Babyboom

Geen woorden voor :cry:

:kaars:

Ze zijn dus voor de tweede keer hun kindje verloren? Oh wat verdrietig! Dat is 2x te veel :cry: :kaars: :kaars:

ik las het al op de babyboom site…

hoe oneerlijk kan het soms zijn :kaars:

War vreselijk zeg, ik heb er helemaal kippenvel van… :frowning: :vlinder: :kaars:

… :cry: :cry: :cry: :cry: …

Het is gewoon zo vreselijk oneerlijk… kan wel janken als ik eraan denk…

Ik ben vandaag erg emo, dus echt heel hard gebruld.

Oh wat een vreselijk nieuws! Hoeveel ellende kan een mens verdragen? Echt heel erg oneerlijk…

Oh wat zielig, twee kindjes verliezen :cry: :kaars: :kaars:

wat erg…

Echt verschrikkelijk…

Heb net even uitzending gemist gekeken, maar ook het verhaal van lucas met die spierziekte is echt om van te huilen… Jeetje wat erg allemaal!

ja, het is bepaald geen programma met alleen maar roze wolken…

tjonge, wat heb ik weer zitten janken gisteren

(maar dat kwam ook door een hoop flashbacks)

Ik had even een paar tranen bij Boaz, hoe ze vroeg is alles wel goed met hem, pff wat is dat een angstig moment als mama zijnde…

2 kindjes verliezen, jeetje wat vreselijk zeg :cry: :kaars:

Net de uitzending van gister gekeken. Vond Deborah (geloof ik?) wel wat naïef overkomen. Prima dat je jong moeder wilt, dat heb ik ook altijd gewild, maar kwam er niet van. Maar dat ze dan zegt van, ik hoef geen opleiding en ik hoef niet te werken, ik wil alleen maar op mezelf wonen en een kindje. Toen dacht ik echt mijn hemel… wat denk je dat een kind kost? Kind eet geen lucht hoor :shock:

Weer 2 kindjes geboren, leuk hoor :inlove: Wel heftig beide en had ook regelmatig tranen in mn ogen weer. Vind het wel echt een goed programma. Het laat tenminste zien dat het niet allemaal makkelijk en leuk is, maar dat er veel moeilijke momenten zijn en dat het ook heel erg verschilt voor iedereen.

@Noekie wrote:

2 kindjes verliezen, jeetje wat vreselijk zeg :cry: :kaars:

Net de uitzending van gister gekeken. Vond Deborah (geloof ik?) wel wat naïef overkomen. Prima dat je jong moeder wilt, dat heb ik ook altijd gewild, maar kwam er niet van. Maar dat ze dan zegt van, ik hoef geen opleiding en ik hoef niet te werken, ik wil alleen maar op mezelf wonen en een kindje. Toen dacht ik echt mijn hemel… wat denk je dat een kind kost? Kind eet geen lucht hoor :shock:

Weer 2 kindjes geboren, leuk hoor :inlove: Wel heftig beide en had ook regelmatig tranen in mn ogen weer. Vind het wel echt een goed programma. Het laat tenminste zien dat het niet allemaal makkelijk en leuk is, maar dat er veel moeilijke momenten zijn en dat het ook heel erg verschilt voor iedereen.

Wat jij over Deborah zei zo denk ik er over. De mond van m’n man die stond open van verbazing.

Maar wat erg zeg hoe kom je eigenlijk als stel hier over heen: 2 kindjes verliezen. Vreselijk :kaars:

Had het gisteren opgenomen en net gekeken toen alle mannen hier lagen te slapen (hub heeft nachtdienst gehad ;)).

Pfff… :cry: maar ook :smiley:

Zo nog even op de website kijken voor de extra filmpjes :wink:

Wat een leuk geboortekaartje van Amber… hadden wij ook voor de jongste, alleen dat ander kleurtje :inlove:

En dat verhaal van Susanne en Han met hun Lukas… :cry:

Onze oudste is maar 2 maanden jonger… en als ik naar hem kijk en bedenk dat als zij ook naar hun zoontje kijken en dan weten dat ze hem snel kunnen gaan verliezen… :frowning: :cry: Dan springen de tranen me echt in de ogen…

Ik moest ook echt slikken toen dat stukje was dat ze bij de fysio zaten en dat hij zo ineens bijna omviel en dat zijn moeder zo dat koppie vast pakte om hem overeind te helpen… :cry:

Oh en dat stel die nu voor de 2e keer hun kindje verloren hebben… afschuwelijk zeg :cry: :cry:

:kaars: :kaars:

Inderdaad Marieke, de tranen srpongen in mijn ogen, dat arme ventje. En bij het zien van die rolstoel, hij is nog maar zo klein en zal waarschijnlijk nooit groot worden… Die arme Lucas…

En dat ie probeert te rollen :cry: :cry: :cry:

Ja, idd. Als ik hen voorbij zie komen met Lucas dan krijg ik kippenvel en vloeien er tranen langs m’n wangen. Zelfs mijn man is dan ontroerd.

:cry: Wat zij allemaal mee moeten maken.