Bank LeenBakker

foto gevonden, zo ff inscannen en dan komt ie!

Hier is ie… hoop dat je er wat van kunt maken.

De kleur is nog steeds hetzelfde als die nu bij leenbakker staat.

Geloof alleen dat ke hem nu ook in het rood kunt krijgen.

Hee Pooh,

Zoveel werk had je er niet voor hoeven doen, meis… Ik dacht dat je al een foto had die je zo kon plaatsen. Bedankt voor alle moeite! :-*

Dit is wel één van de banken die ik wel mooi vond, geloof ik. Niet in deze kleur dan, want we vervangen één bank en de andere is donkerbruin. Dus ik wil er ook weer een donkerbruine bij. Maar er stonden wel meerdere van dit type bank. Volgens mij was er eentje bij die je in heel veel kleuren kon krijgen en er stond zoiets wat alleen in deze kleur was of nog één kleur erbij. Maar ik zal je foto even opslaan en goed gaan vergelijken in de winkel. En anders heel uitvoerig gaan navragen hoe de stof is nav jouw ervaring. Maar we hadden vandaag ook nog een folder gekregen van een meubelzaak waar ze ook bankstellen in de aanbieding hadden, dus daar gaan we sowieso ook nog even kijken.

Nogmaals bedankt!

Groetjes,

Jippie

Onze LB hoekbank hebben wij voor 699 gekocht en staat nu alweer 2,5 jaar, zo goed als nieuw nog (en dat met melkspuggvlekken en springende peuter)

Seats and sofas en ook Poppeliers: niet doen! kijk maar op het forum van Trosradar en je bent gelijk genezen

(onze halve interieur komt van LB LOL)

@Jippie wrote:

Charity Ik heb bij LeenBakker inderdaad ook een bank van nepleer gezien, die vond ik wel mooi. Maar ik twijfel toch een beetje of zoiets wel lang mooi blijft. Op het showmodel dat daar stond, zat namelijk een hele grote kras op de rugleuning. En het zou wel erg zonde zijn als zoiets er al snel op zit. Maar bij jou is dat dan weer niet zo en de honden zitten er ook op, dus dat zal dan ook weer per stof verschillen.

Pooh Heb je nog een plaatje/foto voor me van de bank die jij bedoelde?

Soms ziet het eruit alsof er een kras opzit maar als je er dan met een natte doek over gaat is het weg.