hahah weet je wat ik zo grappig vind, iedereen leeft zo m et iedereen mee, geweldig! Dat is toch iets dat alle zwangeren verbind. Ik betrapte me erop dat ik vlug eventjes ging kijken of het inderdaad begonnen was Irene, en dat terwijl ik je helemaal niet ken.
Gek ras, die zwangere vrouwen :oops:
Welnee joh, wij helemaal niet een gek ras! Juist hardstikke lief!!
Maarre, nog steeds geen actie hier hoor! Woensdag weer naar de vk, ben benieuwd, misschien hoef ik niet meer!!!
Hier ook even een update (gekopieerd van de juni mama’s)
Hier idd NOG wel BIB, maar flinke weeen gehad en net aardig wat bloedverlies… Vk gebeld en als het bloedverlies meer wordt weer bellen, maar mijn gevoel zegt dat het vandaag/morgen toch echt gaat gebeuren…
p.s. Schoen, heb jij ook een topic waar we mee kunnen leven? :mrgreen:
Ik ben overal en nergens te vinden,maar meeste schrijf ik mee met de peuter en kleuterpraat en dan met de aprillers! Oude vertrouwde clubbie van zwangerschap van Yara!
Speelhoekkie ben ik ook veel en post gergeld her en der! Dus je kan me overal in de gaten houden.
p.s. Schoen, heb jij ook een topic waar we mee kunnen leven? :mrgreen:
Ik ben overal en nergens te vinden,maar meeste schrijf ik mee met de peuter en kleuterpraat en dan met de aprillers! Oude vertrouwde clubbie van zwangerschap van Yara!
Speelhoekkie ben ik ook veel en post gergeld her en der! Dus je kan me overal in de gaten houden.
Maar tot op heden nog altijd BIB!
Morgen weer naar verloskundigen toe!
Dan probeer ik je op die manier maar in de gaten te houden…Wanneer moet je weer naar de VK? Nog geen sprake van inleiden?
gisteren ben ik gestript en morgen mag ik weer naar verloskundigen toe. Strippen heeft wel wat in gang gezet. Heb sinds gisteren om de 10 minuten zo`n weeig gevoel en soms werkelijk weeen die ik weg moet puffen. Om dan vervolgens weer een uur niks te hebben!
Dus zet niet door.
Morgen als ik bij verl kundigen ben geweest moeten we door naar het ziekenhuis voior een ctg. Als alles goed is kan ik gewoon weer naar huis dan.
Dus ik zou zeggen tot morgen maar weer.
Ik ga nu zo namelijk plat,even douchen en dan bedje in!