bassie en adriaan

ik was vroeger helemaal gek op deze serie



en via upc kan je ze bekijken tenminste 3series

  • en de plaaggeest
  • geheim van de sluetel
  • een ries door europa



    alletwee mijn kinderen zijn er helemaal weg van



    ok mijn dochtertje van 2



    dus heeft mama nu alle series gekocht



    welke kinderen zijn er nog meer zo gek op bassie en adriaan :think: :mrgreen:

ik gruwel van bassie en adriaan… :oops:



het is zelfs zo erg dat als ik dat gruwelijke muziekje al hoor ik snel de tv uitdruk… :oops:



dus ik heb geen idee of sil het leuk vind… :mrgreen:

@jacsansil wrote:

ik gruwel van bassie en adriaan… :oops:



het is zelfs zo erg dat als ik dat gruwelijke muziekje al hoor ik snel de tv uitdruk… :oops:



dus ik heb geen idee of sil het leuk vind… :mrgreen:






:lol:



maar om ht nu terug te zien vind ik soms wel raar kwaliteit is niet super enz enz



maar toen ik ziek op de bank lag heb ik alle series helemaal gekeken :oops: :mrgreen:



heb trouwens (ff offtopic)



vrouwenvleugel geleend van mijn moeder :mrgreen:

Zo’n hekel aan Bassie & Adriaan, echt…kan het niet meer zien! Vroeger vond ik het eng :oops: Met zo’n lachend mannetje ( dat was vast die plaaggeest) en een kletsende wekker…



Maar na jaren in de verstandelijk gehandicapten zorg heb ik echt teveel Bassie & Adriaan gezien én gehoord. Ja ja, ze maken ook cd’s! :doh: :naughty:

@Lientjuh wrote:

@jacsansil wrote:
ik gruwel van bassie en adriaan… :oops:



het is zelfs zo erg dat als ik dat gruwelijke muziekje al hoor ik snel de tv uitdruk… :oops:



dus ik heb geen idee of sil het leuk vind… :mrgreen:






:lol:



maar om ht nu terug te zien vind ik soms wel raar kwaliteit is niet super enz enz



maar toen ik ziek op de bank lag heb ik alle series helemaal gekeken :oops: :mrgreen:



heb trouwens (ff offtopic)



vrouwenvleugel geleend van mijn moeder :mrgreen:






kijk das wel leuk! :thumbup:

Als kind vond ik ze vreselijk. Maar nu heeft Mara een dvd met Bassie en Adriaan die ouderwetse kinderliedjes zingen en dat vind ik zooo schattig! Vooral Adriaan, zo’n oud opaatje met een bierbuik in dat acrobatenpakkie. :inlove: En Mara vind ze ook geweldig. Ze krijgt er geen genoeg van.

@Mip wrote:

Zo’n hekel aan Bassie & Adriaan, echt…kan het niet meer zien! Vroeger vond ik het eng :oops: Met zo’n lachend mannetje ( dat was vast die plaaggeest) en een kletsende wekker…



Maar na jaren in de verstandelijk gehandicapten zorg heb ik echt teveel Bassie & Adriaan gezien én gehoord. Ja ja, ze maken ook cd’s! :doh: :naughty:






goh… ben je een bekende van mij of zo?



geen wonder dat ik je aardig vind :mrgreen:

@Mip wrote:

Zo’n hekel aan Bassie & Adriaan, echt…kan het niet meer zien! Vroeger vond ik het eng :oops: Met zo’n lachend mannetje ( dat was vast die plaaggeest) en een kletsende wekker…



Maar na jaren in de verstandelijk gehandicapten zorg heb ik echt teveel Bassie & Adriaan gezien én gehoord. Ja ja, ze maken ook cd’s! :doh: :naughty:




ik weet het we hebben er hier 2 8) :mrgreen:



danique komt smorgens al uit bed



adiaan adiaan :doh:



ze mogen van mij 2 afleveringen kijken na het eten en zijn die afgelopen dan gaan we naar bed :thumbup:

@jacsansil wrote:

@Lientjuh wrote:
@jacsansil wrote:
ik gruwel van bassie en adriaan… :oops:



het is zelfs zo erg dat als ik dat gruwelijke muziekje al hoor ik snel de tv uitdruk… :oops:



dus ik heb geen idee of sil het leuk vind… :mrgreen:






:lol:



maar om ht nu terug te zien vind ik soms wel raar kwaliteit is niet super enz enz



maar toen ik ziek op de bank lag heb ik alle series helemaal gekeken :oops: :mrgreen:



heb trouwens (ff offtopic)



vrouwenvleugel geleend van mijn moeder :mrgreen:






kijk das wel leuk! :thumbup:






i know ik ga zo lekker op de bank duiken weer ff kijken



ze heeft medisch centrum west maar volgens mij vond ik dat toen ook geen drol aan :think:

mcw hebben we hier ook, we hebben het laatst voor de grap gekocht uit sentiment, met een groepje zitten kijken.



slaaaaaaapverwekkend :shifty: wat saai en slecht… Maar voor die tijd was het behoorlijk vooruitstrevend qua thema’s.

@lydia wrote:

mcw hebben we hier ook, we hebben het laatst voor de grap gekocht uit sentiment, met een groepje zitten kijken.



slaaaaaaapverwekkend :shifty: wat saai en slecht… Maar voor die tijd was het behoorlijk vooruitstrevend qua thema’s.




Ik geloof dat ik daar zelfs vroeger echt voor ging zitten hoor hihihi :oops:

@lydia wrote:

mcw hebben we hier ook, we hebben het laatst voor de grap gekocht uit sentiment, met een groepje zitten kijken.



slaaaaaaapverwekkend :shifty: wat saai en slecht… Maar voor die tijd was het behoorlijk vooruitstrevend qua thema’s.




ja het is hier in het ziekenhuis opgenomen dat weet ik nog wel maar verder heb ik geen idee meer :mrgreen:

@Mip wrote:

@lydia wrote:
mcw hebben we hier ook, we hebben het laatst voor de grap gekocht uit sentiment, met een groepje zitten kijken.



slaaaaaaapverwekkend :shifty: wat saai en slecht… Maar voor die tijd was het behoorlijk vooruitstrevend qua thema’s.




Ik geloof dat ik daar zelfs vroeger echt voor ging zitten hoor hihihi :oops:




ik ook en ik vond het soms best spannend en ik snapte sommige dingen helemaal niet :oops:

als je het nu ziet, het is een ramp :wink:

Hier 2 kids die Bassie en Adriaan wel kunne waarderen…haha vooral de liedjes uit grootmoederstijd is hier grijs gedraaid… :mrgreen:

Wel schattig hoor een kind van 2 die alle liedjes meezingt… :inlove:

@Bian25 wrote:

Hier 2 kids die Bassie en Adriaan wel kunne waarderen…haha vooral de liedjes uit grootmoederstijd is hier grijs gedraaid… :mrgreen:

Wel schattig hoor een kind van 2 die alle liedjes meezingt… :inlove:




ja mijn dochtertje gaat dat liedje van de kikker mee zingen



doemdiedomedie doem kwek kwek kwek



haar versie



doedioeidoeieodie doe kek kek kek :mrgreen:

Ik kijk tegenwoordig samen met Sharon naar de hele serie van Nils Holgerson echt geweldig jeugdsentiment, maar bassie en adriaan die komen er hier ook niet in hoor :naughty:



Gelukkig vindt Sharon er ook niet veel aan.

Ik ben vroeger als kind nog naar een hele show geweest van bassie en adriaan, toen vond ik het wel leuk.

ik ben 23 en heb alle dvds in de kast!!



Jeugdsentiment! (net als pipi langkous)

Helemaal leuk! Ook nog met de oudste 2 naar een show geweest, wat echt heel grappig. Zit er nu helaas niet meer in :? Wel naar Ernst en Bobby geweest een keer, misschien ook wel weer eens leuk, als Yves blijft zitten tenminste, zal eens kijken waar ze spelen.

Ook even off topic; zo vond ik als kind Dossier Verhulst zoooooo retespannend. Toen ik hem op DVD kocht kwam ik niet verder dan aflevering 3, booooooring :mrgreen:



Bassie en Adriaan vond ik als kind supergaaf maar als dochterlief nu wel eens kijkt vind ik er niks meer aan.

de dvd’s komen zo binnen



zag dat ik dan alleen nog bassie en adriaan in amerika mis dus die moet ik nog wat later bestellen.



heb vrouwenvleugel nog niet gekeken



was te druk met as the world turns inhalen :oops: