Baukje zet hem op!

Morgen gaat Baukje haar allereerste marathon lopen! Van hieruit moedig ik je aan Baukje en ik denk aan je morgen!



Hup Baukje hup! Blijven rennen meid, dan haal je de eindstreep wel, komt helemaal goed!!!

@Soleil wrote:

Morgen gaat Baukje haar allereerste marathon lopen! Van hieruit moedig ik je aan Baukje en ik denk aan je morgen!



Hup Baukje hup! Blijven rennen meid, dan haal je de eindstreep wel, komt helemaal goed!!!




:thumbup: :thumbup:

successsssssssss

misschien lees je het nog:

héél veel succes !

wauw zeg, een marathon…hup, hup, hup !!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



liefs

Gerda

Heel veel succes Baukje! :thumbup:

Bedankt dames. Wat lief van jullie

Zit hier al klaar in mijn wedstijd tenu. Nu nog de laatste uurtjes op zien te vullen. Heb tegen alle verwachtingen in heerlijk geslapen vannacht. Behalve het weer lijkt tot nu toe alles mee te zitten,Geen enkel pijntje, geen verkoudheden (ondanks dat mijn dochtertje al weken ligt te snotteren in mijn bed).

Heb besloten om vandaag vooral te genieten, gezond over de finish te komen en pas op de derde plaats me bezig te houden met mjin schema.



Wat wel schrikken was dat er schijnbaar bij inschrijven (had zelf vooringeschreven dus niet bij het inschrijfbureau geweest) hardloopkrantjes klaar liggen. En wie blijkt daar op de voorpagina te staan met foto… Het moet toch niet gekker geworden.

Mijn twee oudsten op de posters, ikke voorop het krantje. Het lijkt wel of we connecties hebben. (alhoewel, dan was die foto van mij daar inieder geval niet terecht gekomen)

@baukje wrote:

Bedankt dames. Wat lief van jullie

Zit hier al klaar in mijn wedstijd tenu. Nu nog de laatste uurtjes op zien te vullen. Heb tegen alle verwachtingen in heerlijk geslapen vannacht. Behalve het weer lijkt tot nu toe alles mee te zitten,Geen enkel pijntje, geen verkoudheden (ondanks dat mijn dochtertje al weken ligt te snotteren in mijn bed).

Heb besloten om vandaag vooral te genieten, gezond over de finish te komen en pas op de derde plaats me bezig te houden met mjin schema.



Wat wel schrikken was dat er schijnbaar bij inschrijven (had zelf vooringeschreven dus niet bij het inschrijfbureau geweest) hardloopkrantjes klaar liggen. En wie blijkt daar op de voorpagina te staan met foto… Het moet toch niet gekker geworden.

Mijn twee oudsten op de posters, ikke voorop het krantje. Het lijkt wel of we connecties hebben. (alhoewel, dan was die foto van mij daar inieder geval niet terecht gekomen)




Als dat gen goed voorteken is! :thumbup:

succes :thumbup:

Baukje, Ik denk aan je. Zet 'em op meid. Je voorbereiding had niet beter gekund. Je bent er klaar voor. Ik hoop dat je er van kunt genieten vandaag!

succes vandaag!

Zo lang getraind en nu is het zover :dance:

Heel veel succes, je kan het :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: succes! :thumbup:

Succes!!

Wauw, wat goed zeg! Veel succes vandaag!

:frowning: Wat een regen! Ik hoop dat je tussen de buien door kunt lopen. Hard lopen dus :mrgreen:

Hier in tilburg valt het mee met de regen… hoop dat het bij jullie ook redelijk droog is gebleven… :pray:

3hr40 !!! (en na ik begrepen heb 6de dame overall-maar dat weet ik vanavond pas zeker)

Helemaal happy

Geweldig Baukje!!

Van harte!!!

Wauw!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: !!!

Wat goed gedaan zeg!!

Gefeliciteerd :clap:



Mijn broer heeft 1hr.45 gedaan over de halve marathon. Hij was 2 minuten sneller dan vorig jaar :mrgreen: