Ballorig, wat vinden jullie ervan?

Wij zijn vandaag voor het eerst naar het speelparadijs Ballorig geweest (Oud-Beijerland). Wij vonden het fantastisch en Lotte vond het nog leuker! Zijn jullie er wel eens geweest en wat vonden jullie ervan? Ik ben gewoon benieuwd…

Groetjes,

Viratine

Ik ben er met mijn werk geweest. De kinderen vonden het fantastisch

Ik ben er ook geweest met Florens en mijn nichtje (in Oud-Beijerland). Ik en zij vonden het erg leuk!!

Ik ga vaak met Jeroen naar Ballorig in Zaandam!

Hij blijft het leuk vinden!

Liefs,

Moon

Ik ben in Assen geweest en vond het superleuk!

Hier een meeting gehad met de dec.kindjes in okt vorig jaar, geweldig succces!

Oh ik ga ook regelmatig met de jongens heen. Ze vinden het fantastisch en ach als de jongens zich vermaken dan vermaakt mama zich ook.

He ik kom daar ook vaak,woon in heinenoord dus vlakbij,de kids vinden het erg leuk.

Wij gaan trouwens altijd in Meppel

Ik ben ik Assen en in Emmen geweest en vond allebei super!Yeline ook :mrgreen:

@Marieke1978 wrote:

Hier een meeting gehad met de dec.kindjes in okt vorig jaar, geweldig succces!

wat grappig, ik heb afgelopen oktober ook een meeting in ballorig gehad met dec-kindjes! En ook ik vond het een succes! Ik ben zelf helemaal niet van dat soort gelegenheden, kan niet precies zeggen waarom niet, maar het is niet echt mijn kopje thee. Mijn zoon daarentegen, die lust er wel pap van! En ik vind het alleen daarom al toch stiekem erg leuk!

ik woon er tegen over en mischa (en ik) vind het er geweldig!!

Wij gaan morgen voor t eerst met Rivano ( amsterdam Z/O)

we gaan er regelmatig heen met de kids :thumbup: Ze vinden het prachtig, ff lekker hun energie kwijt :thumbup: Wij gaan naar Ommoord( Rotterdam maar dat heet nu Ballonia).

kuzzz

Wij gaan wel eens naar Assen. Het is voor de kinderen erg leuk maar ik vind het babygedeelte onder andere niet fris. De ballen zijn vettig en de matrassen ook.Het ruikt er vaak naar een volle wasmand :sick: Er wordt hier niet zo vaak schoongemaakt en altijd als wij er geweest zijn is 1 van de kinderen een dag later verkouden.

In het andere gedeelte was er een keer een meisje dat in haar broek had geplast en niemand die kwam schoonmaken. En het meisje speelde vrolijk met natte broek verder.

Wij zijn vorige week met Raisa voor het eerst heen geweest. Ze vond het super!!

Steph, veel plezier morgen. Ben benieuwd hoe Vanootje het vind :-*

ik vind het afschuwelijk, denk direct aan plastic en smerige toiletten, maar Anna Sofie vindt het geweldig.

Wat heb ik dan nog te zeggen he :wink:

Ik vind het in Oud-Beijerland altijd wel schoon eigenlijk. Nancy vind het daar in ieder geval fantastisch.

Wij zijn in Ballorig Heereveen geweest, en in Amsterdam Arena. Erg leuk beide.

Ook Monkeytown in Leeuwarden en een indoor speeltuin in Weert vielen zeer in de smaak.

Ach ja, als de kids het maar leuk vinden he :wink:

Puntje is wel dat er soms niet opgelet word wie er in de 0-4 jr hoek zit… en dan is je kind daar een soort kegel die omgegooid word door “opgeschoten” kindjes die veel ouder zijn… :think:

Ik woon er bij een om de hoek (gaasperplas) en die is echt geweldig…

M&M vinden het er ook heerlijk. Het is goed overzichtelijk en ruim genoeg voor alle kinderen daar.

Bij villa arena vond ik het afschuwelijk. Te klein, te onoverzichtelijk (want beneden en boven)…

Ben blij dat ik dus een goeie heb getroffen :smiley: