Anneke, niet mijn verhaal in twijfel trekken hoor :shifty: Ik vond het ook knap maar er zat toch echt bloed op de bril, wc-papier en een vette slijmerige veeg op de muur naast het wc-papier :sick:
De muur zat er niet vol mee hoor
Nee, dat bedoel ik ook niet.
Ik geloof je hoor!
Ik vraag me alleen af hoe je dat in hemelsnaam voor elkaar krijgt.
Want ik ben nogal visueel ingesteld, en er doemen dus vreemde scenarioās op in mijn hoofd.
En dat niet de hele muur vol zat geloof ik graag. Al vind ik 1 veeg al knap.
Hoe doe je zoiets?
@Anneke wrote:
Hoe doe je zoiets?
Ze trekt haar tampon eruit. Het ding blijkt veel te vol, er hangt een stolsel aan (het was zo druk in de zaak ze wist dat ze al lang had moeten wisselen maar ze kon steeds maar niet weg).
Ze wil hem in een stukje wc papier wikkelen en niet zo in de ābinā dumpen, dus ze reikt met dat ding in haar hand naar de wcrol. Hij begint te bungelen aan het touwtje omdat ie zo zwaar en vol is en door die beweging zwiepert de klodder bloed eraf tegen de muur (of het ding zelf zwiept tegen de muur). Ook raakt ie de rol. Ze wikkelt hem in wcpapier, het bloed komt er doorheen zetten, en gooit hem in de bin.
Ze duwt een nieuwe erin, snel snel want er staat een ongeduldige klant voor de wcdeur en gaat snel de zaak weer in. āWat voor taart wilt u?ā Ze reikt naar de chocoladetaart, pakt een stuk met de schuif en duwt hem met haar handen op het bordje, enz enz.
:silenced: :sick: :mrgreen: :mrgreen: 8)
:sick: :sick: :sick:
@Mint wrote:
@Anneke wrote:
Hoe doe je zoiets?
Ze trekt haar tampon eruit. Het ding blijkt veel te vol, er hangt een stolsel aan (het was zo druk in de zaak ze wist dat ze al lang had moeten wisselen maar ze kon steeds maar niet weg).
Ze wil hem in een stukje wc papier wikkelen en niet zo in de ābinā dumpen, dus ze reikt met dat ding in haar hand naar de wcrol. Hij begint te bungelen aan het touwtje omdat ie zo zwaar en vol is en door die beweging zwiepert de klodder bloed eraf tegen de muur (of het ding zelf zwiept tegen de muur). Ook raakt ie de rol. Ze wikkelt hem in wcpapier, het bloed komt er doorheen zetten, en gooit hem in de bin.
Ze duwt een nieuwe erin, snel snel want er staat een ongeduldige klant voor de wcdeur en gaat snel de zaak weer in. āWat voor taart wilt u?ā Ze reikt naar de chocoladetaart, pakt een stuk met de schuif en duwt hem met haar handen op het bordje, enz enz.
:lol: :lol: :lol: ⦠:silenced: :shifty:
Haha Mint, lig in een kreuk hier ! :lol:
@Mint wrote:
@Anneke wrote:
Hoe doe je zoiets?
:sick: :sick: :sick:
gaat verbod op fotostrips instellen 8)
@Anneke wrote:
Want ik ben nogal visueel ingesteld, en er doemen dus vreemde scenarioās op in mijn hoofd.
En dan Mint haar verhaal :sick: ā¦
Wie is er meer visueel ingesteld, Mint of Anneke, Anneke of Mint ??
:think:

Ligt hier ook in een deuk⦠:lol:
In welke plaats/stad is die zaak, Karin ?
In Roden, Drentheā¦
@Karin2 wrote:
In Roden, Drentheā¦
Goed om te weten, dat we daar niet gaan eten

Maar uhm Roden is wel een erg leuk plaatsje !!
Jakkes zeg!!
Ik zou niet nu nog er heen bellen, ook al denk je er nu nog aan haha.
Wat een ranzig kind zeg, bah!
(maar misschien hebben ze daar een kraan achter , dat ze daar hun handen ook moeten wassen)
Ik heb ooit 4 dagen (jawel, 4 hele dagen :sick: :sick: ) bij walibi gewerkt bij de wcās. Ik was 17 en was in de vakantie. Je wilt niet weten wat ik daar tegen kwam :shock:
volle tampons aan de deurklink, bloed aan de muren, zelfs een keer aan het plafon, poep overal zelfs onder de wc, overgeefsel overal behalve in de pot, schaamhaar (??)
Dus je begrijpt nu wel waarom ik er 4 dagen heb gewerkt 8)
Ik vond het zo vies en liep constant te kokken. Bah bah bah. En die meiden daar zeggen: stel je niet zo aan, werk is werk. Wij moeten wel.
Nou toen bedacht ik me: Ik voel me wel iets te goed om alleen maar wcās schoon te maken, al ben ik werkloos, voor mij geen wcās meer!
:lol:
Maarre⦠hoe weet je dan zo zeker dat zij dat heeft gedaan?
Ik heb ook weleens gehad dat ik van een āopenbaarā toilet gebruik moest maken dat er smerig uitzag en dat ik me daarna schaamde als ik eruit liep omdat ik dacht dat mensen weleens zouden kunnen denken dat IK dat had veroorzaakt.
Misschien was het al zo, en heeft zij ook gewoon boven de bril gehangen :lol:
Gatverdamme zeg wat een verhaal,
ik zou spontaan over mijn nek zijn gegaan, ik kan daar echt niet tegen.
Zou wat zijn geweest zeg dan zou er bloed/slijm en kots in die wc te zien zijn. blehhhhhhhhhhhhhhh wat een gore mensen heb je rondlopen zeg, en dan nog dat tampon verhaal, om helemaal van te kotsen, ik zie dat ook echt voor me gatver!!!
@Mar10e wrote:
:lol:
Maarre⦠hoe weet je dan zo zeker dat zij dat heeft gedaan?
Ik heb ook weleens gehad dat ik van een āopenbaarā toilet gebruik moest maken dat er smerig uitzag en dat ik me daarna schaamde als ik eruit liep omdat ik dacht dat mensen weleens zouden kunnen denken dat IK dat had veroorzaakt.
Misschien was het al zo, en heeft zij ook gewoon boven de bril gehangen :lol:
Omdat we al enige tijd op haar stonden te wachten en Eva van de ene been op de andere hinkte omdat ze zo nodig moest

En het vers was :lol:
En in Roden is maar 1 klantentoilet. Zelfs de Hema hier heeft er geen.
ik ga dus nergens meer in roden eten :sick: stel je voor net op die wc :?
getsiederrie⦠het is je goed recht om er wat van te zeggen, ik ben zelf alleen weer zoān mietje die dat niet durft omdat het toch een beetje genant is⦠bah
@Mint wrote:
@Anneke wrote:
Hoe doe je zoiets?
:lol: :lol: :lol: :lol:
Oh bah Mint, in combi met mijn nogal visuele instelling is het geen leuk verhaal. :naughty: :silenced: :sick:
Maar okĆĀ©, zo zou het idd gebeurd kunnen zijn.
Anita, ik denk dat ik het win wat betreft het visueel ingesteld zijn (of Mint heeft hier ook last van 8) ), maar dat zij het zeker wint wat betreft de grootste fantasie en inbeeldingsvermogen, want ik was er niet opgekomen. :lol:
Ik zag haar meer met 1 been op de rand van de pot, de klodders eraf staan te schudden.
Dan is Mint haar versie (hoe ranzig ook, haha) meer reeĆĀ«l vermoed ik.
En wat betreft vieze wcās, ik had het voor me gehouden, maar na de volke tampons aan de deurklink kan de mijne er vast toch nog wel bijā¦
8)
Toen mijn vader vorig jaar in het AMC lag, ging ik voor vertrek naar huis ook even naar de wc.
Wij komen uit Brabant (mijn vader heeft een zeldzame aandoening, vandaar dat hij helemaal in Aādam lag), en omdat we dus nog wel een uurtje in de auto zouden zitten ging ik nog even snel.
Ik trok 1 van de 3 deuren open (en echt, waarom ik nou net die pakte�!), en ik ging bijna over mijn nek.
Iemand had dus echt ontzettende buikpijn gehad (gok ik), is naar de wc gerend, heeft met zijn kont naar achter snel haar broek naar beneden gedaan (misschien nog niet eens, wie zal het zeggen), en heeft daar dat hele hokje ondergescheten (een ander woord heb ik er niet voor).
Ć?lles zat vol, behalve in de pot zelf.
Het lag op de bril, het druipte achter van de muren af, de vloer lag vol, het stukje wc waar de knop om door te trekken zit, werkelijk alles!
En een giga spetterpoep lucht.
Ik had echt medelijden met de persoon die daar in dienst was om de toiletten schoon te maken.
Oh, zó vies!
Brr⦠ik kom sinds tijden weer eens buurten hier en val midden in jouw lekkere verhaal⦠:shock: :sick:
Jee, ik had er echt wat van gezegd hoor! zo ben ik wel :mrgreen:
Misschien kun je haar een volgende keer als het wat rustiger is erop wijzen?
Bah wat een goor verhaal :sick:
Ik weet welke zaak je bedoeld, durf daar geen broodje meer te eten. Wat smerig zeg ! :snooty: