De kinderen vinden het geweldig!! En ik zelf ook… :mrgreen:
Alleen nu Marije wat groter wordt en niet meer alleen in het peutergedeelte wil blijven is het voor mij niet te doen in mijn eentje te gaan…met de kinderen…
(En ik moet niet denken aan veiligheid daar…knoppie om en genieten…want als ik rampsenarios in mijn hoofd haal daar…)
Superleuk!!
Helaas alleen erg veel verschil in de verschillende vestigingen.
Zo vind ik Lelystad vreselijk…te vol, geen overzicht en niet zo vriendelijk personeel…
Almere was weer super. Echt het tegenovergestelde van Lelystad…
Ik ben een aantal keer in Heerhugowaard geweest. Ik vind het een ongezellig hok, een grote loods die volgestouwd is met ballenbakken, trampolines enzovoort. Niet gezellig aangekleed of zo. Maar goed, de kinderen vinden het prachtig, en daar gaat het om. Wel leuk is een rails aan het plafond met helicopters die ze door te trappen langs de rails kunnen bewegen.
Bij ons in Hoorn zit Hocus Spokus. Die ziet er veel gezelliger uit, maar is daarentegen wel weer duurder. En bij Ballorig mogen de volwassenen gratis naar binnen, en dat is bij Hocus Spokus niet.
Wij hebben er een in Almere en ik vind het hartstikke super :mrgreen:
Leroy ook wel
Die wil vooral tegen de glijbaan opklimmen en dan het liefste als er andere kindjes vanaf willen glijden.
Ikzelf vind het juist het leukste in die bacterie-put (de ballenbak) en lekker lounchen op het springkussen.
Soms laat ik Leroy lekker zijn gang gaan en ga ik zelf even wat drinken… :thumbup:
bij ons is er pas eentje geopend (Venlo) erg fijn, want hier was bijna niks!
ik vond het er juist heel schoon! Ze hebben ook zo’n machine waarmee de ballen uit de ballenbak worden schoongemaakt, echt top!
Er is een heel uitgebreid 0-4 jaar gedeelte, heel erg fijn! In de buurt is nog 1 binnenspeeltuin maar daar is voor de kleintjes alleen een ballenbak van 2x3 meter :think:
ik ben met mijn nichtjes naar wijhe of olst ( ik weet het nooit precies en vriend is er niet, dus kan niet even vragen :mrgreen: ) geweest, weet niet meer zeker of het een ballorig was, maar mijn oudste nichtje vond het helemaal top en vroeg me laatst of we daar weer een keertje heen gaan als zij bij ons komt logeren.
Zelf vond ik het een klein beetje tegenvallen, ik was nog nooit in een indoor speeltuin geweest, maar had er toch wat meer van verwacht :?