bedreigd en geintimideerd op het werk.

Hoe is het nu op je werk?

Ja ik ben ook wel benieuwd!!

Ik heb een gesprek gehad met directrice en bedrijfsleider.

Gezegd dat ze tot 2 keer toe echt aggressief bedreigd heeft en dat ik met die mensen niet meer kon samenwerken anders zou het uit de hand lopen, want ik heb me tot 2 keer toe omgedraaid en weggelopen, maar dat ik dat natuurlijk niet kan blijven doen, omdat ik zulk gedrag eigenlijk van niemand pik.

Dat ik zelfs bedreigd ben dat als zij ontslagen zou worden ze me thuis wel zou komen opzoeken.

Ik heb gezegd dat er gestolen word waar ik bij sta, maar dat ik niets kan zeggen, want anders zou er gebeuren wat er nu gebeurd is.



Ze waren poeslief en aardig en konden wel begrijpen dat ik niet met ze kon werken en ze zouden ze extra in de gaten houden. En dat ze voor mijn veiligheid er niets over zouden zeggen.

Ze boden mij een andere werkplek aan, de enige die ze nog in mijn woonplaats hadden, maar dat was qua tijd en fietsafstand voor mij niet haalbaar.

Ik ben nog een week in de ziektewet gebleven, maar ze bleven me maar bellen en me op de hielen zitten want er moest een oplossing komen.

Ik heb r echt zo mee gezeten, zenuwen in mn maag zeg maar. Meer door de oneerlijkheid,(voel me behoorlijk in de zeik genomen door ze) dus ik heb mn ontslag toch genomen en nadat ik dat gedaan had was dat rotgevoel ook meteen verdwenen.

Dat was me toch meer waard dan ze een hak zetten door ziektewet trekken.



Dus het boek is dicht en ze zullen zich wel vanzelf tegenkomen met die lui. Ik sta erboven. :slight_smile:

je hebt iig aangegeven hoe het gaat bij hun :thumbup: En ook dat ze stelen, dat vind ik goed gedaan, daar is toch wel moed voor nodig als je zo bedreigt bent.



En wat fijn dat je voor je zelf nu de knoop hebt doorgehakt. Dat zal idd ook meteen een fijn gevoel gegeven hebben. :thumbup:

Vandaag een sollicitatie gehad bij een ander schoonmaak bedrijf, want ik wilde toch nog wel een paar uurtjes werken.

Tijdens de sollicitatie gaat de deur open en wie komt daar binnengelopen om wat te vragen aan de gene die de sollicitatie deed…

die twee aso’s !!! :shock:

Dat méén je… :shock: :shock: :shock: :o



Jee…en nu??

:shock: :shock: :shock: :shock:



Hoe is dat nou mogelijk ??? :shock:

Ja het is echt raar.

Van alle schoonmaakbedrijven die er zijn.

Deze is dus net begonnen sinds een week zijn ze aan het werk, dus die twee werken daar dus ook net.

Ik weet het nog niet.

Zij werken er doorde weeks en ik ga denk ik dan de weekenden alleen doen.

Nightmare!



Maar zijn ze dan weg bij die andere werkgever? Denk je dat ze iets gaan zeggen over jou tegen deze nieuwe baas?

Of ze iets zullen zeggen dat weet ik niet.

Ze werken ook nog bij dat andere bedrijf.

:shock: :shock: :shock:

noh zeg!! Dat zul je dan ook net zien he.