kennen jullie dat? dat je ‘bang’ bent om te gaan testen?
dat heb ik nu dus… ben al een keer eerder 2,5 week overtijd geweest, en had toen steeds negatieve testen… mijn lichaam/cyclus is natuurlijk een bende (degenen die mijn verhaal kennen weten er wel van)… 24 november was 1e dag van mijn laatste ongi, 2 weekenden erna hele weekend geklust. en tot nu toe ben ik nog steeds niet ongi geworden :shock:
maar ik ben zo bang dat ik maandag toch negatief ga testen, heb namelijk helemaal geen kwaaltjes ofzo…
herkent iemand zich in mijn verhaal?
Het gevoel herken ik maar al te goed. Negatieve testen zijn verschrikkelijk om te zien.
Maar ik denk dat er bij jou ook nog een gevoel erbij komt. Ookal is hij positief dan blijf jij toch ook onzeker en zegt het helemaal niets, althans weinig. Voor jou is het nog moeilijker dan voor mij.
Ik vind het knap dat je zo lang kunt wachten! en het is ook heel verstandig. dus hou nog heeel even vol
:-*
hoihoi amy!!!
ik volg jullie allemaal, ook al ben ik geen actieve meeschrijver…
ik weet niet precies je verhaal. omdat ik een tijdje niet hebt gekeken na mijn miskraam, en ik geen flauw idee heb waar ik je verhaal kan vinden…
Ik kan me er zker iets bij voorstellen om niet te durven testen. Kan het zijn dat je er zoveel mee bezig bent. dat je lichaam je als het ware voor de gek houdt???
asl je tijd en zin hebt wil ik je verhaal best helemaal weten, maar tot op heden heb ik het nergens kunnen ondekken…sorry…
heel veel liefs, en ik hoop :kaars: dat je snel positief test!!!
dank jullie :-*
mama21, hier staat mijn verhaal ook een beetje…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=45429
Ik ben ook bang om te testen… Niet alleen om een negatieve test, maar ook voor een positieve test… Het is al 3x misgegaan, als het weer positief is, wat dan? Brrrrr… zo dubbel allemaal… :hug:
ik ben bang om testen te kopen, omdat ik bang ben dat ik ze niet nodig zal hebben of om te vroeg te testen en dan niks te zien. dus ik snap het wel. Ga maar ovulatietestjes halen denkik, maar ook die wil ik niet teveel kopen, stel dat ik ermee blijf zitten :mrgreen:
Tja logisch toch die angst om te testen? Je hebt helaas ‘geleerd’ dat een positieve test niet garant staat voor een positieve uitkomst. Zelf zou ik het ook pas het liefst weten als ik aan het bevallen zou zijn pas…en zelfs dat geeft geen garantie weet ik. En toch kan ik het niet laten het vroeg te weten, zelfs met de wetenschap dat dan de angst weer komt en de slapeloze nachten. :oops:
nou, ik heb dus donderdag en vanavond ovutest gebruikt… weet dat je die na bepaalde tijd niet meer mag aflezen, maar ik kreeg dit resultaat…
wat denken jullie? :think:
Hoi!
Ja ik herken het wel… Zoals je ziet is vandaag mn NOD en ik zit te twijfelen om te testen… Weer bang voor een teleurstelling… Mijn cyclus is maanden lang 23 a 24 dagen geweest. Afgelopen maand was ik 2 dagen overtijd en een negatieve test en een dag later werd ik ongesteld, helaas… Toch nog maar even afwachten…
Groetjes!
inmiddels 2 dagen overtijd… net even een test gedaan en ja hoor weer negatief… viel weer tegen! :roll:
Maar ondanks een negatieve test… zou ik wel zwanger kunnen zijn? Maar misschien heel kort? Of is dat echt uitgesloten?
Groetjes!
Jet, een ding is zeker: zwangerschapstests zijn alleen maar 100% waar als ze positief zijn. Als ze negatief zijn kan het zijn dat je:
- echt niet zwanger bent
- te vroeg getest hebt
- nog onvoldoende hCG in je urine hebt.
Het kan dus wel, maar het kan zijn dat je lichaam er iets langer over doet of dat je eisprong iets later was deze maand.
Toch maar even geduld hebben dan nog…mischien komt mn ongie toch weer wat later deze keer en dan weer een nieuwe ronde… Ik heb ook geen tekenen van zwangerschap verder dus dan zal het ook wel niet zo zijn…
Even een update maar weer! Helaas vanmorgen weer ongesteld geworden… Was weer een domper zeg!
Dinsdag afspraak bij de huisarts, willen toch verder laten kijken waarom het zo lang duurt allemaal.
Groetjes!
Verveled Jet, :hug:
Hoe lang ben je bezig?
Ben in september 2006 gestopt met de pil, maar sinds een jaartje echt bezig zwanger te raken… Helaas nog zonder resultaat…
Ik zie dat jij nu zwanger bent, gefeliciteerd! Zijn jullie ook zo lang bezig geweest?
Groetjes!
@jet1981 wrote:
Even een update maar weer! Helaas vanmorgen weer ongesteld geworden… Was weer een domper zeg!
Dinsdag afspraak bij de huisarts, willen toch verder laten kijken waarom het zo lang duurt allemaal.
Groetjes!
Ongesteld? Nou t was dus niet echt de moeite hoor! 2 kleine bloedinkjes gehad en verder helemaal niks! Terwijl ik normaal een week onder de pannen ben… Ik snap dr helemaal niks meer van!!! De pijntjes zijn dr wel maar dr komt niks meer…
@jet1981 wrote:
@jet1981 wrote:Even een update maar weer! Helaas vanmorgen weer ongesteld geworden… Was weer een domper zeg!
Groetjes!
Ongesteld? Nou t was dus niet echt de moeite hoor! 2 kleine bloedinkjes gehad en verder helemaal niks! Terwijl ik normaal een week onder de pannen ben… Ik snap dr helemaal niks meer van!!! De pijntjes zijn dr wel maar dr komt niks meer…
Hallo Jet, sorry dat ik me er even mee bemoei,maar dat komt mij bekend voor, ik was normaal ook altijd een week ongesteld, en toen ik zwanger was van Jayden kreeg ik ook een klein bloedinkje een paar dagen na mijn NOD, dus als ik jou was zou ik over een paar dagen weer ff testen, wie weet, ik :thumbup: voor je, en voor de rest natuurlijk ook,dat dit jullie jaar mag worden !!
:-*
PS Bij de kruidvat hebben ze nu erg fijne duidelijke testjes, 2 voor 4,98, kun je lekker vaak testen, al hoop ik dat dat niet nodig zal zijn :mrgreen:
Hoi,
Juist heel fijn dat je je er even mee bemoeit hoor
Tis heel vreemd dat t nu zo is ineens, laat ik maar niet meteen van het positiefste uitgaan! Ben sinds 2 weken eindelijk gestopt met roken, misschien toch een btje stress allemaal… Maar ik heb zojuist een pakket matcare testen besteld via internet…dus die ga ik morgen meteen even uitvoeren!
Groetjes!
@jet1981 wrote:
Hoi,
Tis heel vreemd dat t nu zo is ineens, laat ik maar niet meteen van het positiefste uitgaan! Ben sinds 2 weken eindelijk gestopt met roken, misschien toch een btje stress allemaal… Maar ik heb zojuist een pakket matcare testen besteld via internet…dus die ga ik morgen meteen even uitvoeren!
Groetjes!
Jet, zou toch goed kunnen hoor, dat je nu zwanger bent. Zeker omdat je menstruatie niet veel voorstelde. Ik snap dat je niet van het positiefste uit wil gaan, dat herken ik wel (zie mijn onderschrift), maar er is zeker een kansje !!
@jet1981 wrote:
Hoi,
Groetjes!
Oei, laat ik van Matcare nou heeft veel negatieve dingen gehoord hebben hier op KOK :think: :think: K zou er dan toch nog ff een andere test bijkopen als ik jou was, anders zet je je vraag ff bij mamavraagjes/of hier bij zwanger worden over de matcare test, wat de ervaringen van de andere dames hiermee zijn, succes alvast :thumbup: