Vanmorgen waren Eva, Chris en ik even aan het winkelen. Sandalen kopen voor de kids, het is zulk lekker weer !
Eva moest nodig plassen. Wij even naar de plaatstelijk konditorei waar je voor 20 cent gebruik mag maken van de wc. Deze keer heb ik niks betaald.
De wc was zoo vies ! Tot mijn stomme verbazing vies gemaakt door één van de meisjes van de bediening:
Het meisje verliet de enige dameswc die de konditorei rijk is en liet met een glimlach de deur voor ons open. Dat was vriendelijk dacht ik en racete met buggy en Eva de wc in want Eva kon het bijna niet meer ophouden.
Maar ze moet van mij altijd even wachten omdat ik eerst de bril voor haar schoonmaak met een lotiondoekje of wc-papier en zeep.
En net op het moment dat ik erover heen wilde vegen, kwam mij een streep bloed tegemoet. Oke, het meisje van de bediening was ongesteld en heeft niet goed achterom gekeken. Slordig maar kan gebeuren. Ik heb het schoongemaakt. Maar toen ik de bril droog wilde maken met wcpapier zat ook hier allemaal bloed aan en viel mijn oog meteen op de muur ernaast waar het ook op zat met een klodder rood slijm.
Sorry voor het gore verhaal maar ik was :shock: :shock: Wat een gore meid ! En toen bedacht ik me gelijk dat ze zonder handen te wassen weer de lunchroom inliep !! :sick: :sick: :sick: Nu zie ik dat wel vaker dat mensen hun handen niet wassen maar ik vond dit echt schokkend !
Eigenlijk had ik de wc meteen moeten verlaten en haar erbij moeten roepen maar Eva moest nú plassen ! Dus tja, alles schoongemaakt en met afgrijzen Eva op de pot gezet. Daarna allebei flink handen gewassen en ik wist niet of ik er wat van moest zeggen of niet. Ik vond het vreselijk vies en ik wilde dat meisje wel even wat hygienekunsten aanleren maar aan de andere kant wilde ik haar ook niet in verlegenheid brengen (stom eigenlijk maar goed…) Ik weet gewoon dat als je ongesteld bent, je niet wilt dat iemand dat weet. Zeker op jongere leeftijd.
Het was zo druk bij de kassa enzo dat ik besloot niet te wachten. Ik ben zonder te betalen weggegaan maar eigenlijk had ik er wat van moeten zeggen. Maar omdat ik geen zin had om na dit tafereel nog een kwartier te moeten wachten om mijn beklag te doen (achter gesloten deuren ?) en het voor Chris echt tijd was om te slapen (viel om in de Zapp ), ben ik bozig huiswaarts gegaan. Nu baal ik dat ik niks gezegd heb want ik kom er geregeld en zal het nu liever mijden…
Bah, ik hou niet van vieze mensen… :?
Misschien nog even bellen achteraf? :think:
Maar idd, wat goor! :sick:
Ik heb eens gezien in een supermarkt, bij de afdeling slagerij, dat een meisje in haar handen nieste, en toen het vlees weer vastpakte :sick:. Ik heb er nooooit meer vlees gekocht! :snooty:
Oh Yuk, wat een verhaal! :shock: :sick:
Ik ben in zulke situaties dus ook nooit zo ad rem om er iets van te zeggen, met achteraf thuis natuurlijk weer spijt… :roll:
Lekker, schouderham éxtra :mrgreen: :sick:
Ik heb het telefoonnummer al opgezocht maar ik vind het wel raar om te gaan bellen. Dan had ik het vanmorgen meteen moeten zeggen. Om nu te gaan bellen en de eigenaar te informeren dat haar werkneemster ongesteld is… :think: 8)
:sick: :sick: :sick:
@Karin2 wrote:
:nou ik zou ook wel bellen hoor :sick: :sick: :sick: als ze dit altijd doet dan zullen ze op een gegeven moment wel klanten mislopen lijkt mij.
Ik heb het telefoonnummer al opgezocht maar ik vind het wel raar om te gaan bellen. Dan had ik het vanmorgen meteen moeten zeggen. Om nu te gaan bellen en de eigenaar te informeren dat haar werkneemster ongesteld is… :think: 8)
@Karin2 wrote:
Lekker, schouderham éxtra :mrgreen: :sick:
Nou, dan leert dat kind misschien manieren! 8)
Maarre… je kunt toch uitleggen waarom je er op dat moment niets van hebt gezegd, maar dat het je wel dwars blijft zitten? :think:
getver zeg!! Zou ook zeker nog even bellen!! Bah :sick:
Getsiedrekkie :sick:
Mijn eerste gevoel is in jouw geval, er niets van te zeggen, achteraf.
Misschien niet zo sociaal, maar het gebeurt overal en altijd. Valt onder personeelsbeleid, vind ik.
De enige manier dat ik er iets van zou hebben gezegd, is als ik de kans had ik het haar onder 4 ogen te melden, en idd de wc nog vies was. Maar jij had al moeten poetsen, dus tja…
In zulke gevallen (vieze wc) neem ik gerust mijn toevlucht tot de mannenwc trouwens.
Ik zou ook de conclusie trekken en niet meer naar die tent gaan…
Ik snap wel dat je je er rot onder voelt. Maar joh het liep zoals het liep, en jij hebt de wc gepoetst, zodat het deze keer geen gevaar heeft opgeleverd voor de volksgezondheid, ook een goede daad toch!
:shock: :sick:
Ik zou ook gebelt hebben…en vragen naar de baas…
Maar zou daar zo wie zo nooit meer komen… :sick:
He bah zeg, wat een goor verhaal!
Ik ben al niet voor vieze toiletten maar dit slaat toch alles :evil:
Ik zou de wc niet hebben schoongemaakt maar naar de heren wc zijn gegaan, als die er tenminste was…
En hem vies en wel aan de leidinggevende laten zien!
Gatverdamme zeg… :?
jakkes zeg :sick: ik had ook gebeld
@Anne-marie wrote:
Ik zou de wc niet hebben schoongemaakt maar naar de heren wc zijn gegaan, als die er tenminste was…
En hem vies en wel aan de leidinggevende laten zien!
Gatverdamme zeg… :?
Als Eva móet, dan móet ze ! En de herenwc was al 10 minuten bezet :sick:
@Karin2 wrote:
En de herenwc was al 10 minuten bezet :sick: [/color]
Wat wil je in een tent met zo’n hygiene… :lol:
Ik zou zelf meteen naar de baas zijn gegaan :mrgreen:
Ik zou ook niet achterin de rij gaan staan maar meteen iemand aanspreken.
Nu achterafbellen zou ik niet meer doen.
Laatst bij de mac donalds zat de vrouwentoiletbril onder de poep :sick: ik ben het meteen gaan zeggen.
Heb je nog gebeld?
Nee niet meer gebeld…Ik vind het zo stom om achteraf te bellen…
"Ja hallo, ik was gisteren bij jullie enne…
Niet ?
@Karin2 wrote:
Nee niet meer gebeld…Ik vind het zo stom om achteraf te bellen…
"Ja hallo, ik was gisteren bij jullie enne…
Niet ?
Zit wat in, maar jij loopt wel met dat afschuwelijke beeld op je netvlies en je zou eigenlijk graag weer eens naar die tent willen gaan om toch weer een broodje te eten!
Toch ??
Ja hallo, ik was gisteren bij jullie enne ik was op dat moment niet in staat om gelijk naar u toe te komen. Maar omdat ik het toch wel heel erg vond zou ik u graag even willen vertelen wat ik gisteren in het toilet van uw broodjeszaak aantrof…
@Anita-1982 wrote:
Zit wat in, maar jij loopt wel met dat afschuwelijke beeld op je netvlies en je zou eigenlijk graag weer eens naar die tent willen gaan om toch weer een broodje te eten!
Toch ??
Nou overdrijven is ook een ding :wink:
Ik zou daar niet meer heen gaan (of is dat dan weer overdreven).
Ik had ook niet achteraf gebeld. Laat lekker gaan. Al was het door haar een beetje weggepoetst, dan nog had ze haar handen niet gewassen, of hadden er niet op het oog zichtbare resten gezeten. Openbare plee's zijn nu eenmaal niet brandschoon.
Maar wat ik me dan afvraag…
Ik ben het verder roerend met iedereen eens, het is echt gadver!
En zelf hang ik vaak een beetje boven de pot, maar nu Robin ook weleens moet plassen valt het me pas echt op hoe ranzig sommige wc’s zijn. :sick:
Maar wat ik me dus afvroeg…
Hoe kan de bril, het wc papier én de muur volzitten met bloederig slijm?
Ik moet zeggen dat ik dat ook bijzonder knap vind.
Of ze heeft met haar broek op haar enkels de hoelahoep gedanst in dat hokje, of ze veegt haar onderkant af met haar hele hand, tot aan haar ellebogen.
En dan nog vind ik het knap dat je klodders aan de múúr kan krijgen!
En dan lekker weer die tent in, goor!
Of wat Trying zei van die slagerij, gadver… :sick: