Ja geweldig he, die onhandigheid. Vond het heerlijk om te zien :inlove:
Dat friemeln van dat jasje herkende ik van bij ons, je wilt hem geen pijn doen.
En dat arme ventje Lucas, VRESELIJK!
Arm jochie die Lucas :kaars:
Ik weet de uitslag al van de vlokkentest (via de website), als je het wilt weten:
Gezond kindje!! :inlove:
Er zou vorige keer een bevalling komen, nu zou die vandaag komen en helemaal niet geweest!
Of heb ik het gemist vorige week? Die hele heftige?
Komt de volgende week :thumbup:
Ja waar dat babytje bij beademd moet worden :?
Ik ga 'm morgen kijken, we hadden vanavond (verlaat) kraamvisite.
Klinkt wel als een heftige aflevering. Dus als morgen de oudste 2 naar school/psz zijn ga ik er ff voor zitten.
@Marietje wrote:
Ik ga 'm morgen kijken, we hadden vanavond (verlaat) kraamvisite.
Klinkt wel als een heftige aflevering. Dus als morgen de oudste 2 naar school/psz zijn ga ik er ff voor zitten.
Ook wel veel mooie dingen, even baby bezoek, echo, maar dat verhaal van Lucas is zo vreselijk.

Ik heb het de hele aflevering niet droog kunnen houden…maar weet je dat ik gek genoeg het hardste jankte bij die moeder die hoort dat haar dochter na 4 jaar eindelijk zwanger is? :oops: :oops:
Gister ook gezien, maar heb weer traantjes gelaten hoor. Zo erg voor de ouders van Lucas :hug: vreselijk om te horen na 10 maand dat je kindje zo ziek is…
En dan die meid na 4 jaar zwanger, was zo blij voor haar en die reactie van dr ouders :inlove:
En het jasje aantrekken bij Roy :inlove: zo schattig hoe ze bezig waren.
Heb alvast de stukjes voor volgende keer gezien op de site haha…
@Cin. wrote:
Ja waar dat babytje bij beademd moet worden :?
Ja volgende week wordt heftig met dat kindje, zag de voorstukjes en heb echt gejankt, zo is het met Y.eline ook gegaan (beademing en reanimatie) zo heftig :? .
@Marlous79 wrote:
Ik heb het de hele aflevering niet droog kunnen houden…maar weet je dat ik gek genoeg het hardste jankte bij die moeder die hoort dat haar dochter na 4 jaar eindelijk zwanger is? :oops: :oops:
Ja dat vond ik ook zo’n moment inderdaad…De emotie, de blijdschap van die moeder, oh helemaal geweldig :inlove:
@chantal!! wrote:
@Cin. wrote:Ja waar dat babytje bij beademd moet worden :?
Ja volgende week wordt heftig met dat kindje, zag de voorstukjes en heb echt gejankt, zo is het met Y.eline ook gegaan (beademing en reanimatie) zo heftig :? .
Oh jeetje, dan zou dat voor jou al helemaal heftig zijn, de herkenning en al… :hug:
@Cin. wrote:
@Marlous79 wrote:Ik heb het de hele aflevering niet droog kunnen houden…maar weet je dat ik gek genoeg het hardste jankte bij die moeder die hoort dat haar dochter na 4 jaar eindelijk zwanger is? :oops: :oops:
Ja dat vond ik ook zo’n moment inderdaad…De emotie, de blijdschap van die moeder, oh helemaal geweldig :inlove:
Zo blij huilde mijn moeder aan de telefoon toen we dat vertelden. En nog harder toen het mis was

Ik heb half half gekeken want we hadden visite.
Best heftig als je een kindje met een spierziekte hebt. Getsie wat een onzekere toekomst heb je dan.
(Wel knap dat ze voor een tweede aangedurft hebben)
En die reanimatie of wat het is volgende week :shock: Wat zielig zo’n klein baby’tje!
@Mutsie86 wrote:
@Cin. wrote:@Marlous79 wrote:Ik heb het de hele aflevering niet droog kunnen houden…maar weet je dat ik gek genoeg het hardste jankte bij die moeder die hoort dat haar dochter na 4 jaar eindelijk zwanger is? :oops: :oops:
Zo blij huilde mijn moeder aan de telefoon toen we dat vertelden. En nog harder toen het mis was
Ik heb half half gekeken want we hadden visite.
Best heftig als je een kindje met een spierziekte hebt. Getsie wat een onzekere toekomst heb je dan.
(Wel knap dat ze voor een tweede aangedurft hebben)
En die reanimatie of wat het is volgende week :shock: Wat zielig zo’n klein baby’tje!
Ja triest hoor, moet er niet aan denken

Maar zo moet ik aan meerdere dingen niet denken…
En wat een ellende als je kindje inderdaad een dodelijke spierziekte heeft

Wetende dat je afscheid moet gaan nemen…
Ik moest ook huilen omdat het zo geweldig was dat ze weer een meisje kregen en ze er zo blij mee waren, ontroerende traantjes, maar meer van blijdschap enzo… :oops:
hier ook wederom traantjes… niet alleen van verdriet maar vooral ook van blijdschap…
na 4jaar zwanger elkaar omhelsen en moeders die dochter niet meer los laat met zo’n heerlijke nuchtere vader ernaast…
Die onhandigheid… heerlijk!
Verhaal van Lucas… heftig hoor als je weet dat je veel te snel afscheid zal moeten nemen…
heftig, mooi en ontroerend weer deze aflevering…
enne volgende week ziet er idd heftig uit met de beademing zeg…
Zullen wel weer tranen worden…
Ahhh jeetje toch heb weer heel wat traantjes gelaten.
Verhaal van Lucas, ahh echt vreselijk
Hier zijn de tissues op woensdagavond ook niet aan te slepen…
Ik vond het verhaal over Lucas ook echt hartverscheurend, vind zijn ouders verschrikkelijk sterk!
Ik heb dat stukje van dat zieke kindje doorgespoeld…dat trek ik nu echt niet
Vond de reactie van die moeder van dat meisje dat na 4 jaar zwanger bleek ook wel heel lief!