onmogelijk. Als de man klaarkomt is het zaadje nog niet bij het eitje… Laat staan al bevrucht of ingenesteld.

Misschien van eventueel een eerdere knuffelpartij en daar het resultaat van misschien ?

Wat Nathalievandominique heb na de sex dat heb ik ook gehad bij de eerste dan voelde ik echt mijn baarmoeder gewoon samentrekken…

ik ben blij dat ik toch niet zo onnozel ben dan zij mij deed voorkomen…

hahahah niet aan jezelf twijfelen hoor.

imo lijkt het echt vrijwel onmogelijk…

Vraag maar over een paar weken of ze een posi test in der handen heeft en dan gooi je het verhaal nog eens voor haar voeten :wink:

nou dat lijkt me echt enorm stug dat zoiets kan! Eerder onmogelijk zoiets, lijkt mij!

Maar ja, sommige mensen bedenken de vreemdste dingen :mrgreen:

Achteraf had ik ook een paar dagen voor NOD kunnen weten dat ik zwanger was. Had op één avond enorme steken in mijn schaambeen en idd na de seks voelde ik ook mijn BM samentrekken, wat kramperig.

Maar direct na de seks? Dat lijkt me wel hééél knap. Je hoort wel veel dta iemand op dat moment wel zo’n gevoel heeft van “deze keer is het raak” maar verder? Lijkt me niet.

Hey meis, ik voel het wel al een dag of 3 a 4 na de eisprong maar mijn hormonen slaan heel erg snel op hol bij/na de innesteling. Maar het echt al voelen tijdens of direct na de sex :shock: :think: Nee lijkt mij ook onmogelijk. Wat eerder gezegd werd dat sommigen dat gevoel hebben dat dit THE ONE is heb ik wel eens gehoord ja, maar niet echt fysiek voelen. :-*

kan t niet zijn dat ze haar eisprong voelde???

dan kan ze idd nu wel zwanger zijn maar was t niet de innesteling die ze voelde maar t eitje!!!

ze zei dat ze zeker wist dat ze op donderdag haar eisprong voelde, en op vrijdag de sex geweest was.

Maar heerlijk om te lezen dat ik toch niet zo vreemd was met mijn gedachtegang.

En ook leuk om te lezen hoe snel jullie iets merkte/voelde. Hier is dat altijd pas 2 dagen voor nod geweest dat ik dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn :smiley:

Misschien doet ze aan wishfull thinking :wink: Zaadjes hebben een hele weg om af te leggen richting eitje dus dat kan ze écht niet gelijk daarna voelen… Kan gewoon niet. Maar misschien wel gewoon 't verrtouwen en het gevoel dat dit keer raak zal zijn? (dat herken ik wel van mezelf.)

Dus, jij niet onnozel :naughty: Jij heel verstandige meid hoor! :thumbup: :-* (en nu op naar een mooi beebje voor jou )

Het duurt volgens mij een uur voor de eerste zaadjes bij de eicel zijn en daarna dagen voor de innesteling.

Waarschijnlijk heeft ze haar eisprong gevoeld, maar de conceptie zelf voelen klinkt als een broodje aap verhaal

Als de eisprong donderdag was, dan was ze vrijdag te laat met klussen. Want een eicel is maar een paar uur te bevruchten. Je kunt zeker niet meteen na de seks voelen dat je zwanger bent. Een eicel en zaadcel zijn elkaar dan nog niet eens tegengekomen, die moeten eerst nog een hele weg afleggen…

Geen idee of je gelijk buikpijn kan krijgen, ik was 2 dagen na de eisprong al kots misselijk en dit heeft tot week 26 geduurd :lol: Zwanger dus!

Het leek mij toen ook al zo sterk, maar goed…

ik zou zeggen een eisprong en dan kan je echt niet weten of je zwanger ben

Nou ja, als ze vaker per week seks heeft rond haar eisprong, kan die buikpijn die ze voelde het resultaat van een eerdere vrijpartij zijn geweest.

Is ze straks zwanger en zegt ze: “Zie je nou wel” :wink:

Als dit nu de enige keer was tijdens deze cyclus dan zou ik het heel knap vinden als ze gelijk heeft want mij lijkt het om eerder genoemde redenen onmogelijk.

aangezien we best vertrouwlijk zijn, weet ik dat ze vanaf een week voor haar eisprong regelmatig sex gehad heeft. Maar goed, dan kan ze dat toch nog niet een dag na haar eisprong weten?

En weet je inmiddels al of ze zwanger is? :mrgreen:

Naar mijn idee onzin dat ze de conceptie heeft gevoeld, zeker direct na de seks. :lol: Dacht zelf ook meer aan ovulatie (of heeft ze gewoon een spiertje verrekt tijdens de seks :think: ).

Het THE ONE gevoel ken ik wel!! Bij Fenna had ik dat heel erg sterken sprak ik dat ook direct uit en dit keer heeft Henri het direct gezegd na de seks! :mrgreen: