@Cin. wrote:
Ja de volgende week wordt ook echt wel heftig!
Jeetje zeg, pff.
Vind het wel jammer dat het nu eigenlijk weer afgelopen is :oops:
is volgende week alweer de laatste :think:
@Cin. wrote:
Ja de volgende week wordt ook echt wel heftig!
Jeetje zeg, pff.
@jet1981 wrote:
Ik moest wel even een traan laten toen het kindje van Han en Susanne kennis ging maken met Lucas, pfff het zal je maar overkomen zo met zo’n klein manneke!
Ja, echt… ik word al misselijk als ik er alleen al aan denk…
@bianca&? wrote:
@Cin. wrote:Ja de volgende week wordt ook echt wel heftig!
Jeetje zeg, pff.
is volgende week alweer de laatste :think:
jammer zeg vanavond de laatste ‘gewone’ aflevering…
Ik ga het nog missen…
zoveel mooie dingen die me doen herinneren aan onze zwangerschap…
maar ook het verdriet…
Was weer een emotionele aflevering…
die test van de twee dames… ik herkende ons daar zo in…
nee is het een streepje? nee echt? neee dat kan toch niet… grappig
volgens mij wordt volgende week idd enorm heftig
Ja, jammer dat het weer afgelopen is…en volgende week, ik weet niet of ik kà n kijken :shifty: . Zoveel verdriet…
Gisteren was het ook weer als vanouds tranen met tuiten, maar ook van ontroering…die test van de 2 dames, dat had ik kunnen zijn :mrgreen: : ik zie een streep, waar, hij is wel dun, ik geloof het niet, maar ik zie um echt…pak die andere test ´ns 8) :lol: . Geweldig :inlove:
En de ontmoeting tussen Lucas en Stijn…jemig, wat moet dat voor de ouders dubbel zijn zeg… . Ik heb in ieder geval een potje zitten janken.
En Alex en Marianne…ik hoop dat het ze gegund gaat zijn om een kindje te krijgen.
O ja en Quintus en Anouschka, met hun dochter Quincy en Noeska :mrgreen:
@Cin. wrote:
oh echt, “ik zie echt een streepje hoor” geweldig! Zag mezelf al helemaal zitten :mrgreen:
En dat laatste stukje…zucht.
Toen moest ik wel huilen hoor![]()
Ik word steeds zo emotioneel als pasgeboren baby’s zie… :inlove: , het is zo bijzonder…
@Sennapen wrote:
Ik word steeds zo emotioneel als pasgeboren baby’s zie… :inlove: , het is zo bijzonder…
Hihi ik zit ook elke keer weer met tra en in men ogen als ik zon lief klein hummeltje zie.
Een zwangerschap doet toch wat met je he ( en een kindje krijgen) daarvoor was ik helemaal niet zo emotioneel bij pasgeboren babys :oops:
Ik denk dat dat ook wel vrouw eigen is. Ik ben ook sneller emotioneel als het gaat om slecht nieuws.
@Sennapen wrote:
Een zwangerschap doet toch wat met je he ( en een kindje krijgen) daarvoor was ik helemaal niet zo emotioneel bij pasgeboren babys :oops:
@Noekie wrote:
@Sennapen wrote:Een zwangerschap doet toch wat met je he ( en een kindje krijgen) daarvoor was ik helemaal niet zo emotioneel bij pasgeboren babys :oops:
Ik zit ook elke aflevering te huilen hoor en ik ben niet zwanger en ook nog nooit geweestBen gewoon een emotioneel wrak hahahaha :lol:
Ik herken het, sen.
Vooral toen met generatie 2010 moest ik enorm huilen bij de pasgeboren baby’s. Miste mijn eigen kleine baby ook zo… daar heb ik namelijk helaas niet zo van kunnen genieten, omdat hij continu zo’n pijn had…
Ben ontzettend dankbaar dat het nu zo goed gaat, maar word wel emo bij van die kleine babytjes… :inlove:
@Tierrr wrote:
Ik herken het, sen.
Vooral toen met generatie 2010 moest ik enorm huilen bij de pasgeboren baby’s. Miste mijn eigen kleine baby ook zo… daar heb ik namelijk helaas niet zo van kunnen genieten, omdat hij continu zo’n pijn had…
Ben ontzettend dankbaar dat het nu zo goed gaat, maar word wel emo bij van die kleine babytjes… :inlove:
@Tierrr wrote:
Ik herken het, sen.
Zit gewoon te huilen dat het kindje is overleden…
Hier ook tranen, arm kindje, arme moeder!
:kaars:
Liefs Suzanne
Pfff dat jongetje Samuel je hoort hem gewoon vechten voor zijn leven, je hoort aan hoe hij huilt dat hij het moeilijk heeft . Fijn dat hij nu geholpen is.