bambix uit fles?

Mijn zoontje weigert pap van een bordje, en wil deze perse uit de fles. Papfles krijgt ie nu dus nog 's morgens en voor het slapen gaan 's avonds. Ik doe er nu bambix va. 6 maanden in (fijne granen), maar nu hij 8 maanden is vraag ik me af of het niet goed zou zijn om een stap hoger te gaan (bambix granen va. 8 maanden). Weten jullie of je deze uit de papfles kan geven? :think:

Yup, dat gaat makkelijk uit de fles, die van 15 maanden zelfs nog :slight_smile:

Ja hoor, hier gaat gewone bambix ook altijd in de fles.

Gewoon in de fles doen!



Ik zou er wel een 3 standen speen opzetten als je die nog niet heb. Tenminste, mijn ervaring is dat ze er met de 3 standen speen beter en makkelijker uit “drinkt”.

Ja kan wel hoor.

Alleen was hier niet zo’n suc6 moet ik zeggen ook niet met speen 3 of een 3 standen speen.

Ik heb het gaatje zelf wat groter gemaakt van mijn speen (avent) en dat gaat prima :thumbup:

Ik heb hier de 3 standen speen voor (Avent) en het werkt prima.

Ik doe op 200cc melk 7 melkpoederschepjes pap, lekker dik dus.

Ik heb de Y-speen van dr.brown.

Werkt prima met alle soorten pap.

Hier werkte de 3 standenspeen zelfs met rijstebloem niet. We hebben een speen nr 3 wat verder opengeknipt, en nu we af en toe bambix uit een fles geven (een bordje vindt hij ook best), heb ik het gaatje nog groter geknipt, omdat het anders nog niet werkte. En dan laat ik het nog best dun ook. Misschien dat een andere speen wel zou werken, hoor, maar we gaan toch steeds meer over op tuitbekers en bordjes, dus die speen koop ik maar niet nieuw.

Hier sinds deze week over op Bambix 8 maanden omdat het 6 maanden pak op was.



Deze gaat ook prima in de fles. Ik heb een S-speen die ik zelf groter gemaakt heb.



Hier op 200cc melk 5 schepjes bambix.

Hier krijgt Melinda 200cc plus 7 schepjes en 3 scheppen bambix 6 maand

Als het pak van 6 maand op is gaan we oer op bambix 8 maand…

Ik gebruik voor de bambix het zelfde schepje als in de poedermelk pakken zit…

Ze krijgt de pap in een difrax brede fles, met 3 standenspeen op stand 3 en het gaat super :thumbup:

Ik geef hier ook pap uit de fles met de 3 standenspeen van Avent. En dat gaat heel goed.

Maar ik maak de pap niet zo dik als normaal in een bord.

Gaat ook hier heel goed met 3-standenspeen van Avent

mijn dochter is een woendag drie maanden, kan ik ze de laaste fles bambix rijstebloem geven, ? er staat van af vier maanden. :think:

Op de verpakking staat vanaf 4 maanden, dus dan zou ik niet zomaar 1 maand eerder ermee beginnen.



Wat is de reden dat je nu al met rijstebloem wil beginnen?

wat miijn reden, is ik had gelezen dat beter van gaan slapen., de laaste fles krijg ze rond KWART VOOR TIEN, duur best wel lang eer dat ze in slaap val… dat ik dan klein beetje toevoegt door haar laaste fles… dat kan toch geen kwaad?

Lieve schat, je baby is 2 maand!! Dan is het niet raar dat het lang duurt voordat ze gaat slapen (en ze slaapt de hele nacht zeker door?) Sorry, maar word altijd een beetje gallisch van zulke dingen, er staat toch niet voor niks op de verpakking 4 maand? Plus dat het helemaal niet raar is voor een baby van 2 maand om niet standepé (hoe schrijf je dat?) in slaap te vallen als jij dat wilt.

Mijn zoontjes hadden om die leeftijd zelfs geen laatste voeding, kwamen gewoon de hele nacht door wat in mijn ogen heel normaal is.



ademt in, ademt uit

Met 3 maanden is kwart voor tien juist vroeg om als laatste voeding te hebben hier hadden ze toen nog een voeding om 23:00.

Ik zou ook echt niet nu al met rijstebloem gaan beginnen…

ik vraag gewoon iets, het voor mijn eerste kindje, dus soms lees dingen op internet, toen vroeg ik gewoon af of ik het kon doen. ik vraag gewoon iets , het voor mijn ook allemaal nieuwe.

@Fryskefaam wrote:

Lieve schat, je baby is 2 maand!! Dan is het niet raar dat het lang duurt voordat ze gaat slapen (en ze slaapt de hele nacht zeker door?) Sorry, maar word altijd een beetje gallisch van zulke dingen, er staat toch niet voor niks op de verpakking 4 maand? Plus dat het helemaal niet raar is voor een baby van 2 maand om niet standepé (hoe schrijf je dat?) in slaap te vallen als jij dat wilt.

Mijn zoontjes hadden om die leeftijd zelfs geen laatste voeding, kwamen gewoon de hele nacht door wat in mijn ogen heel normaal is.



ademt in, ademt uit






waarom reageer je zo raar… met ademt in, ademt uit.

ik vraag gewoon normaal iets.