beetje rare vraag misschien

nee, had er eigenlijk niet meer aan gedacht… zal het eens vragen, zie ze vanavond :slight_smile:

haha ben benieuwd! :thumbup:

Ik ook :stuck_out_tongue:

nou, ze is inderdaad zwanger… dus ergens lijkt ze het toch allemaal wel goed aan te voelen

Dat is dan gewoon toeval, want tijdens de seks kun je echt niks voelen wat op een zwangerschap kan wijzen. Simpelweg omdat er op dat moment nog niks gebeurt wat met zwanger worden te maken heeft.

Een eicel en zaadcel komen elkaar niet tegen tijdens een vrijpartij, dat is pas later. Het duurt een paar uur voordat ze elkaar tegenkomen, als je precies op het moment van de eisprong zou klussen. En ook dan treedt er niet onmiddelijk bevruchting op en de innesteling is pas 7-10 dagen na je eisprong.

Het Kan!

Ik wist meteen na de sex dat ik zwanger was. Nou jah, de volgende dag dan. Want ik heb vanaf de bevruchting contant een lichte zeurende buikpijn gehad. Echt vanaf die dag. Het was net alsof ik ongesteld moest worden…dan heb ik ook een dag een lichte buikpijn en de dag erna ben ik ongetseld(met behooorlijke buikpijn).

Dus ja, het kan wel

Groetjes

Yvonne

Beitsche, dat was dan toch een aantal uur later? Ik had nl begrepen dat conceptie op z’n vroegst 1 uur na de zaadlozing plaats kan vinden (dan zijn de snelste zwemmers bij het ei).

Dus volgende dag kan volgens mij wel, maar direct na de sex (binnen een uur bedoel ik) iets voelen lijkt me sterk.

@beitsche wrote:

Het Kan!

Ik wist meteen na de sex dat ik zwanger was. Nou jah, de volgende dag dan.

Ik vind dat echt heel sterk dat een vrouw dat voelt…

En dan ook nog de dag erop…

Ja het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik denk gewoon dat zoiets niet bestaat…