En weer ontopic.
Denise is meen ik 23. Las in een blog dat ze meerdere vriendjes heeft gehad maar al snel stuk liepen omdat zij al snel over kinderen begon en de mannen daar nog niet aan toe waren.
Vind het een beetje, tja wat zal ik zeggen, alsof ze een kindje krijgen belangrijker vind dat de basis in een goede relatie.
Tja ik kan dat ook niet zo goed begrijpen. Het gaat me dan niet eens om de leeftijd (ben zelf ook 23 ) maar je zou denken dat je dan nog jong zat bent om een goede stabiele relatie af te wachten om vervolgens te proberen samen een kindje te krijgen… Ik vind persoonlijk twee ouders (voor zover je dat in de hand hebt uiteraard) wel heel belangrijk voor een kind. (Daarnaast lijkt het me ook erg zwaar om helemaal alleen te doen)
Beter dat ze nu uit elkaar zijn gegaan voordat ze een kindje hebben dan als er eenmaal een kind is.
Ik vond het bij dat stel met die erfelijke ziekte ook onverantwoord dat ze weer zwanger waren geworden (alhoewel ze 75% kans hebben op een gezond kind), je wil zoiets toch echt niet weer meemaken!
Ik dacht eerst wat zielig voor de kindjes straks toen dat stel met die man met ongeneeslijke kanker besloot om nog meer kinderen te nemen! Maar toen hoorde ik dat het ook nog 20 jaar kon duren voordat hij zou kunnen komen te overlijden.
Ik schrok wel toen dat kindje werd gelanceerd! Verpleegkundige ook helemaal gestresst!
Sanne en Teun: bij de eerste 2 uur geperst, maar er gebeurde helemaal niets! :wall: Heel frustrerend (had wel goede persweeen) en uiteindelijk met vacuümpomp geboren. Bij de tweede ging het supersnel, in 2 persweeen stond het hoofdje en bij de derde was ze er al.
op welke dag komt dit? (vraagt ze heel lui)
Huh? Je had het vorige week toch ook gezien? Uit m’n hoofd komt het op donderdag, maar ik kijk tegenwoordig heel veel op uitzending gemist.
ja ik had het ook online gekeken :lol: dus geen idee wanneer het kwam
we hebben nu zo’n hd recorder dus ik dacht dat kan ik het elke week automatisch opnemen…donderdag idd
Oh vandaar! Haha!
Als het kan kijk ik live, maar vaak komt er wat tussen en kijk dan later op een tijdstip dat het wel goed uitkomt.
Beetje vage stellen (nouja, dat meisje is alleen) deze aflevering…
Denise…23 jr en op zoek naar een zaaddonor :shock:
Zit het nu pas te kijken…Buikpijn direct na het insemineren :lol:
ja van de spanning zou ik het wel snappen ja :lol:
Ja van de spanning :lol:
Maar dan ook die opmerking: misschien is het wel een goed teken :?