Beetje bloedverlies 39 weken

@schoen wrote:

gisteren ben ik gestript en morgen mag ik weer naar verloskundigen toe. Strippen heeft wel wat in gang gezet. Heb sinds gisteren om de 10 minuten zo`n weeig gevoel en soms werkelijk weeen die ik weg moet puffen. Om dan vervolgens weer een uur niks te hebben!

Dus zet niet door.

Morgen als ik bij verl kundigen ben geweest moeten we door naar het ziekenhuis voior een ctg. Als alles goed is kan ik gewoon weer naar huis dan.

Dus ik zou zeggen tot morgen maar weer.



Ik ga nu zo namelijk plat,even douchen en dan bedje in!




Succes morgen dan! ben benieuwd wanneer het door gaat zetten.

Ik duim voor je dat het vannacht door gaat zetten!!!



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dank je ikke ook! :-* :-*

En ikke ook!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Jullie kunnen gaan lijken bij de JUNI 07 mamas…



Irene is bevallen van een zoon genaamt swen!!






alles is goed met ze :inlove:

Whoeiiii Irene, van harte gefeliciteerd met je zoon!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Gefeliciteerd. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: van harte!!! :dance:

@schoen wrote:

Dank je ikke ook! :-* :-*




Gos…dat je toch vanaf deze post gezien 5,5 uur later al bevallen bent…(effe gespiekt bij de april 2005 mama’s… :mrgreen: :mrgreen: )



Ook jij van harte Schoen!

Dan hier ook nog maar een keer!



VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Gefeliciteerd!!!

Hieperdepiep!!



Irene: van harte gefeliciteerd met Swen!!



Schoen: van harte gefeliciteerd met Tije!!

Dank jullie wel meiden, bij de juni mama’s (blz 21) heb ik net 2 foto’s geplaatst van Swen! Bevallingsverhaal volgt zsm wanneer ik beter kan zitten! :sick:

xxx