Wie kijkt er dit jaar?
Ik miste de gezamenlijke test met alle stellen, en alles in de studio. Het begon nu middenin een verhaal. Of heb ik ergens iets gemist?
Ja nu je het zegt. Lijkt dit jaar wel een andere opzet te zijn?!
Ik vermoed ook een andere opzet?
Zou kunnen ja. Ik vond zo’n 1e studiodag op zich wel leuk, dan kreeg je een beetje informatie over de stellen die meedoen door in die cirkels te gaan staan en door met ze te praten enzo.
Maarja, desalniettemin kijk ik weer, vind het een mooie serie, waarin blijkt dat het niet zo makkelijk is om even een kind te ‘nemen’.
prachtige serie weer :thumbup:
Vond een ongelofelijk verdrietig verhaal gister.
Heb ook even moeten slikken.
Maar ik volg het weer!
Ik heb de gezamenlijke test niet gemist, want dat vond ik nergens op slaan. Niet iedereen zit overal op hetzelfde moment in haar cyclus om te testen. En hoe denk je dat zo’n gezamenlijke test is als je in het medische circuit zit en niet zomaar vanzelf zwanger wordt?! Word je er even flink met je neus ingeramd, als er stellen om je heen wel een positieve test hebben! Ontzettend confronterend en onnodig kwetsend. Dus gelukkig is die test nu niet gedaan.
Voor de rest heftige verhalen, die hier toch ook wel weer herinneringen terug brengen ookal hebben we niet precies hetzelfde meegemaakt.
Heb net via uitzending gemist gekeken. Leuk dat het weer is.
Ben het met Jippie eens, gelukkig niet meer die gezamelijke test. Zo onnodig.
bedankt voor dit topic.
ik ben alleen thuis dus ga het nu even terugkijken.
ik vond die gezamelijke test altijd een beetje tja, apart. idd om dezelfde redenen als jippie zegt.
ik keek dan ook altijd pas vanaf afl. 2
die gezamelijke test vond ik idd ook niet echt leuk om naar te kijken net wat jippie zegt net of kan iedereen tegelijk testen etc
ga donderdag zeker weer kijken de tranen bengelden me over de wangen heen met het verhaal van afgelopen donderdag (hormoontjes ) blijft een bijzonder programma
Ik heb het gemist. Welke dag komt het?
Ik ben het eens met Jippie. Die gezamenlijke test vond ik altijd al raar.
Eens kijken bij uitzending gemist.
De gezamelijke tekst is inderdaad confronterend, niet logisch en onnodig maar stiekem vond ik het wel erg leuk om mee te krijgen :oops:
Ik kijk het ook weer. Kan er geen genoeg van krijgen :inlove:
Ik zit weer te kijken!
Lijkt me maar eng, op de motor met zwangere buik. En kind van 3 geen helm of iets? :think: En leuk dat ze meer kindjes willen ook al is hij ziek, maar dat betekent wel dat de kinderen waarschijnlijk al op vroege leeftijd geen papa meer hebben. Tuurlijk is er wat voor te zeggen om gewoon door te gaan en voor een 2e kindje gaan, je kunt ook morgen onder een auto komen, maar het is ook wel heel dubbel. Moeilijk hoor!
Die bevalling :shock:
Wow die ging snel !!
:shock: :shock: wow die vloog er gewoon uit bizar. Ze was ook helemaal beduusd volgens mij.
idd super snel :shock: Maar vond het wel heel mooi om te zien!
@Noekie wrote:
Ik zit weer te kijken!
Lijkt me maar eng, op de motor met zwangere buik. En kind van 3 geen helm of iets? :think: En leuk dat ze meer kindjes willen ook al is hij ziek, maar dat betekent wel dat de kinderen waarschijnlijk al op vroege leeftijd geen papa meer hebben. Tuurlijk is er wat voor te zeggen om gewoon door te gaan en voor een 2e kindje gaan, je kunt ook morgen onder een auto komen, maar het is ook wel heel dubbel. Moeilijk hoor!
De levensverwachting bij de ziekte die deze man heeft is zo gevrarieerd dat ik ook niet zou gaan zitten wachten tot het over is.
Ik snap zijn redenatie ook wel; het kindje wat ze hebben geen enig kind laten zijn.
En wat je zelf ook zegt, je kunt morgen ook onder een auto komen of wat dan ook…
Helemaal mee eens.
Genieten van de dagen die je hebt, en het kunnen idd jaren zijn. Hoop dat het hun ook gegeven is, dat ze zolang mogelijk kunnen genieten van hun gezin.
Had meelf oorgekomen dit seizoen niet te kijken maar werd toch erg nieuwsgierig na de reacties hier
Jeetje pfff weer met dikke tranen zitte kijken zo bijzonder is ieder nieuw leven weer…
Kan haast niet wachten tot het hier zover is :inlove: