Emma past echt bijna niet meer in t kleine bad, zitten is meer onderuit glijden, dus ook niet echt handig. Nu lijkt me zo’n badzitje handig en leuk…heb zoiets van als ze net kan zitten of nog niet lang dan is zo’n zitje wel fijn, kan ze en spelen met dingen erop of in t water, en mama heeft handen wat meer vrij.
Maar nu vraag ik me af, is dit nou echt handig en gebruik je t veel of is t zo’n nonsens ding? Als ze eenmaal kan zitten kan ze natuurlijk ook gewoon los in bad.
Wie heeft er ervaring mee?
Ik zag nu deze:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C08&SC=O09&KAC=OBB&ArtikelNummer=690951
Of mag dat niet zo’n linkje?
Groetjes
Wienie
Wat een leuk ding :inlove:
Ik heb er geen ervaring mee, ik heb geen bad, dus weet ook niet of het handig is, maar geloof wel dat je kleine meid er lol mee zal hebben!
Is idd een leuk ding om te zien. Ik heb een andere maar veron wilde daar echt niet inzitten dus hier was het geen succes. En nu zit hij zelf dus gewoon nog lekker in het kleine badje :thumbup:
Ik heb een kind dat nog niet goed kan zitten, dus ik heb zo’n speciaal drijfkussen, ken je ze? Vind het ideaal…!
Dit ziet er wel erg leuk uit trouwens :inlove:
Hieke heeft tot ze zelf kon zitten (7 mnd) in een half liggend zitje (haha) gelegen. Ideaal. Volgens mij moet je voor het zitje wat jij laat zien ook al zelf kunnen zitten. In deze liggen ze…
De mijne is te koop… :silenced:
Ik heb ook een badstoeltje, weliswaar zonder allemaal speeltjes, en ik vind um ideaal!
Mijn beide kinderen waren late zitters, en op deze manier hebben ze toch wat meer steun, terwijl ik niet sta te hannessen in een babybad waar ze eigenlijk niet meer in willen. (Of wat ik gewoon te onhandig vond…2 tegelijk in bad is een stuk gezelliger!) Ik zit gewoon lekker naast het grote bad. Overigens moeten ze voor zo’n stoeltje wel echt zelf kunnen zitten.
Ff foto (het stoeltje is niet zo heel duidelijk te zien, maar een andere kon ik zo snel niet vinden)
Ik wilde ook graag zo’n ding, maar kon het gewoon nergens in de buurt vinden en toen ik hem eindelijk ergens tegenkwam kon Jasper al staan, dus die vermaakt zich altijd heel erg door te zitten- te staan- te zitten - te staan :roll: Achteraf was het dus ook niet nodig(hij kon vroeg zitten) maar het lijkt mij anders nog steeds ideaal 8)
Ik heb hem ook, voor mijn zoontje was het geen succes want het gereedschap leek zo geplet. :mrgreen:
En layla vindt er niets aan… je maakt haar echt gelukkig ( echt geen understatement) door een aankleedkussen in het bad te leggen en dan met de douchekop te sproeien. Ik vind het nog makkelijk en snel ook.
Wij hebben inderdaad dat ligstoeltje :thumbup: .
Als ze kunnen zitten dankan je dat stoeltje die jij bedoeld gebruiken. Zo hebben wij het bij Rav wel gedaan.
wij hadden hier zo’n spring in 't veld,
en die badring (dat ene badzitje die hier boven is gepost) was echt ideaal!
Hij heeft er erg lang gebruik van gemaakt!
@Riz wrote:
Als ze kunnen zitten dankan je dat stoeltje die jij bedoeld gebruiken. Zo hebben wij het bij Rav wel gedaan.
Wij hebben sinds Hieke kan zitten een klein anti slip matje in het bad liggen (wij hebben geen groot bad ) en daar zit ze op. Anders glijdt ze weg.
Wij hebben eentje van 16 euro van de prenatal.
Heel handig Thijmen zit er nu nog in.
Mijn dochter had blauwe plekken op de benen toen we haar eruit moesten halen. Ze is vrij groot en lekker spekkig, dus dat was 1 keer maar nooit weer. Was in staat om dat ding los te zagen, arm kind.
Wieniex,
Hier is ons meisje ook te klein voor het babybadje maar we zetten ze nu iedere keer bij ons in bad, dat vindt ze leuk, kan ze spetten en spelen naar hartelust. Zo’n stoeltje zoals jij toont is inderdaad heel erg leuk maar daarvoor moeten ze al goed alleen kunnen zitten, zoniet riskeer je dat ze scheef vallen met alle risico’s vandien. Ik heb hier ook ligstoeltjes zien voorbij komen, die zijn ook goed maar ik heb er geen ervaring mee.
Ik heb hier een ligstoeltje voor de kids gebruikt, was erg handig zo had je even de handen vrij tijdens het badderen, nu heb ik voor Wesley nog steeds het zit stoeltje dezelfde als op de foto van Chrissy.
Ondanks dat Wesley goed kan zitten grbuik ik hem nogomdat beide kids tegelijk in bad gaan en omdat serina nogal een druktemaker is in bad en vind dit dan een stuk veiliger voor Wesley
Dus nee vind het absoluut geen onzin om een stoeltje voor in bad aan te schaffen!
Ik vond hem heel handig en heb hem heel veel gebruikt.
Die van het plaatje van jou lijkt me minder leuk voor een kindje omdat ze door de brede ring nauwelijks met de handjes in het water kunnen, wij hadden er een met een minder brede ring, volgens mij te koop bij veel babyzaken.
Ik heb die badringstoel bij prenatal gekocht weet zo niet meer wat ik er voor betaald heb toen.
Maar sluit me bij Alex aan dat het stoeltje wat je op de foto liet zien misschien niet zon goed idee is want ze kunnen dan idd niet met water spelen met zo
n badring wel.
ik zou ook voor een kleinere gaan…zodat ze lekker kunnen spetteren
Wij hebben een aquasit, zo’n lig ding. Werkt nog perfect, want mevrouwtje zit niet graag :roll: …lui poppetje :inlove:
Wij hebben ook dat zitje. We gebruiken het pas sinds ze zelf kan zitten. Het biedt te weinig steun als ze dat nog niet kunnen.
Ik vind het handig dat ze nu niet onderuit kan glijden.
Maar Emma gaat eigenlijk niet zo vaak in bad, dus eigenlijk was het een wat te dure aanschaf. Je hebt ze bij de Intertoys trouwens ook (daar hebben wij m vandaan). De dag na we m kochten, zei mijn zus dat we de hare hadden mogen hebben (te leen dan)… oeps. Nou ja.
Het is inderdaad wel jammer dat ze nu niet echt kan spetteren
Hm, de meningen zijn dus een beetje verdeeld… :think:
Wat betreft het zitje wat ik liet zien, daar staat bij dat de bovenrand eraf kan als speelding om op te hangen. Ik vond die juist zo leuk omdat die rand eraf kan en ging er eigenlijk van uit dat je dan een zitje hebt met speelding los eventueel, maar das dus al niet? Dan is t idd al niks, want ze moet wel kunnen spetteren.
Ik denk weer even verder… :think: