Beetje bloedverlies 39 weken

@Linda_ wrote:

hahah weet je wat ik zo grappig vind, iedereen leeft zo m et iedereen mee, geweldig! Dat is toch iets dat alle zwangeren verbind. Ik betrapte me erop dat ik vlug eventjes ging kijken of het inderdaad begonnen was Irene, en dat terwijl ik je helemaal niet ken.



Gek ras, die zwangere vrouwen :oops:




Welnee joh, wij helemaal niet een gek ras! Juist hardstikke lief!!





Maarre, nog steeds geen actie hier hoor! Woensdag weer naar de vk, ben benieuwd, misschien hoef ik niet meer!!!

mwahaahh Linda, ik ben niet zwanger maar ben ok een gek ras hoor, :lol:

Ik kijk ook steeds of er al actie is, maar helaas nog nie…



En we kijken wachten weer af, en duimen door dat de bevalling weldra begint en alles goed gaat :inlove:

:mrgreen:

Irene, hier ook zo’n schoonmaakaktie van te voren.

maar ik heb geen slijmprop gezien.

en die ontlasting had ik gelijk met de eerste lichte weeen. Dus toen was het bij mij al wel echt begonnen.



is trouwens wel een voordeel want dan heb je een grote kans dat er tijdens de bevalling niks meer mee naar buiten komt.

en dat is wel prettig :oops:

Hier ook even een update (gekopieerd van de juni mama’s)



Hier idd NOG wel BIB, maar flinke weeen gehad en net aardig wat bloedverlies… Vk gebeld en als het bloedverlies meer wordt weer bellen, maar mijn gevoel zegt dat het vandaag/morgen toch echt gaat gebeuren…

Spannend!!! Succes!!

spannend irene :dance: :thumbup:

idd spannend zeg en hoop dat je gauw je beeb in armen mag houden!

ff offtopic

enne schoen…de afspraak was 28 mei bevallen!!! waarm heb je dat niet gedaan???

@Jannigje wrote:

ff offtopic

enne schoen…de afspraak was 28 mei bevallen!!! waarm heb je dat niet gedaan???






tja lukte niet denk ik?? :think: :think: Gisteren ook al niet,wat Try voorspeld had.

Vanmorgen gestript en nu wachten en mag vrijdag weer komen!!! Wel zeurderig gevoel,maar verder niks :wall: :wall: Ga zo op bed!

Spannend!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Zet hem op!

Spannend, heel veel succes als het echt zo ver is!!

waaaahhh spannend meid!!

Als ik jouw verhaal zo lees, krijg ik er ook gewoon weer erg veel zin in. Die spanning van, is het nu wel of niet zo?

Hopelijk zet het snel door!

En hoe is ie Irene?

ben ook benieuwd!!!



p.s. Schoen, heb jij ook een topic waar we mee kunnen leven? :mrgreen:

Volgens ons als mede-junimama’s is Irene aan het bevallen, want ook wij hebben haar nog niet gesignaleerd :wink: .

(en anders houdt ze de spanning er goed in, haha)



Irene, zet hem op he!!!

@Peetje wrote:

p.s. Schoen, heb jij ook een topic waar we mee kunnen leven? :mrgreen:




Ik ben overal en nergens te vinden,maar meeste schrijf ik mee met de peuter en kleuterpraat en dan met de aprillers! Oude vertrouwde clubbie van zwangerschap van Yara!

Speelhoekkie ben ik ook veel en post gergeld her en der! Dus je kan me overal in de gaten houden.

Maar tot op heden nog altijd BIB!

Morgen weer naar verloskundigen toe!

Ooohh spannend.

Ha, Irene aan het bevallen!!! Spannend hoor!!!



@schoen wrote:

@Peetje wrote:
p.s. Schoen, heb jij ook een topic waar we mee kunnen leven? :mrgreen:




Ik ben overal en nergens te vinden,maar meeste schrijf ik mee met de peuter en kleuterpraat en dan met de aprillers! Oude vertrouwde clubbie van zwangerschap van Yara!

Speelhoekkie ben ik ook veel en post gergeld her en der! Dus je kan me overal in de gaten houden.

Maar tot op heden nog altijd BIB!

Morgen weer naar verloskundigen toe!




Dan probeer ik je op die manier maar in de gaten te houden…Wanneer moet je weer naar de VK? Nog geen sprake van inleiden?

gisteren ben ik gestript en morgen mag ik weer naar verloskundigen toe. Strippen heeft wel wat in gang gezet. Heb sinds gisteren om de 10 minuten zo`n weeig gevoel en soms werkelijk weeen die ik weg moet puffen. Om dan vervolgens weer een uur niks te hebben!

Dus zet niet door.

Morgen als ik bij verl kundigen ben geweest moeten we door naar het ziekenhuis voior een ctg. Als alles goed is kan ik gewoon weer naar huis dan.

Dus ik zou zeggen tot morgen maar weer.



Ik ga nu zo namelijk plat,even douchen en dan bedje in!