Bah ben het zat

Het duurt nog wel even voor het lente is … een maand of twee

Ik zal maar niet te hard roepen dat ik over een aantal dagen een week aan het strand zit met ca. 25 graden of nog warmer (… boven nul uiteraard).

pff nou ben het ook helemaal zat!!

heb het nooit leuk gvonden hoor sneeuw en kou

maar nu ga je nog steeds onderuit als je de deur uitloopt.

ben dat binnenzitten zo zat!!

ben toe aan de zomer!! maar helaas…

@Reat wrote:

Wat heerlijk typisch nederlands topic :mrgreen:

Het mooiste voor mij persoonlijk zou ik dooi vinden. NU even alles goed dooien, even een adempauze, dikke plakaten van de weg. En dan weer een laagje, prima.

Helaas hebben we het niet voor het zeggen. :mrgreen:

Eens,eens, eens!!!

Ik merk dat de sneeuwpracht goed werkt op mijn humeur…heeerlijk…koud? Ja! lastig? Ja! Maar zo mooi!!!

Nu mag de oude pak wel even weg (meteen weer alles schoon) en dan weer een verse laag! Dan is ook meteen die modderbende weg.

Jo vind het vreselijk om nu zijn 2e sneeuwpop weg te zien smelten…maar ja…het hoort er bij.

Ik zou zeker nog graag met ze het ijs op willen gaan,dus kom maar op dooi! En daarna in volle vaart weer in de vries!!!

Wij lopen hier allemaal al weken op snowboots en ik moet zeggen dat we daarmee tot nu toe nog niet uitgegleden zijn.

Het is hier trouwens 0,5 graad boven nul … dus echt dooien doet het ook niet.

Ik zie weer een stuk gras in de tuin! :dance:

Hier van de week ook 2 keer onderuit gegaan, Pff 1 keer met Damian aan de hand, kind was direct over stuur. Ben ook erg blij dat het nu dooit !

Helaas :cry:

Sneeuw is hier veranderd in een bruinige drab…

Gras is weer te zien. Stoep is nagenoeg schoon en de straat ook :dance:

Enige wat er nu een beetje zielig bij staat is de sneeuwpop. Die is zijn gezicht al verloren :angel:

En het sneeuwt weer hier en het blijft liggen (stofsneeuw)…

Vandaag weer op de fiets gestapt…ging moeizaam tussen het grap door,maar Jo vloog er doorheen (tja…zijwielen).

Had ook wel even willen zien dat alles weer even schoon was…zie nu ineens dat er onder de sneeuw erg veel bende ligt…bleeehh…(vuurwerksnippers).

Maar een vers dik pak is wel leuk…al zal dit een kort sneeuwmoment zijn denk ik…

Wij hebben met de eerste sneeuwval een berg in de tuin gemaakt…deze berg is NOOIT weggeweest…alles was vanmiddag bijna weg,behalve die berg en de helft van de sneeuwpop…

Ben benieuwd of de dooi morgen doorzet…

Hier in Eindhoven ligt ook alweer nieuwe sneeuw :?

huh ik woon ook in eindhoven, maar geen sneeuw hier !!

alles is weg !

nou ja zeg… 1 uur geleden, echt alles sneeuwvrij…

kijk dus even net uit het raan… en jaa alles weer wit :smiley:

dus weer de ski-pakken zoeken…

dus mijn bovenste bericht mag weg haha

mijn gordijnen zijn ook dicht :wall:

Hihi…grappig…ach…het zal morgen vast weer weg zijn…

jaaa alles is weer weg :thumbup:

Hier iemand die het geweldig vind, dat geglibber en geglij en wel ons kleine spookje Stijn. Onderweg kon ik nog net mijn fiets en ons twee behoeden van een val, gleed wel weg. Schrok me een hartslag van 200 en Stijn zat heel enthousiast te lachen en nog een keer mamma te roepen. Helaas voor hem vond ik het niet zo geslaagd dus gaat dat nog een keer niet door. Pffft, ben me lam geschrokken.

gisteren had ik het pad achter onze tuin sneeuwvrij gemaakt, beginstuk van de tuin ook zodat ik mijn fiets netjes neer kan zetten. Toen gingen de oudste twee buiten spelen en hadden het briljante plan een iglo te bouwen. Elke vlok in de buurt hebben ze naar de tuin gesleept. Het pad is weer bezaaid met sneeuw, strooizout is zo goed als op en de jongens krijgen het niet weg geveegd of geschept. Vrees al te weten wie er straks mag gaan bikken. :evil:

koning winter, kruip maar diep onder je warme deken en laat maar vast een warmer lentezonnetje tevoorschijn komen. :pray:

Nou, dat is een lekker vooruitzicht zeg.

Help me onthouden dat ik volgend najaar flink wat handschoenen en zo insla. De oudste is zijn wanten kwijt (en muts en sjaal) en loopt nu dus in een allegaartje wat ik nog her en der in huis tegen kwam. De slordevos.