BedKlossen

Volgens mij geldt die eigen bijdrage voor iedereen, onafhankelijk van de wijze waarop je verzekerd bent…

Naja, iedereen kan dat in haar eigen voorwaarden van de verzekering terugvinden en dan weet je het ook zeker.

In 2008 is het wettelijke bedrag voor de eigen bijdrage tussen de 3,60 en 3,70 euro per uur gesteld.

klopt… maar die eigen bijdrage krijg ik terug van de verzekering omda tik volledige pakket verzekerd ben…

@Neri wrote:

Volgens mij geldt die eigen bijdrage voor iedereen, onafhankelijk van de wijze waarop je verzekerd bent…

Naja, iedereen kan dat in haar eigen voorwaarden van de verzekering terugvinden en dan weet je het ook zeker.

In 2008 is het wettelijke bedrag voor de eigen bijdrage tussen de 3,60 en 3,70 euro per uur gesteld.




Ligt aan je aanvullende pakket, bij mij word de eigen bijdrage ook volledig vergoed :wink:

@pegje wrote:

D. bij ons is de eigen bijdrage 3,70 per uur , ik heb ook gezegd dat ik haar niet langer dan 3 uur in huis wil , want mijn moeder zal er toch de hele dag voor me zijn en ikheb liever haar dan een vreemde maar ik vind het ook nog behoorlijk duur zelf de orige keer betaalde ik 3,50 per uur en was ik na een week kraamzorg die bijna niks deed 250 euro lichter dat vidnik heel veel geld voor iemand die gezellig babbelen kan dus nou heb ik afgesproken dat ik haar naar huis laat gaan wanneer ik wil :thumbup:


rekenen ze dan nogsteeds die 44uur als je ze naar huis stuurd?

want ik heb ook voldoende hulp in huis en heb wel ervaring met kindjes enzo, ik moet ook 3euro per uur betalen,vind ik ook veelste veel geld!!

groetjes