babyzitje voor in bad handig of onzin?

WIj hebben hem ook gehad (van prenatal een gele 19,-) en we hebben dat zitje erg lang gebruikt hij was echt op nadat Pepijn er te oud voor was. Maar als Merlijn goed stevig kan zitten dan kopen we er ook weer een, erg makkelijk voor jezelf en heel leuk voor je kindje zo kunnen ze zelf in het water spelen.

ja, ik heb dat zitje en de rand kan er inderdaad af, maar dan is het hele badring idee weg, volgens mij is het niet de bedoeling het zitje zelf dan nog te gebruiken.

Ze vindt het wel leuk om met de speeltjes te spelen trouwens, maar eigenlijk ben ik er niet heel blij mee…

juul heeft dezelfde maar heeft er 3 keer ingezeten :roll: madam klimt eruit dus voor mij geen zitjes meer :naughty:

al moet ik wel zeggen deze kan je dus ook los maken en het speelding aan de wand van het bad plakken met zuignappen , dat vind juul dan wel weer lollig :thumbup:

Bij Tessa nooit iets gebruikt van een zitje… Die zat zelf vrij snel vrij stevig en daar bleven we gewoon bij…

En nu bij Joyce hebben we zo’n antislip matje in bad en dan zetten we haar rechtop en houden haar bij de beentjes vast zodat ze blijft zitten ( kan nog neit goed zelf zitten) en straks kan ze gewoon op dat matje zitten… Dat ding ligt bij Tessa trouwens altijd naast het badje zodat ze niet uitglijd als ze eruit stapt…

Zo’n badring lijkt me wel leuk, maar ben dan denk ik te snel geneigt toch even weg te lopen denk ik…

Ik had voor Joyce ook zo’n ligding maar hier was dat dus geen succes… misschien verkeerde model bij het verkeerde bad ofzo… maar geen succes…

De mijne is ook te koop is er een van prenatal

Grappig om te zien hoe de meningen verdeeld zijn.

Heb zelf erg goede ervaring met zo’n ligstoeltje. Vond het ideaal. Ik had even mijn handen vrij en Sanne genoot er helemaal van. Ze kon nog net even wat langer in het babybadje badderen door dat ligding te gebruiken en daarna was het handig in het grote bad. Ga hem dit weekend tevoorschijn halen voor Amber!

Hai,

Wij hebben ook een babyzitje wel een veel minder luxe uitvoering maar wij vinden m ideaal Jesse kan lekker zitten en spettert lekker in bad. Voorheen gingen we bij hem in het grote bad (het kleine badje waren we al snel zat) Maar nu zit ie prinsheerlijk alleen in bad en kunnen we hem goed wassen en ook met hem spelen.

Wij hebben dat zitje (blauwe op het 1e plaatje) voor Esmee veel gebruikt, gebruiken hem nog als ze alleen in bad zit. Dan kan ik wat doen in de badkamer, en omdat haar evenwicht nog niet helemaal is zoals het moet zijn vind ik dat wel zo veilig.

Wij zijn er dus erg blij mee, wij hebben hem op via marktplaats gekocht. Nieuw vind ik ze nogal prijzig.

@wieniex wrote:

Hm, de meningen zijn dus een beetje verdeeld… :think:

Wat betreft het zitje wat ik liet zien, daar staat bij dat de bovenrand eraf kan als speelding om op te hangen. Ik vond die juist zo leuk omdat die rand eraf kan en ging er eigenlijk van uit dat je dan een zitje hebt met speelding los eventueel, maar das dus al niet? Dan is t idd al niks, want ze moet wel kunnen spetteren.

Ik denk weer even verder… :think:

de smoby die wat op jou plaatje te zien is de badkikker die heb ik ook gehad hier , hijis erg leuk , en de bovenkant kan er idd vanaf gehaald worden , MAAR ik moet je er bij zeggen dat hij voor smalle fijne baby;s is , ik heb 2 flinke dames gehad en die paste er niet fijn in die bleven met de beentjes vast zitten en gingen er moeizaam uit , ook als ze onderuit ging zakken was het moielijk om haar weer recht op te krijgen om dat de ruimte om haar heen maar heel beperkt was .

nou heb ik die verkocht en heb ik ook zo een als op de foto gekocht die blauwe , en die heeft veel ruimte en een anti slip laag aan de binnenkant en ze vind deze net zo leuk

ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen zo , ik vond die kikker veeeeeeel leuker omdat hij gewoon een leuk ding is met speeltjes en vrolijk , maar praktische was hij niet ,zeker niet voor de mollige baby’s zoals die van mij hihih :inlove:

succes verder en laat je weten waar je voor gegaan bent