bambix uit fles?

Kamerplant, Ik zou er ook nog even mee wachten hoor. Sommige adviseren zelf tot 6 maanden te wachten. Ligt eraan of je rijstebloem als bijvoeding ziet.

Opzich is het wel normaal dat je kindje nog niet doorslaapt hoor. Of niet makkelijk inslaapt. Mijn dochter is nu 9 maanden, en slaapt nog steeds niet door. (nou ja… sinds een week wel, maar durf niet te hard te juichen :wink: )

Ik heb zelf met een maand of 5 geprobeert rijstebloem toe te voegen aan mn bv. Om te kijken of ze er beter op zou slapen. Het hielp helaas helemaal niks. Ik merk gewoon dat zij echt haar eigen ritme bepaald. En dat is misschien wel het best. Ik weet het niet.

Voor mij voelde het daarnaast ook niet goed om mn meisje helemaal vol te proppen, om maar lekker te slapen. Zolang babies overdags ook nog voldoende slapen kan je er geloof ik vanuit gaan dat ze genoeg slaap krijgen. Het is voor jezelf wel fijn als ze snel in slaap vallen en doorslapen. Zeker als je weer aan het werk moet. Maar ik hou mezelf altijd maar voor dat mijn meissie nog geen jaar oud is, en dat ze vanzelf wel gaat doorslapen als zij er aan toe is.

@Mell wrote:

Mijn dochter is nu 9 maanden, en slaapt nog steeds niet door. (nou ja… sinds een week wel, maar durf niet te hard te juichen :wink: )


Mijn jongens zijn bijna 1 jaar en slapen sinds Kerst eindelijk een beetje door, nog niet alle nachten, maar inmiddels vaker WEL goed dan NIET goed, pfff…

Vermoeiend he? Jeetje… ik hoor ook wel eens over kinderen die als ze 2 zijn nog steeds 's nachts wakker worden.

Mijn broertje (nu 23 ondertussen) wordt elke nacht nog steeds om 3 uur wakker. Gelukkig heeft hij geen flesje, borst of speen meer nodig om in slaap t vallen :lol: