Hoi meiden,
Wij zijn op zoek naar een nieuwe 2,5/3-zitsbank, omdat onze oude versleten is. Nu heb ik wel een paar leuke banken gezien bij LeenBakker, van rond de €400-€500,-. Het liefst zouden we een duurdere en meer degelijke bank kopen, maar dat zit er op het moment even niet in. Dus dan maar iets goedkopers om de komende jaren te overbruggen. Hoe is jullie ervaring met een bankstel van LeenBakker? Kun je daar een jaartje of 4 op zitten? Hoe houdt de stof zich, is het snel versleten en scheuren de naden al binnen 1-2 jaar, of zie je snel kleurverschil, of zitten er snel vlekken op? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Groetjes,
Jippie
Volgens mij zitten mijn ouders al weer een aantal jaartjes op een bank van Leen…niks mis mee :thumbup: .
Er is niks lelijks of kapots aan te zien!
Hier al een jaartje of 6 een ( voorlopige )bank van LB .
De naden en stof zijn nog intact - het enige minpuntje is wel dat sommige plekken snel doorgezeten geraken
bij mijn ouders ook een bank van leenbakker … maar geen problemen mee :thumbup:
Wij hadden eerst ( 6 jaar terug) een bank van Leenb. met jutte bekleding, dat was geen succes en die was dus binnen een paar weken stuk.
Die mochten we omruilen voor een andere omdat het onder garantie viel.
Ze hebben hem toen ook uit het assortiment gehaald, tot mijn schrik stond ie er laatst weer.
De vervangende bank zitten we nog steeds op en die kan nog heel wat jaartjes mee!
Wij hebben 2 banken van Ikea, nog goedkoper en ze zitten heerlijk!!(klippan) Hoezen kunnen in de wasmachine en dat gebeurt hier ook regelmatig.
wij hebben een bank gehad van Leenbakker, ik denk dat we het zo’n 4 jaar hebben gehad. prima spul, niets mis mee :thumbup: Wij hadden van dat alcante stof en met een doekje kon je zo alle vlekken weg halen. We hebben de bank pas verkocht omdat we een anderen kleur bank wilden en de mensen die de bank kochten, vonden de bank als nieuw eruit zien dus dat zegt wel wat
Pooh Welke stof bedoel jij precies? Ik heb namelijk een stoffen bank gezien, en heeft inderdaad wel wat van jute. Zoiets stond van de week in hun folder in het antraciet (hoekbank), ze hebben die stof in zeven verschillende kleuren.
We zouden het liefst een leren bank willen, we hebben nu stof en met een klein kindje en een kat is een stoffen bank niet echt praktisch. Maar als het goed schoon te maken is, is het weer een ander verhaal. Ze hadden ook een bank staan van nepleer, zou zoiets lang meegaan? Echt leer is al snel weer aan de dure kant…
Het is een bank wat van jute weg heeft.
Hij heeft echt draden, bij ons sprongen die draden dus spontaan.
Volgens mij is die hoekbank dichter geweven dus de kans op springende draden is daarbij niet aanwezig.
Die ik bedoel heeft een zandkleur en is ook in andere kleuren.
Kan voor je zoeken of ik een foto heb die ik bedoel, als je wilt.
Hee Pooh,
Als je een foto/plaatje hebt, dan graag. Ik heb daar ook nog andere banken in dezelfde soort stof gezien, dus ik ben wel benieuwd of je diezelfde bedoelt.
Groetjes,
Jippie
Heb je al eens bij Seat en Sofa’s gekeken ?
Daar heb ik vorige week inderdaad gekeken. Ik kon daar niet echt iets naar onze smaak vinden, de meeste banken daar zijn met veel tierlantijnen, rondingen of vreemde kleuren. De leren banken die ik wel mooi vond, liepen al snel naar de €1700,-. Ons budget ligt op het moment wat lager, helaas… Onze auto is ook dringend aan vervanging toe binnen 1-2 jaar, dus daar moeten we ook voor sparen. :roll: Maar lief dat je meedenkt!
@Jippie wrote:
Hee Pooh,
Als je een foto/plaatje hebt, dan graag. Ik heb daar ook nog andere banken in dezelfde soort stof gezien, dus ik ben wel benieuwd of je diezelfde bedoelt.
Groetjes,
Jippie
Vandaag beetje druk :mrgreen:
Ga als ik de puf heb vanavond voor je kijken in mn foto album.
En anders word het morgen :-*
@Karin2 wrote:
Heb je al eens bij Seat en Sofa’s gekeken ?
even offtopic maar dat vroeg een kennis ook een keer aan mij. Hij was fries en zei: Heb je weleens bij sietze’s sofa’s gekeken?
Tenminste dat verstond ik. Wij konden sietze’s sofa’s echt nergens vinden :mrgreen:
seat’s & sofa’s wel, inderdaad goed betaalbaar!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Seat’s en Sofa’s :NIET DOEN!
Het klopt ten eerste niet dat je een fiets erbij krijgt van 400 euro waarde,of een pc of een luchtverfrisser.Je koopt daar een bank en leuk dat je die dingen erbij krijgt,maar dan zal je twee slechte producten hebben voor de prijs van 1!
Ik ben daar jaren geleden geweest,en alles vriendelijk en leuk,maar op het moment dat je niet besluit te kopen of te lang twijfelt word je gewoon die winkel uitgekeken en zeker niet meer zo vriendelijk behandeld!
Ikea:Goed,betaalbaar en betere kwaliteit en kwantiteit!
@Karinmv3 wrote:
Seat’s en Sofa’s :NIET DOEN!
Het klopt ten eerste niet dat je een fiets erbij krijgt van 400 euro waarde,of een pc of een luchtverfrisser.Je koopt daar een bank en leuk dat je die dingen erbij krijgt,maar dan zal je twee slechte producten hebben voor de prijs van 1!
Ik ben daar jaren geleden geweest,en alles vriendelijk en leuk,maar op het moment dat je niet besluit te kopen of te lang twijfelt word je gewoon die winkel uitgekeken en zeker niet meer zo vriendelijk behandeld!
Ikea:Goed,betaalbaar en betere kwaliteit en kwantiteit!
Mijn ouders hebben daar een bank gekocht 2 maanden levertijd dat werden er 8. kregen ze hem zat er een winkel haak in die van hun hadden ze niet meer een andere uitgezocht want je kreeg geen geld terug maar die beviel ze niet die hadden ze jah eigenlijk niet uitgezocht. de stof zou afwasbaar zijn dat was ie niet maar dat was niet hun schuld dat lag eraan wat voor vlek het was niet alle vlekken zijn afwasbaar. Nou je kreeg geen enkele vlek eruit maar dat kan je niet bewijzen natuurlijk.
Ze hebben hem na 2 maanden op marktplaats verkocht maar natuurlijk lang niet voor de prijs wat ze er voor hadden betaald
@Jippie wrote:
Pooh Welke stof bedoel jij precies? Ik heb namelijk een stoffen bank gezien, en heeft inderdaad wel wat van jute. Zoiets stond van de week in hun folder in het antraciet (hoekbank), ze hebben die stof in zeven verschillende kleuren.
We zouden het liefst een leren bank willen, we hebben nu stof en met een klein kindje en een kat is een stoffen bank niet echt praktisch. Maar als het goed schoon te maken is, is het weer een ander verhaal. Ze hadden ook een bank staan van nepleer, zou zoiets lang meegaan? Echt leer is al snel weer aan de dure kant…
ik heb een bank van leenbakker gehad nepleer die ging heel lang mee heb er lang van genoten en verkocht omdat ik en hoekbank wou heb nu een nepleren hoekbank ik wil nooit meer wat anders het is heel makkelijk schoon te houden en ziet er mooier uit dan echt leer. en plakt niet en word niet zo heet of koud als echt leer. en ik vind dat echt leer sneller slijt. mijn bank is nu 3 jaar oud als ik er met een doek overheen ga is hij als nieuw geen slijt plekken of wat dan ook en ik heb ook al 3 jaar honden die gewoon op de bank mogen. geen krassen niks en dat heb je met echt leer wel.
Mijn bank is van de neckermann is ook niet zo duur vind ik mijn hoekbank was 600,- een 3-2 hoek.
Charity Ik heb bij LeenBakker inderdaad ook een bank van nepleer gezien, die vond ik wel mooi. Maar ik twijfel toch een beetje of zoiets wel lang mooi blijft. Op het showmodel dat daar stond, zat namelijk een hele grote kras op de rugleuning. En het zou wel erg zonde zijn als zoiets er al snel op zit. Maar bij jou is dat dan weer niet zo en de honden zitten er ook op, dus dat zal dan ook weer per stof verschillen.
Pooh Heb je nog een plaatje/foto voor me van de bank die jij bedoelde?
ik ga zo voor je kijken, beetje brak vandaag.
net wakker dus nu wel de puf.
Komt er dus zo aan!!
Duurde een beetje lang :mrgreen: