Emma past echt bijna niet meer in t kleine bad, zitten is meer onderuit glijden, dus ook niet echt handig. Nu lijkt me zo’n badzitje handig en leuk…heb zoiets van als ze net kan zitten of nog niet lang dan is zo’n zitje wel fijn, kan ze en spelen met dingen erop of in t water, en mama heeft handen wat meer vrij.
Maar nu vraag ik me af, is dit nou echt handig en gebruik je t veel of is t zo’n nonsens ding? Als ze eenmaal kan zitten kan ze natuurlijk ook gewoon los in bad.
Wie heeft er ervaring mee?
Ik zag nu deze:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C08&SC=O09&KAC=OBB&ArtikelNummer=690951
Of mag dat niet zo’n linkje?
Groetjes
Wienie
Wat een leuk ding :inlove:
Ik heb er geen ervaring mee, ik heb geen bad, dus weet ook niet of het handig is, maar geloof wel dat je kleine meid er lol mee zal hebben!
Is idd een leuk ding om te zien. Ik heb een andere maar veron wilde daar echt niet inzitten dus hier was het geen succes. En nu zit hij zelf dus gewoon nog lekker in het kleine badje :thumbup:
Ik heb een kind dat nog niet goed kan zitten, dus ik heb zo’n speciaal drijfkussen, ken je ze? Vind het ideaal…!
Dit ziet er wel erg leuk uit trouwens :inlove:
Hieke heeft tot ze zelf kon zitten (7 mnd) in een half liggend zitje (haha) gelegen. Ideaal. Volgens mij moet je voor het zitje wat jij laat zien ook al zelf kunnen zitten. In deze liggen ze…
De mijne is te koop… :silenced:
Ik heb ook een badstoeltje, weliswaar zonder allemaal speeltjes, en ik vind um ideaal!
Mijn beide kinderen waren late zitters, en op deze manier hebben ze toch wat meer steun, terwijl ik niet sta te hannessen in een babybad waar ze eigenlijk niet meer in willen. (Of wat ik gewoon te onhandig vond…2 tegelijk in bad is een stuk gezelliger!) Ik zit gewoon lekker naast het grote bad. Overigens moeten ze voor zo’n stoeltje wel echt zelf kunnen zitten.
Ff foto (het stoeltje is niet zo heel duidelijk te zien, maar een andere kon ik zo snel niet vinden)