blijft elke keer weer bijzonder die verhalen
Ik en de rest van nl zaten volgens mij allemaal zo :shock: , wel heel bijzonder zo snel, maar schrok ervan hij vloog zo op de tafel, was ook even bang dat ie door zou schieten, maar gelukig viel dat mee. De vpk wist niet wat haar overkwam even wegzuchten, nou deze viel niet meer weg te zuchten. Allemachtig wat een lancering
Idd, dit was een regelrechte lancering. Ik kreeg trouwens wel de indruk dat ze niet echt aan het mee persen was!
Haar lichaam stootte het er gwn uit, oerdrang , want dat idee had ik ook dat ze er niet zoveel moeite voor joefde te doen.
jee ik dacht ook van WOOOW kan dat ook zo ipv 1.5 uur lang persen en geen kind :lol: ik heb het gewoon even aan mijn vriend laten zien, die snapte er helemaal niks van :lol:
ik vond het verhaal van de eerste aflv ook best heftig, heftig dat ze zo’n drama hebben mee moeten maken met die erfelijke ziekte, maar ik schrok enorm van dat ze weer “perrongeluk” zwanger waren geworden, tuurlijk ieder zijn keus, maar ik vond het wel een behoorlijk risico
@teun wrote:
jee ik dacht ook van WOOOW kan dat ook zo ipv 1.5 uur lang persen en geen kind :lol: ik heb het gewoon even aan mijn vriend laten zien, die snapte er helemaal niks van :lol:
ik vond het verhaal van de eerste aflv ook best heftig, heftig dat ze zo’n drama hebben mee moeten maken met die erfelijke ziekte, maar ik schrok enorm van dat ze weer “perrongeluk” zwanger waren geworden, tuurlijk ieder zijn keus, maar ik vond het wel een behoorlijk risico
Hier ook dik een uur geperst, uiteindelijk vacuum nog.
En dat vond ik ook! Ik dacht ook wcht owjeee als dar maar oed gaat met sit kindje. Gelukkig wel goed nieuws maar groot risico
hier ging het bij Matteo en Manoël ook vanzelf zo ongeveer… Bij Milan was het een ander verhaal…heb achteraf gezien daar nooit persweeen gehad…
Manoël is ook " gelanceerd" … tijdens de eerste perswee floepte hij er zo uit… ik hoefde er eigenlijk niks voor te doen… Mijn lichaam deed het gewoon zelf :thumbup: Een hele mooie ervaring vond ik dat :inlove:
Dat lijkt me echt fijn! Ik vraag me achteraf ook wel eens af of ik wel echt (goede) persweeen had, heb een beetje het gevoel dat ik zelf al het duwwerk ben gedaan, maargoed het is gelukt! Maar heerlijk als je lijf het gewoon overneemt, maar die verpleegkundige; die had het wel ff warm denk ik
ja die verpleegkundige leek ook wel in shock ja, je zag haar op dat knopje blijven drukken en ook nog schreeuwen van NU IEMAND KOMEN… ze zei ook zo mooi tegen die vrouw half afgeleid “even wachten” nou dat kon ze niet meer :lol:
ik teken er voor als we ooit een nr 2 mogen krijgen,
2 verpleegsters op mn buik duwen, knippen,scheuren pomp en toen was ze er 8)
maar je hoort vaak dat nr 2 veel makkelijker komt hé
Ik weet wel zeker dat ik goede weeen had want ik moest poepen, dat gwvoel haha. Alleen was ik al zo vermoeid door 2 dagen weeen dat het daardoor moeizamer ging denk ik. Mijn fysio gaf me nog een goede tip, de vk een koud of warm? Washandje te laten leggen waar je zeg maar druk moet zetten/ persen. Dus dat ga ik haar dan even vragen, want hoop dit keer toch wel wat vlotter te bevallen :roll:
Wat bij mij hielp, ietwat onprettig maar bevallen is sowieso niet echt prettig , was dat de verloskundige bij iedere wee met haar vingers duwde waar ik moest duwen (je snapt me wel toch haha), maar een washandje klinkt wel wat comfortabeler dan :lol: (offtopic sorry :shifty: )
@*Esther wrote:
Wat bij mij hielp, ietwat onprettig maar bevallen is sowieso niet echt prettig, was dat de verloskundige bij iedere wee met haar vingers duwde waar ik moest duwen (je snapt me wel toch haha), maar een washandje klinkt wel wat comfortabeler dan :lol: (offtopic sorry :shifty: )
Ik snap :dance:

can’t hurt to try sennapen! gaat goed komen :dance:
Gaat echt wel goed komen hoor Sanne Bij Jason 5 kwartier geperst voordat hij werd geboren en Dean 6 min.
De weg is vrij dus dat scheelt een hoop!
Oh en ben ik heel erg als ik zeg dat ik bevallen helemaal niet zo erg vind :oops: De ontsluitings weeen vond ik geen pretje, persweeen een verademing. En hoe erg ik het staan van het hoofdje bij de eerste vond, heb ik bij 2 en 3 niet zo ervaren
@Sennapen wrote:
Ik weet wel zeker dat ik goede weeen had want ik moest poepen, dat gwvoel haha. Alleen was ik al zo vermoeid door 2 dagen weeen dat het daardoor moeizamer ging denk ik. Mijn fysio gaf me nog een goede tip, de vk een koud of warm? Washandje te laten leggen waar je zeg maar druk moet zetten/ persen. Dus dat ga ik haar dan even vragen, want hoop dit keer toch wel wat vlotter te bevallen :roll:![]()
Houd moed en wacht het af :hug:
De eerste keer persen bijna 2 uur hier. De tweede keer 15 minuten en de derde keer amper 10 minuten.
De ruimte is al gemaakt.
Nou meiden dat doet me goed om te horen hoor, ik ga er ook niet vanuit hoor dat het hetzelfde verloopt maar toch (af en toe denk je wel eens :roll:. vrouwen en hormonen)
Hoe dan ook zal ze er uit komen hihi :lol:
@aapie wrote:
Oh en ben ik heel erg als ik zeg dat ik bevallen helemaal niet zo erg vind :oops: De ontsluitings weeen vond ik geen pretje, persweeen een verademing. En hoe erg ik het staan van het hoofdje bij de eerste vond, heb ik bij 2 en 3 niet zo ervaren
Dat kan ik me dus niet zo goed meer herinneren want hij is met de pomp geboren en ik heb dus ook niet gezucht bij het hoofdje :think: , want bij het bevallingspraatje zei ze dat je dan moest zuchten.
Lekker offtopic meiden haha, nu maar weer terug.
Ben ook wel benieuwd naar het verhaal van Denise volgende week, die gaat alleen met donor, die was volgens mij nog niet zo oud.
En mijn zus zei gister dat die alleenstaande vrouw (BAM) uit het vorige seizoen nu weer zwanger was van dezelfde donor?
Mijn eerste duurde ook 2 dagen met allemaal toeters en bellen en de tweede was er binnen 3 uur en 1 perswee.
Kan je zien hoe verschil het kan maken…maar ik stond ook wel even te kijken van die lancering :shock: die van mij floepte er ook uit maar werd nog wel opgevangen
@Sennapen wrote:
Nou meiden dat doet me goed om te horen hoor, ik ga er ook niet vanuit hoor dat het hetzelfde verloopt maar toch (af en toe denk je wel eens :roll:. vrouwen en hormonen)
Hoe dan ook zal ze er uit komen hihi :lol:
Toch even reageren hoor!! ik dacht dat het bij de tweede ook hetzelfde zou gaan, maar ik heb echt 2 verschillende bevallingen gehad.
De eerste met weeënopwekkers en weeën van 27 uur en een ruggeprik en de bij de tweede begonnen de weeën spontaan om half 9 en half 12 was hij er…goede weeën en 1 perswee en hij was er…maar 3 uurtjes.
Gaat goed komen hoor!