Normaal ben ik dit weer snel zat,ben een koukleum…
Maar dit jaar wonder boven wonder geniet ik ervan.
De kids spelen veel buiten,we wandelen in de avond,glijden met de slee van de bult…hebben een mini ijsbaan in de tuin gemaakt,en ik krijg winterbanden onder mijn kleine auto…voorzichtig rijden,…
Dus nee,ik nog niet zat…maar kan het me wel voorstellen dat je er wel zat van bent…
@Cell wrote:
Je hoeft niet te reageren toch… ik lees zo vaak hele topics en dan denk ik… ja, nee mijn ding niet en ga ik weer weg.
Nee ik hoef niet te reageren, maar dat hoef jij toch ook niet Cell?
Enne ik ben jou niet. Dat jij dat niet doet prima.
Ik deed het nu wel. Iedereen is anders Cell.
Daar komt bij dat het NIET kattig is !
Dat jij mijn reactie overbodig en kattig vind dat vind ik kwetsend.
Ik zeg toch ook niet dat ik hier de reacties overbodig vind?
Men mag toch reageren? Of mag je alleen maar reageren
als je het met de TS eens bent? Geloof het niet namelijk...
Hoor je mij zeggen dat jullie hier niet mogen zeuren?
Heb ik je iets misdaan ofzo dat je zo doet? Ik weet niet hoor..
Maar laat mij gewoon reageren zonder zo tegen mij te doen.
Ik doe niets of niemand kwaad.
@Cell wrote:
Laat mensen toch lekker zagen als ze dat willen..
Kan nergens vinden dat ik mensen niet laat zagen :shifty:
Enne laat mij ook gewoon mijn mening zeggen. Volg je eigen advies op....
@Paschal75 wrote:
@Cell wrote:Je hoeft niet te reageren toch… ik lees zo vaak hele topics en dan denk ik… ja, nee mijn ding niet en ga ik weer weg.
Nee ik hoef niet te reageren, maar dat hoef jij toch ook niet Cell?
Enne ik ben jou niet. Dat jij dat niet doet prima.
Ik deed het nu wel. Iedereen is anders Cell.
Daar komt bij dat het NIET kattig is !
Dat jij mijn reactie overbodig en kattig vind dat vind ik kwetsend.
Ik zeg toch ook niet dat ik hier de reacties overbodig vind?
Men mag toch reageren? Of mag je alleen maar reageren
als je het met de TS eens bent? Geloof het niet namelijk...
Hoor je mij zeggen dat jullie hier niet mogen zeuren?
Heb ik je iets misdaan ofzo dat je zo doet? Ik weet niet hoor..
Maar laat mij gewoon reageren zonder zo tegen mij te doen.
Ik doe niets of niemand kwaad.
@Cell wrote:Laat mensen toch lekker zagen als ze dat willen..
Kan nergens vinden dat ik mensen niet laat zagen :shifty:
Enne laat mij ook gewoon mijn mening zeggen. Volg je eigen advies op....
Wat een gezeur vind ik wel degelijk uitlokken tot een reactie, hoezo mag je reacties gezeur noemen? Ik noem jouw reactie toch ook geen gezeur? Hoewel het eerste wat het bij mij oproept de vraag is of je iets dwarszit dat je ergens op uit moet leven. Met name deze smiley :roll: vind ik nogal naar een ander uitlokkend.
Oh ja, ik ben ook er helemaal klaar mee, we zijn aan het verbouwen en dan komt dit allemaal net iets minder goed uit. Hoewel de tuin er wel sprookjesachtig bij ligt :thumbup: .
Ik moet ook wel zeggen dat ik het met Cell eens ben.
Ik had eerst ook niet gereageerd. Niet mijn ding, net wat Cell zegt.
Maar kan het nu toch niet laten.
Je mag het best gezeur vinden hoor, maar ik vond vooral deze smiley :roll: wat onaardig over komen.
Meiden! Vrede op aarde!
:naughty:
@Cell wrote:
@Paschal75 wrote:Wat een gezeur over het weer zeg… :roll:
Wat een gezeur over ons gezeur zeg… dan lees je het toch lekker niet :roll:
Proest :lol:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet zat ben hoor, maar ik heb de luxe van een grote auto voor de deur dus hoef niet te glibberen en glijden als ik daar geen zin in heb… De kids spelen alleen echt buiten in het weekend en die vinden het dus nog steeds geweldig…
(Vind het eerder vervelend dat vandaag eindelijk na al die weken hier gestrooid is met… ZAND en ook echt pal voor de deur, wij hebben geen stoep hier, wordt dus een lekkere bende binnen)
Ben blij dat ik niet de enige zeur ben!!! Ik vind de sneeuw prachtig en even leuk… Maar op een gegeven moment wordt hett alleen maar lastig… Gisteren wilde ik met de kids naar kinderboerderij Alles ingeladen kom ik daar is alles 1 ijs baan!!! Kon niet eens normaal lopen… Dus alles maar weer ingeladen en richting huis… Ook hier rond om het huis is het niet te doen om te lopen…
@Paschal75 wrote:
Wat een gezeur over het weer zeg… :roll:
Er wordt altijd gezeurd over het weer toch? :lol: Ik dacht dat dat typisch Hollands was. In de zomer kom je hier topics tegen dat de zon niet genoeg schijnt, en áls de zon dan schijnt mag het gauw weer gaan regenen want het is zó heet. Als het regent moet het snel weer opklaren want de kinderen kunnen niet buitenspelen en we kunnen niet BBQ’en.
In de winter mag het best sneeuwen, maar dan alleen met kerst en niet als we er overlast van krijgen in het verkeer.
Etc,etc,etc :mrgreen: . Het onderwerp is op het werk en in dagelijks leven niet anders.
Het weer. Een typisch Hollands onderwerp blijkbaar.
hier in het zuiden is het of dat het maar een beetje sneeuw valt, dat het net glad is , maar ook net niet.
het hoogste wat er aan sneeuw is gevallen was bij ons 7 cm en dit was voor kerst. nu ligt er misschien 0.5/1 cm…
Laat er of een pak sneeuw vallen en blijven liggen of gewoon lekker weer dat je er teminste uit kunt…
al kies ik liever voor optie 2 hoor…
@Ceinwyn wrote:
@Paschal75 wrote:Wat een gezeur over het weer zeg… :roll:
Er wordt altijd gezeurd over het weer toch? :lol: Ik dacht dat dat typisch Hollands was. In de zomer kom je hier topics tegen dat de zon niet genoeg schijnt, en áls de zon dan schijnt mag het gauw weer gaan regenen want het is zó heet. Als het regent moet het snel weer opklaren want de kinderen kunnen niet buitenspelen en we kunnen niet BBQ’en.
In de winter mag het best sneeuwen, maar dan alleen met kerst en niet als we er overlast van krijgen in het verkeer.
Etc,etc,etc :mrgreen: . Het onderwerp is op het werk en in dagelijks leven niet anders.
Het weer. Een typisch Hollands onderwerp blijkbaar.
ZO dacht ik er ook over.
Het is nóóit goed in Nederland.
Haha wat een gezeur over gezeur over gezeur
Van mij mag iedereen overal over zeuren want dat gebeurt toch wel. Het valt me best mee dat dit topic nog relatief lang op zich liet wachten
Ik zeur niet, ik neem het weer zoals het is. Ik ben het wel zat maar het wordt er niet anders van als ik iedere dag erover ga mokken. Dus dat doe ik dan ook maar niet.
Maar zeur maar hoor, het woord alleen als heerlijk zeurderig. Hoe vaker ik het hardop zeg, hoe zeurderiger 8)
Nou, dan zeurt deze zeurpiet nog even lekker door, waarom… het verandert niets, maar lucht wel op…
Het dooit hier :dance: maar nu is alles dus van die vieze natte grijze drek… heerlijk zo’n snotlaag van 10 cm…
Maar nou hou ik op met zeuren want dan dooit het wel en is het weer niet goed… wat zeur ik toch :lol:
Precies, er is altijd wel wat aan te merken over het weer.
Té veel sneeuw, té veel regen, té hete zon, té droog, té nat, té winderig,té zanderig, té glad, té koud, té warm, té middelmatig, té dooierig té watnogmeer?
Vrouwtje Dooi, blijf nog even weg, het is nog lang geen lente!
Wij hebben ook nog geen genoeg van Koning Winter, eindelijk mag hij weer eens regeren over ons land!
Hier in Drenthe ligt nog veel sneeuw en ik heb me toch een conditie inmiddels :thumbup:
Er ligt nu op twee dagen na een maand sneeuw hier. Op 16 december lag er een pak, tussen kerst en oudjaar was het twee dagen weg en toen lag er weer een dik pak en daar is alleen maar bijgekomen. Op het gras ligt nog steeds 25 cm en ook op straat en de stoepen ligt nog veel.
Het is af en toe wel een geploeter, maar het maakt het wel lekker licht buiten en het ziet er mooi uit. Het is net alsof er iemand met de slagroomspuit bezig is geweest op de planten hier.
En de voorspelling is nog wat meer sneeuw in het weekend en hier voorlopig geen dooi.
En de kinderen hebben zo veel lol. Ik hoor alleen maar geschater en vrolijke kinderstemmetjes buiten. Heerlijk. En 's avonds lekker in een warm bad met rode wangen en ze vallen al in slaap voor het licht uit is.
Ach voor je het weet is het weer lente…ik maak me er niet zo druk over :mrgreen:
Het komt haast nooit voor dat er zoveel en zolang sneeuw ligt, ik zou zeggen geniet ervan!
Van mij hoeft de dooi echt nog niet te komen hoor. Ik kijk steeds naar buiten of het sneeuw er echt nog wel ligt :lol: Mijn auto blijft wit gelukkig.
Wel belemmerd het me verschrikkelijk doordat ik een gipsvoet heb. Ik mag in mijn eigen auto niet rijden van mijn wederhelft. ( iets met italiaans dus smalle pedalen en te veel pk op de voorwielen 8) Wel winterbanden vanaf morgen omdat Benny naar het buitenland gaat voor een week. Dan kan ik in iedergeval weg in nood. )
We genieten er hier erg van. Wanneer heb je dit nou. Misschien eens in de 30 jaar? Scheelt een hoop geld. Er zijn zat mensen die niet skieen maar wel op wintersport gaan voor de sneeuw. Nou dat hoeft niet. Kunnen ze mooi het geld uitgeven in nederland :mrgreen:
mag van mij wel warm water regenen ben dit weer zo zat :mrgreen:
Jjaaaaaaaaaaaaaaa even warm water regenen en dan de vorst er lekker op…wordt de schaatsbaan weer mooier…maar dan wel de wegen even goed bestrooien anders kunnen we niet met de auto weg…
Voor mezelf vind ik het wel wat hebben dat echte winterweer (hier is vandaag overigens een hoop verdwenen met dooi en een zonnetje) maar tav mijn werk ben ik het wel zat na al meer dan een maand best veel extra werk ivm moeten creeren van extra opvangplekken ivm kou.
Ben een paar dagen ziek geweest maar ben benieuwd wat ik van het weekend ga aantreffen - mijn collega’s zullen het ondertussen ook wel beu aan het raken zijn. Kan me niet herineeren dat het ooit zo lang achter elkaar was.