Ik begin de sneeuw nu wel goed zat te worden eigenlijk… Van mij mag het gaan dooien zodat ik weer lekker en veilig naar buiten kan met de kids… We glibberen en glijden alle kanten op…
Dus piet, gooi het dooien er maar in!
amen…
Ben het nu ook zat, sleetje rijden willen de kinderen al niet meer, de lol is er vanaf, ze zijn al vaak op hun muil gegaan en willen dat ook niet meer en ze hebben het koud.
Dus van mij mag het winterweer opzouten :lol:
Heeeelemaal mee eens :thumbup: Dat geglibber is niet fijn voor mijn bekken :naughty: Ik had het na een week al gezien, maar helaas heeft koning winter andere plannen dan mij weer een stroef wegdek geven :roll:
Helemaal mee eens. Ik vrees met grote vreze dat ik weer een hernia heb opgelopen
nou hier is het toch best een tijd geleden dat er écht wat is gevallen, dus ik heb eigenlijk wel weer zin in een flink pak… :silenced:
ben er ook flink klaar mee :x bij ons in het dorp lig al van voor de kerst sneeuw en ik glij me rot de straat uit!
@fiep klophout wrote:
nou hier is het toch best een tijd geleden dat er écht wat is gevallen, dus ik heb eigenlijk wel weer zin in een flink pak… :silenced:
What she said… Maar ik vrees dat de dooi er hier alweer in zit. zucht
@fiep klophout wrote:
Weekje woningruil?

Hier achter zakt Sam nog totaan zijn knietjes in de sneeuw namelijk :?
Als de stoepen en de wegen weer vrij zijn van sneeuw :thumbup: . Alles wat in de bosjes en op ander terein ligt vind ik eigenlijk wel mooi, om naar te kijken.
Maar dat geglibber, ik ben er wel klaar mee.
Als vandaag al die ouwe vieze glibber zooi nu es weggaat en dan van het weekend een mooi vers pak valt :inlove:
ik vind het heerlijk dat winterse weer! Maar die ijsplaat in de straat omdat de kleine straatjes niet gestrooid worden vind ik eigenlijk niet zo meer…
oohh ik ben er ook zo klaar mee :twisted:
ppff ik doe er een kwartier over om senna naar school te brengen terwijl ik normaal 5 min onderweg ben met de fiets
nu moet ik hem lopend naar school brengen
vooral tussen de middag is vreselijk we zijn pas om 12:15 uur thuis snel een broodje eten en weer om 12:40 uur naar school
en vanmiddag moet ik ondertussen maris ook nog naar de psz brengen
Wat een gezeur over het weer zeg… :roll:
@Paschal75 wrote:
Wat een gezeur over het weer zeg… :roll:
Wat een gezeur over ons gezeur zeg… dan lees je het toch lekker niet :roll:
hier idd ook sinds kerst continu sneeuw gehad
vind het ook echt niet leuk meer nu
alsjeblieft dooien
hier zijn de straten in de wijk gewoon ijsbanen, ze komen hier niet strooien
levensgevaarlijk om elke dag 4 keer op en neer naar school te moeten
Ik zeur liever over het weer dan over Haiti of Afganistan of de economie. Het weer treft me niet zo. De rest wel.
Hier ook erg glad, zo wel hier als in Uitgeest waar ik van de week post liep en viel… nu me enkel opgerekt…
Maar zat?! tja… ik weet het niet vind het iets magisch hebben, en als het weg is, dan willen mensen het weer terug hebben ofzo… :eh: :roll:
Dus ja… nee… zat nog niet… ik geniet zolang het er ligt.
Dat geglibber vind ik inderdaad ook niet zo’n succes, al gaat het met m’n timberland boots prima. Toch hoop ik stiekem dat het nog even blijft vriezen, nog even, nog een paar dagen flink onder de nul… en dan… eindelijk… weer eens EEN ELFSTEDENTOCHT!!!
Ben zelf geen schaatser maar gun het ze van harte!
Ik geniet nog steeds. ben zelfs zo erg dat ik mij bijna erger als mensen te ijverig de sneeuw hebben weg geveegd. Kids weer van de slee, 10 meter lopen, kids weer op de slee…
Laat een nieuw pak maar weer komen. De kids genieten ook nog steeds enorm. Wessel verzamelt tijdens de rit van school naar huis wel tientallen sneeuballen welke mee moeten naar huis. :inlove:
@Cell wrote:
@Paschal75 wrote:Wat een gezeur over het weer zeg… :roll:
Wat een gezeur over ons gezeur zeg… dan lees je het toch lekker niet :roll:
Tjonge jonge jonge…ga je lekker?
Ik moet toch eerst het topic lezen om te weten waar het over gaat?
En dan reageer ik, net als jij Cell.
ppff

Je hoeft niet te reageren toch… ik lees zo vaak hele topics en dan denk ik… ja, nee mijn ding niet en ga ik weer weg.
Het is gewoon een totaal overbodige en kattige opmerking puur omdat we even willen zeuren en jij dat blijkbaar niets vind.
Ja, dan kan je de bal wel terug verwachten ja…lijkt me niet geheel onverwacht. NU ben ik het, maar een ander had ook over je opmerking kunnen vallen.
Laat mensen toch lekker zagen als ze dat willen…