Zou zo maar kunnen knipoogje…
Maar dat weten we dus niet van elkaar.
Heb ook nog in B gewoond (1 jaar) en daarna altijd dorpje verder in E. Wij gingen vroeger altijd op stap in de X :dance:
Heb op 't R-college op school gezeten, jij ook?
Maar dit is offtopic…
Nogmaals heel veel sterkte!! :hug:
Oeps, en nu vergeet ik mijn banner uit te schakelen in m’n vorige bericht… sorry :oops:
hey marieke, hoe oud ben je dan als ik vragen mag?? ik heb ook op het r gezeten namelijk!! haha.
en de x daar kwam ik ook met veel regelmaat :mrgreen:
@marieke_dm wrote:
Oeps, en nu vergeet ik mijn banner uit te schakelen in m’n vorige bericht… sorry :oops:
hoef toch helemaal niet???!! :-*
Ik ben 31, in feb word ik 32.
Maar heb wel altijd een jaartje hoger gezeten dat “normaal” (heb op de basisschool een klas overgeslagen)
:mrgreen: Misschien hebben we wel bij elkaar in de klas gezeten…
Hoe heet jouw jaarboek? Voorbij?
meis,
sophie woont in je hart,
die kleine :: :: wonen in je hart…
volgens wat ik zo lees, is jouw hart zooooooooo groot dat er zeker nog plaats is voor minstens één brusje voor jullie meisje…
Dus ik wens je heeeeel binnenkort een nieuwe zwangerschap toe én met een kindje dat fysiek levenslang bij jullie blijft…
ik duim er voor !!!
liefs
Gerda
ik ben 27, dus dat zal het net niet zijn vermoed ik. weet eigenlijk niet hoe mijn jaarboek heet… ga het straks eens opzoeken op zolder! volgens mij ben ik in 2001 geslaagd voor de havo, en in 1999 voor de mavo als ik me niet vergis
gerda, dank je wel voor je mooie woorden!!
:-* :-*
Ja, dan ben ik toch wel van een eerdere lichting
Heb in '95 mijn Havo-diploma gehaald.
:hug: :hug: Je bent een lieve, sterke vrouw. En ik weet zeker dat er een kindje is dat bij jullie zal komen.
:-*
gr L
:hug: … ik lees nu ook dat het weer mis is gegaan… … weer een :**: erbij…
Veel sterkte hoor :hug:
En om ook maar effe off-topic te gaan ; ik zat ook op 't R, kwam ook altijd in de X (en de S) en heb tot m’n 22e in B gewoond. Zat bij M in de klas op 't R :lol:
@AnneK wrote:
:hug: … ik lees nu ook dat het weer mis is gegaan…… weer een :**: erbij…
Veel sterkte hoor :hug:
En om ook maar effe off-topic te gaan; ik zat ook op 't R, kwam ook altijd in de X (en de S) en heb tot m’n 22e in B gewoond. Zat bij M in de klas op 't R :lol:
dat jij in b gewoond hebt, wist ik al wel

bedankt allemaal lieve dames!! :-* :-*