bedankt!!

regelmatig denk ik: ik stop met kok.

wij zijn al een hele tijd aan het proberen om onze tweede kinderwens in vervulling te laten gaan, maar steeds gaat het mis. de ene keer eerder dan de andere keer, maar nestelen blijkt niet echt te lukken.

Soms kan dat best frustrerend zijn als je hier op kok dan iedereen zwanger ziet worden en ook voor mezelf denk ik wel eens: ik neem afstand van kok, en hoop op die manier om er minder mee bezig te zijn. wie weet helpt dat mezelf weer.

maar dan kom je weer een aantal hele lieve meiden tegen die klaar staan met een knuffel, een lief woord of een lief gebaar.

En juist die meiden maken het dat ik toch altijd weer terug kom, en mijn kok afstand nooit zo lang duurt…

lieve meiden, bedankt dat jullie hier op kok zitten!! mij doet het goed en hoop dat ik er net zo voor jullie ben als het nodig is als ik nu ervaar.

:-* :-*

Ohhhhhhhh meis, je onderschrift … :cry: :cry: :cry:

Ik weet hoe je je voelt, bij ons was kinderen krijgen ook geen vanzelfsprekendheid en ook wij hebben een piepklein :**:

Lieve meid, ik wil je een hele dikke knufel geven :hug: :hug: :hug:

dank je wel! :-*

Het kan je altijd even zo’n klut-gevoel geven en je kan even zo ontmoedigd raken, maar het komt goed lieverd :-

Je bent een sterke vrouw, een prachtmama en echt waar ik hoop met heel mijn hart dat jullie een tweede kindje gegund word :-
:hug:

nou heb je me aan het huilen :oops: :cry:

ik weet dat het goed komt. ik heb er ook alle vertrouwen in dat wij nog een brusje voor sophie krijgen. de vraag is alleen wanneer…

Ook ik geloof er in dat er een brusje voor Sophie komt!

En ik begrijp je “ik-wil-even-afstand-nemen” heel erg goed. (Ik heb het ook gedaan en mij heeft het “geholpen”.)

Gewoon een :hug: omdat je het verdient.

oh lieverd…weet niet wat te zeggen :hug:

lieve dames, ik vind jullie woorden echt heel lief, maar juist voor mensen zoals jullie is dit topic bedoelt hoor! voor jullie lieve woorden/gebaren. dus niet om voor mezelf knuffels te vragen.

dus ik geef jullie allemaal een knuffel terug! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Meissie toch, daarvoor hoef je ‘ons’ toch niet te bedanken? Dat spreekt toch voor zich? En je bent zelf ook gewoon een schat, nog steeds zo betrokken bij de novembermama’s posten bijvoorbeeld… dat doet niet iedereen je na hoor!! :-

Ik blijf gewoon voor je duimen. :-

Daar hoef je ons helemaal niet voor te bedanken hoor, ook ik heb destijds heel veel steun geha dop kok en dan vooral bij “wanneer het zwanger worden wat langer duurt”

Ik weet dat je blij bent voor “anderen” die wel zwnager zijn, maar toch steekt het en ik weet ook dat er dagen zullen zijn dat je er even niet me ekunt dealen en dat geeft ook helemaal ni ets, je bent ene mens van vlees en bloed en je hebt je eigen gevoelens en daar mag je soms ook best aan toe geven.

Je bent ene kanjer wiefke, vergeet dat niet en echt waar jou tijd komt wel, de vraag is idd alleen wanneer en dat is een vraag waar niemand je antwoord op kan geven…

Maar let wel, hoe donker het soms ook lijkt, de zon gata altijd weer schijnen mop, ut lijkt een dooddoender, maar uit ervaring weet ik dat het echt zo is.

Voor nu heb je er alleen niet veel aan, dus een mega dikke virituele knufffff gaat jou kant op :hug:

:oops: :-* :cry: :-*

Oh nee toch…las een paar daagjes geleden je blije berichtjes en nu dit…

Wat vreselijk rot voor je :hug: :hug: :hug: :hug:

ooh nee toch niet weer?? :hug: :hug: :hug: sterkte!!

Oh lieve Ellen daar hoef je ons toch niet voor te bedenken meissie.

Je krijgt wat je geeft en dat zegt denk ik wel genoeg.

:hug: :hug: :hug:

:-*

Ellen, lieverd…ik ben zo vrij om even je eigen woorden ergens anders te quoten:

@knipoogje1983 wrote:

je krijgt wat je zelf geeft he :-

jij staat altijd klaar met een lief berichtje, dus dat krijg je terug

Zo is het helemaal!

:- :-* :-*

:hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: ik denk ook aan je meid. je bent zo lief, dat krijg je dan toch ook terug :slight_smile:

Ohhh… is het nu weer mis gegaan :frowning:

Ik zag laatst je banner en vond het erg leuk voor jullie!

Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie Sophie toch snel een brusje mag krijgen!!!

Groetjes van iemand uit de buurt

heb nog eventjes meegeschreven bij het Brabantse-mama’s-topic. Woon net over de grens in A en ben regelmatig in B voor boodschappen enzo :wink:

:hug:

bedankt meiden.

:hug: :-* :-* :hug:

marieke: wie weet ben ik je dan wel eens tegengekomen :think: