Banner

:eh: :think:

Sam is van 29 nov. 2007 en Isa van 1 dec 2007.

Hoe is het mogelijk dat Isa nu ouder is dan Sam? :eh: :think:

Geen idee zijn de data wel goed ingevoerd?

Er is nix aan de data veranderd! Die banners lopen al sinds de geboorte :think:

Isa is altijd jonger geweest dan Sam volgens mij :think: …

Mip, jij hebt toch ook een afdruk van je banner toen Sam exact 1 jaar werd :think: . Ik heb 'm ook ergens van Isa, en dat was toch echt op 1 december om 15.17 uur :mrgreen:

Ik ga mijn profiel wel even checkcheckdubbelchecken

Ik ga er helemaal van twijfelen :shifty:

checkt profiel

zitten we nu weer tegelijk hier :mrgreen:

@mayo28 wrote:

zitten we nu weer tegelijk hier :mrgreen:

Hehehehe, zo gaat je werkdag iig snel om :mrgreen:

Profiel gecheckt, alles klopt. En idd heb ook ergens een printscreen van Sam zijn verjaardag, precies 1 jaar. En toen was Isa écht nog jonger dan Sam.

Zal Sam zo es opmeten, wellicht is ie ook al aan het krimpen.

Afgevallen was ie tenslotte vorige week al :roll:

kopietje uit mijn profiel

Dag=1&Maand=12&Jaar=2007&Uur=15&Minuut=17&Naam=Isa&LargePic=eerstejaar_17&SmallPic=bloem_02&GetPic=true%20ALT=‘Leeftijd%20Banner’%20BORDER=‘0’[/img][/url]

klopt helemaal :think:

We zullen er eens induiken, grappig…

Dag=29&Maand=11&Jaar=2007&Uur=20&Minuut=39

Hier zelfde :think:

@ruud wrote:

We zullen er eens induiken, grappig…

En dat noem jij grappig? :hand:

Als mijn jongen gewoon ingehaald wordt!

:wink:

Tja het ene kindje is nu eenmaal sneller als het andere… :angel:

rent heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg

hoe staat ie dan bij Rijntje…Emma is ook van 29-11-2007…ff spieken…

Emma is nu

1 jaar 3 maanden 11 dagen 14 uur en 52 (vooruit 53 inmiddels) minuten

:think: :mrgreen:

hmmm dat houdt in dat er tussen 29-11 's ochtends en 01-12 's middags maar 13 uurtjes zitten :think:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: het grote banner misterie :lol:

Ik zal hier wel even mijn reactie uit ons eigen topic neerzetten. Het is eigenlijk vrij logisch en apart dat t nooit eerder iemand opgevallen is…

@Rijntje wrote:

Ik denk dat het dan komt doordat Sam en Emma op de 29e jarig zijn. Er is geen 29 februari, dus de tikker weet niet vanaf wanneer ie de dagen moet tellen en heeft dat gedaan vanaf 1 maart. Dus het lijkt dat Sam en Emma ook op 1 december geboren zijn. En dan is Emma natuurlijk de oudste, want zij is 2 uur 's nachts geboren.

Wat onnozel zeg. Maar ja, het is ook een beetje een gekke manier van tellen, jaren maanden en dagen. Maar Emma is 1 jaar, 3 maanden en 12 dagen denk ik, al klopt dat ook niet helemaal, want dat is iemand geboren op 30 november ook.

Volgende maand zal het wel weer goed zijn :slight_smile:

Wel stom hoor, kinderen die de 31e jarig zijn hebben dit dus 5 maanden per jaar…

:clap: :clap:

En nou snap ik waarom jij statistiek geeft aan de uni :mrgreen:

Nou eigenlijk wordt het nog gekker, want ik heb wat voorbeeldbannertjes gemaakt en die snap ik nog niet helemaal. Maar mijn hoofd doet dan ook bonk bonk en mijn maag knor knor… we gaan eten zo :slight_smile:

Hier de bannertjes… de geboortedatums van de kinderen staan als naam. Kijk en verbaas je :smiley:

Op zich is het logisch dat een kind dat 31 december geboren is 1 dag jonger is dan een kind geboren op 30 december, maar hoe kan een kind geboren op 30 december nu op 12 maart 2 maanden en 10 dagen zijn

Nou ja, het is dus wel ongeveer zoals ik dacht, maar net niet helemaal. Het kindje van 1 januari is 2 dagen ouder dan die van 31 december :smiley:

Ehm en das dus precies het verschil tussen Emma/Sam en Isa :eh: :think:

Ik dacht dat ik het ging snappen, maar ik ben nu een beetje de draad kwijt geloof ik :shifty: