Baukje zet hem op!

Wow…goed gedaan zeg :thumbup: en een hele snelle tijd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Mama_jeanet van jouw broer is het ook heel knap hoor :thumbup: petje af.

Wow, knap hoor!!!



(3hr40 min… ik zou niet eens 3 minuten redden :mrgreen: )

Wow, ik sluit me aan bij Sooki…

Bijna 4 uur rennen, ik vind het gewoon bovenmenselijk :o :thumbup:

Petje af hoor!

Helemaal toppie gedaan joh!!!

Wow baukje, Petje af zeg! Een marathon uitlopen is al een grootse prestatie maar om dat ook nog eens in deze tijd te doen… Ik maak een diepe buiging voor je! Wat een klasse. Wat zul je voldaan zijn.



Hoe gaat het met je?

En ik blijk nu niet 6de dame maar 4de overall van de dames en 1ste in mijn leeftijdscatagorie. En wat ook mooi is mijn netto tijd was nog net binnen die 3hr40 (3hr39;55).

Precies stra op schema gelopen, de laatste km’s iets versneld en de laatste 150m met het oog op de klok ontzettend hard gesprint om nog binnen die 3hr40 te komen. Volgens de klok was het dus niet gelukt maar met mijn nette tijd (de werkelijke tijd) dus wel.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



van harte !!!



liefs

Gerda

Je doet jezelf tekort. Volgens de uitslagen is het zelfs: 3:39:53

:mrgreen: :thumbup:

Jee Baukje wat een wereldtijd :shock: :clap:

Echt knap gedaan joh :clap:

En hoe voel je je nou? Heb je de marathon nog een paar keer in gedachten gelopen? Zeker supertrots op jezelf! Heb je lichamelijk nog ergens last van of valt dat reuze mee?

Vannacht niet kunnen slapen vanwege een grote overdosis aan adrenaline in mijn lijf. Vanochtend wat stram en stijf opgestaan. Maar eenmaal op gang gekomen nergens last van.



En het was vanochtend een ware verrassing de krant in ontvangst te mogen nemen. Op de voorpagina een grote foto van mijn zoon Sjoerd die afgelopen week 9 jaar is geworden en de 5 km in iets meer dan 23min wist te volbrengen.