Beetje bloedverlies 39 weken

Net toen ik naar het toilet was geweest had ik wat roze/rood bloed in behoorlijk wat slijm. Nu verlies ik de laatste week al heel veel slijm…

Is dit het begin van de bevalling of iets anders?!?!

Het klinkt als de slijmprop…wat op zich nog niets zegt, schijnt dat de bevalling dan nog 2 weken op zich kan laten wachten.

Bij Rick verloor ik (volgens mij) de slijmprop op vrijdag, zaterdagavond begonnen de weeën en zondagmiddag om 14:05 is Rick toen geboren.



Verlies je verder geen bloed? Bij twijfel anders even VK bellen.



Succes!

het lijkt mij inderdaad de slijmprop… het wil nog niet altijd zeggen dat dan de bevalling meteen begonnen is…



ik ben de slijmprop verloren toen ik 30 week zwanger was…

Uhm… dat kan dan nog wel even duren dus! Ik heb ook veel meer ontlasting dna normaal en een apart gevoel van binnen… (klinkt leuk… hahaha!)

Zo maar eens lekker relaxed gaan douchen!

Thanks meiden voor jullie reactie, ik hoop dat het stiekem toch snel begint!

spannunt irene, succes hoor :thumbup:



:-* bianca. ( sluit leker totaal niet aan op je vraag hé?) ihihhi

@bianca81 wrote:

spannunt irene, succes hoor :thumbup:



:-* bianca. ( sluit leker totaal niet aan op je vraag hé?) ihihhi




Dat geeft helemaal niks lieve Bianca!! :-*

Dat van het slijm herken ik niet, maar een paar dagen voor ik bevallen ben had ik ook zo’n "schoonmaakactie"van mijn lichaam leek het wel , idd veel meer ontlasting.



Gossss SPANNEND MAN!!! :mrgreen:

hier begon het ook zo, de zelfde dag nog weeen en de zelfde nacht is thomas geboren



bij lucas had ik eerst een wee, en toen pas slijm met bloed erin



i, hoop dat het doorzet, alvast heel veel succes bij de bevalling :wink:

hmmm spannend meid… Dat klinkt wel alsof er het een en ander gaat gebeuren op korte termijn!!! :thumbup:

ik had dat ook, klinkt als slijmprop. Bij mij was het vrij vroeg, na een week of wat kwam Fenna pas, maar hoe later, hoe minder tijd ertussen zit. Dus het kán.

Mocht het beginnen veel succes!

En, is er wat gebeurd vannacht??

Helemaal niets-nada-noppes!

Vanmorgen nog wat roze slijmverlies en nu niets meer :?

Nou ja, afwachten maar, meer kan ik toch niet doen!

Ach, hier de hele zondag bloedverlies gehad, maandag werd Roeland geboren. Succes!

Spannend Irene!! Be de bevalling van Max begon het ook zo 's middags. Een paar uur later de eerste wee en drie uurtjes later Max in mijn armen. :inlove:



Zet em op hè…

@Claudje wrote:

Spannend Irene!! Be de bevalling van Max begon het ook zo 's middags. Een paar uur later de eerste wee en drie uurtjes later Max in mijn armen. :inlove:



Zet em op hè…




Waar kan ik mijn handtekening zetten om me in te tekenen op zo’n bevalling? Klinkt ideaal!



Spannend hoor Irene!



gr muts

Klinkt iid als de slijmprop, en dat je naar het toilet moet :think: volgens mij is je lichaam bezig de grote schoonmaak te houden voor de bevalling :mrgreen:



Succes!

Irene, ik hoop oo kvoor jou dat het snel doorzet.



het kan natuurlijk altijd he :wink:



ik zij het al eerder… maar ik denk echt dat het de slijmprop is geweet… nu het wachten op de weeën…



maar aangezien wij juni mamas nog al haast hebben met het bevallen hahaha!! wie weet ben jij nu de volgende !! :dance: :dance:



sterkte!! :-*

Thanks weer!



Het is nu helemaal rustig in mijn buikje helaas… Nu al eigenwijs dus! Hahaha!

hahah weet je wat ik zo grappig vind, iedereen leeft zo m et iedereen mee, geweldig! Dat is toch iets dat alle zwangeren verbind. Ik betrapte me erop dat ik vlug eventjes ging kijken of het inderdaad begonnen was Irene, en dat terwijl ik je helemaal niet ken.



Gek ras, die zwangere vrouwen :oops:

ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was van mijn dochter en een uur na dat ik de slijmprob verloren had begonnen de wee’en bij mij en 2 dagen later is ze geboren na 2 en een halve dag later :inlove: :inlove: dus meis het gaat beginnen :inlove: :inlove: