bassie en adriaan

Dewi is ook helemaal gek van Bassie en Adriaan.

En ik vind het helemaal niet erg om mee te kijken :lol:



Vanavond treed Bassie op, op de kermis in Maassluis.

Dus daar gaan we ff heen.

Hopelijk wordt het droog :?

de dvd’s zijn binnen :smiley:



we hebben nu:

  • en de huilende professor
  • en de verzonken stad
  • op reis door europa
  • geheim van de sleutel
  • geheim van de schatkaart
  • de verdwenen diamant
  • en de plaaggeest
  • 25 jaar liedjes



    en we krijgen nu nog de verdwenen kroon

ik vond het vroeger als kind doodeng, vooral de plaaggeest heeft me menig nachtmerrie bezorgd!



Mijn oudste nu toch alweer 13 kent (en dat weet ik heel zeker) zowel het geheim van de sleutel, als de volledige serie reis door europa en reis door amerika HELEMAAL van voor naar achter en andersom uit zijn hoofd!



Mijn dochtertje interesseert het daarentegen hélemáál niets!



Smaken verschillen dus!

Ook ik vind b en a verschrikkelijk,vroeger vond ik het al niet leuk.En nu zie ik het teveel ,ook ik werk in de gehandicapten zorg en daar is volgens mij iedereen fan van ze :shock:

Ik vind het geweldig. :oops: :lol:



Vroeger vond ik ook de plaaggeest eng, maar wilde wel kijken :mrgreen:



Toen ik 8 jaar geleden voor het eerst in Bretagne kwam, in St Malo, herkende ik de stad, geen idee waarvan, maar herkende het piratenstadje alsof ik er al eerder geweest was… :think:



Een paar jaar later lagen er dvd’s bij de Super. Ook van B&A in St Malo. :dance: Dus gekocht en thuis gekeken, herkende alles nog van vroeger aan de aflevering!! Vandaar dat ik het gevoel had er aleens geweest te zijn…



Zo’n tegenvaller had ik met ‘Fort Alpha’

Ik vond die serie zo leuk!! Heb de dvd’s nu thuis liggen en heb nog niet langer dan een kwarier gekeken, niet meer zo leuk als toen :frowning:

Ik vond ze altijd eng … en ik loop er nu nog met een boog omheen als ik wat in de winkel zie liggen … :oops:

Ik vind het echt afschuwelijk !!!



Al hadden ze wel een geinig liedje…ging over spanje. Volgens mij is die serie op Lanzarote ofzo opgenomen…



Iets met:

’ en de middellandse zee noemen we Mediterranee, Viva Espana Olé :mrgreen: ’

Ik vind ze echt verschrikkelijk - niet alleen de serie maar ook over de personen in kwestie heb ik nog nooit iets sympathieks gehoord. HEb van verschillende mensen vernomen die ze weleens in het echt ontmoet hebben dat met name die clown erg onaardig is (ook tegen kinderen). Maar ook bij bekende nederlanders of radiopresenatoren die aangeven dat het nare mensen zijn.



Ik kan eea nu niet meer loskoppelen en vind het ook echt niet leuk - nee b&a komen er hier niet in :naughty:

Dat hadden ze met alle landen.

Zo weet ik door Bassie en Adriaan dat Calimera goedemorgen is in het Grieks



Calimera is goedemorgen,

Calinichta is goedenacht,

Klapso dat is huilen

Jeljo dat is een lach



:lol: :lol:

Doordat ik een bloedhekel heb aan Bassie en Adriaan heb ik het helaas doorgegeven aan mijn dochter toen die tijd dat zij klein was.

Nu met Guus weet ik niet of ik dat wel doe, wie weet vind hij het wel fantastisch!

Dan ga ik wel achter de computer of ga ik de was strijken.

Ik kan ze echt niet horen of zien :sick: Ben ik nu een slechte moeder???

Mijn kinderen vinden het ook erg leuk, maar Ernst en Bobbie winnen het hier nog…

@jacsansil wrote:

@Mip wrote:
Zo’n hekel aan Bassie & Adriaan, echt…kan het niet meer zien! Vroeger vond ik het eng :oops: Met zo’n lachend mannetje ( dat was vast die plaaggeest) en een kletsende wekker…



Maar na jaren in de verstandelijk gehandicapten zorg heb ik echt teveel Bassie & Adriaan gezien én gehoord. Ja ja, ze maken ook cd’s! :doh: :naughty:






goh… ben je een bekende van mij of zo?



geen wonder dat ik je aardig vind :mrgreen:




Wow, had ik kunnen zeggen… echt te vreselijk voor woorden!!!



Kreeg laatst van Kinderfun een cd thuis gestuurd… heb um weg gegooid… :oops:

Niet in mijn huis… :wink:

Ik vind Bassie en Adriaan verschrikkelijk. Bassie is in het echt minstens zo irritant als op de buis heb ik meermalen ervaren



Die komen bij ons echt het huis niet in. :snooty:

Isabel heeft een papa die er weg van is met als gevolg dat wij ook een paar dvd-tjes in huis hebben. Nu is het meer Buurman & Buurman dat ze kijkt maar er zijn maanden geweest dat we elke dag dezelfde afleveringen keken.



En nu is het alleen in de auto nog dat ze vraagt of de CD van Bassie en Adriaan op mag.



Ach, als duo vind ik ze best leuk. Als mens lijkt met name Bas van Toor me superarrogant, tenminste: zo kwam 'ie vroeger over na een voorstelling… ouwe centenjager… :think:

Ik vind Bassie en Adriaan echt vreselijk. Als kind vond ik ze al verschrikkelijk, zelfs in een tijd dat er nog nauwelijks tv was en je het je als kind eigenlijk niet kon permitteren om kieskeurig te zijn. Dus hier wordt geen B en A gekeken. Ik ben niet te beroerd om mijn kinderen retro-series voor te schotelen, integendeel… maar die twee niet. No way.

@pino wrote:

Isabel heeft een papa die er weg van is met als gevolg dat wij ook een paar dvd-tjes in huis hebben. Nu is het meer Buurman & Buurman dat ze kijkt maar er zijn maanden geweest dat we elke dag dezelfde afleveringen keken.



En nu is het alleen in de auto nog dat ze vraagt of de CD van Bassie en Adriaan op mag.



Ach, als duo vind ik ze best leuk. Als mens lijkt met name Bas van Toor me superarrogant, tenminste: zo kwam 'ie vroeger over na een voorstelling… ouwe centenjager… :think:






bassie is nu een oude dronkelap :shock: (heeft hier ooit een in ons stadje een voorstelling gegeven , en hij was iniedergeval van iets behoorlijk onder invloed… :shock: