Die maatbeker was grappig :mrgreen:
Vind het trouwens heel jammer voor Fanny en Olaf dat het nog steeds niet gelukt is.
Zo sneu voor ze.
Ja, echt heel erg…
Mijn man (jaja, manlief vindt het stiekem ook wel interessant allemaal) had wel zoiets van: als je dit programma ziet dan lijkt het wel of er altijd wel ´iets´ ergs aan de hand is. Je ziet bijna geen verhalen van snel zwanger, probleemloze zwangerschap, superbevalling en een wolk van een baby.
Maar goed, ik zat met kleine Cas op de arm te kijken (hij lekker lurkend aan een flesje) en dan besef je maar al te goed wat een geluk we toch hebben met onze kroost…ook al was zijn start moeilijk, hij is er wel. En dat is veel mensen niet eens gegund…
Luna staat er nu wel op! :inlove:
Gab, welke foto is het nou :think: :lol:
staat er nog niet bij…
ik blijf het een mooi programma vinden :thumbup:
Ik vind het ook een mooi progamma, het is toch… ja… de andere kant van zwanger worden… (die ik -gelukkig- niet ken,)
Wat mij ook altijd opvalt is dat mensen echt allemaal verschillende soorten urine hebben :lol: , of licht of juist heel donker… Jaa wordt toch geshowd he als ze gaan testen :lol:
@Sennapen wrote:
Wat mij ook altijd opvalt is dat mensen echt allemaal verschillende soorten urine hebben :lol: , of licht of juist heel donker… Jaa wordt toch geshowd he als ze gaan testen :lol:
haha dat viel mij dus ook al op :oops:
@Gab wrote:
staat er nog niet bij…
Inmiddels weer een nieuwe lading foto's... onze grote trots Jesse staat er nu ook bij! :inlove:
En inderdaad, prachtig programma. Het laat zien hoe dicht geluk en verdriet naast elkaar kunnen liggen en dat het allemaal zeker niet vanzelfsprekend is. Goed dat daar ook aandacht voor is! Al is het natuurlijk wel wat uit proporties zo.. gelukkig gaat het ook heel vaak gewoon allemaal goed!!
Vond deze aflevering trouwens ook iets minder heftig dan de vorige, ook wel eens fijn om wat geluk te zien! :)
Vind het aan de ene kant echt een vervelend programma om te kijken… Voel zo mee met de pijn van die mensen die poging na poging doen. Bij elke punctie in beeld zie ik mezelf weer liggen en bij iedere negatieve test, voel je weer wat je toen voelde… En bij een positieve spring ik bijna mee van de bank van blijdschap
Dus ik blijf toch kijken :?
Dan erna maar snel weer even bij mijn 2 muppets kijken :inlove: Wat word je toch intens gelukkig van alleen al kijken naar je slapende kindjes.
Vond het stukje van Fanny en Olaf ook wel erg confronterend. Bij ons is ook nooit een oorzaak gevonden en ik had in de tijd van onze IUI’s en IVF pogingen ook een blog net als Fanny. Wij lazen elkaars bloggen in die tijd. Nu zijn we dus 4 jaar verder en hebben wij een gezonde tweeling en staan zij nog steeds met lege handen…
Ja vreselijk zeg, als je al zo lang bezig bent, er in principe niks aan de hand zou moeten zijn en het toch maar steeds niet lukt…
Vreselijk inderdaad, lijkt me dat je dan helemaal machteloos staat. Dan liever dat ze weten waar het aan ligt en gericht kunnen handelen.
Dus waarschijnlijk loopt het niet goed af met de zwangerschap van Alex en Marianne? Jammer, was zo blij voor hen…
En wat een popje zeg, dat kindje van Oscar en Joyce!
Wat al er zijn met Alex en Marianne?
nee zeg, mis met Alex en Marianne.
Joepie zwanger :dance:
@Sweet-Love wrote:
Joepie zwanger :dance:
wie? k’heb hem gemist…
morgen wel ff uitzending gemist kijken, dat het mis was wist ik al, werd hier door iemand geschreven? die ze tegen kwam?
oh echt, “ik zie echt een streepje hoor” geweldig! Zag mezelf al helemaal zitten :mrgreen:
En dat laatste stukje…zucht.
Toen moest ik wel huilen hoor
ook hier kon ik het niet droog houden
de dokter heeft net gekeken en de baby is overleden
en van Marianne kan de pijn zo voelen eerst een kloppend hartje en dan met 10 weken is het mis
Ja de volgende week wordt ook echt wel heftig!
Jeetje zeg, pff.
Vind het wel jammer dat het nu eigenlijk weer afgelopen is :oops:
Ik moest wel even een traan laten toen het kindje van Han en Susanne kennis ging maken met Lucas, pfff het zal je maar overkomen zo met zo’n klein manneke!