Juist heel fijn dat je je er even mee bemoeit hoor
Tis heel vreemd dat t nu zo is ineens, laat ik maar niet meteen van het positiefste uitgaan! Ben sinds 2 weken eindelijk gestopt met roken, misschien toch een btje stress allemaal… Maar ik heb zojuist een pakket matcare testen besteld via internet…dus die ga ik morgen meteen even uitvoeren!
Groetjes!
Oei, laat ik van Matcare nou heeft veel negatieve dingen gehoord hebben hier op KOK :think: :think: K zou er dan toch nog ff een andere test bijkopen als ik jou was, anders zet je je vraag ff bij mamavraagjes/of hier bij zwanger worden over de matcare test, wat de ervaringen van de andere dames hiermee zijn, succes alvast :thumbup:
Ik heb helaas veel ervaring met testen en heb ook alle merken geprobeerd. De allerbest test vind ik zelf de clearblue test, niet de digitale versie maar die waar een plusje zou moeten verschijnen. Wel meteen een dure test trouwens. Matcare is wel ok, maar echt duidelijk vind ik 'm niet.
Kheb ze vanmiddag besteld (en betaald) dus ik krijg ze sowieso binnen morgen. Ik had eerder bij sensitest een pakket besteld maar ik dacht dat de matcare beter waren… Over clearblue hoor ik ook wel goeie dingen maar die zijn meteen zo duur dan he! Kheb nogal wat testen gedaan dat loopt dan wel op natuurlijk!
T zou natuurlijk wel helemaal geweldig zijn als t positief is dit keer!
Ik vind testen ook eng. Heb vorige keer aan het einde van mijn cyclus ook 2 keer getest. Omdat ik 5 dagen overtijd was. Helaas beiden negatief en op dag 6 werd ik ongi. Als je dan die test ziet en ziet staan ‘niet zwanger’ dan voel je je even beroerd. En denk op zo’n moment altijd wanneer er komt te staan ‘zwanger’. En of dat dus gaat gebeuren. Maar een paar dagen na mijn ongi zie ik het allemaal minder somber in. Onze tijd komt zeker! Daar ga ik nu ook echt van uit!! (Ik zit nu in ronde 15 en 2e ronde met ovutesten)
Mijn geduld wordt nu alleen ontzettend op de proef gesteld. (En ik ben een ongeduldig persoontje. Als ik iets wil, moet het ook direct.)
Vanmiddag toch weer een beetje ongi gehad,kwam ineens opzetten! :?
Testjes binnen gehad en meteen maar even gedaan, en weer negatief… Helaas volgende ronde beter maar weer…
Moet dr niet zoveel mee bezig zijn maar dat valt echt niet mee zeg, ben ook zo ongeduldig…maar daar ben ik dus niet de enige in he?
Wannabemommie; ronde 15, dat is ook al even bezig dus? Met rondes bedoel je dus je aantal cyclussen neem ik aan? Ik ben dr nog niet helemaal in thuis al die termen, leer dr steeds weer een paar bij…
Ik ook zoiets… Ben in september 2006 gestopt met de pil, en het een beetje op zn beloop gelaten. Nu sinds een jaar voor het echie. 2008 zal dan toch wel ons jaar moeten worden he!
Ik ook zoiets… Ben in september 2006 gestopt met de pil, en het een beetje op zn beloop gelaten. Nu sinds een jaar voor het echie. 2008 zal dan toch wel ons jaar moeten worden he!