Baby Born of Baby Annabel?

Ik wil Amber voor haar verjaardag een leuke babypop geven. Ben wat op internet aan het rondstruinen, maar wat is nou leuker…Baby Born of Baby Annabel?

Ze zien er allebei leuk uit, maar welke is nou het leukst om mee te spelen? Graag jullie meningen/ervaringen…

ik heb geen meisjes(god zij dank, hoef ik hier ook niet over na te denken… keus is hier auto’s of auto’s of toch een trein? :mrgreen: )… maar ik zou persoonlijk kiezen voor en simpele babypop(zo een met een hard hoofd en een zacht lijf)… eentje zonder poespas… zo’n plaspop wordt op den duur altijd viezig en alle extraatjes als knipperen, mama zeggen etc gaan op den duur kapot… zo’n babypop blijft gewoon vaak het langst goed en mooi… (menig vrouw heeft haar babypop van vroeger nog, ik niet helaas, maar goed)

Ik zou ook gaan voor een babypop met een zacht lijf. Hier wordt er heel veel mee gespeelt :thumbup:

Vindt het zelf ook verschrikkelijk die poppen de van alles kunnen, het wordt inderdaad vies…enne…beetje de eigen fantasie gebruiken :thumbup:

Zachte poppen zijn ook makkelijker aan en uit te kleden volgens mij.

Dus geen Baby Born of Baby Annabel maar een gewone baby pop denken jullie? Hij hoeft van mij ook idd niet van alles te kunnen. Fantasie van de kids zelf vind ik belangrijker. Een leuk koppie en een pop waarvan je misschien nog extra kleertjes bij kan halen ofzo. Mmmmm, nog maar even goed nadenken. Ik heb nog 3 weekjes…

Marlot (ruim 2)heeft ondertussen heel wat poppen, maar de babyborn is echt favoriet. Dat is haar ‘beebie’ . De andere mogen soms ook mee, maar voor haar is het echt de babyborn

Baby Born is echt favoriet hier. Nina heeft er eentje gekregen voor haar eerste verjaardag en pas nog eentje en ze speelt er iedere dag mee. Ze heeft nog een stuk of 5 andere grote poppen, maar daar speelt ze veel minder mee. Baby Annabel is niet geliefd hier, die heeft inderdaad téveel liflafjes.

BabyBorn heeft ook een fijn formaat. Er zijn veel accessoires voor te krijgen (altijd iets te vragen met verjaardagen en zo!) en babykleertjes mt 44 passen perfect.

bij ons word met ze allebei even veel gespeeld , de annabel gaat ze mee rond in de kinderwagen en voert ze enz en de babyborn , die propt ze in d eauto en op het paard enzzzzz :inlove:

de babyborn is btw as vrijdag in de aanbieding bij een speelgoedzaak waar ik je de naam van kan pb’en…deze is dan met fiets



(anne heeft harde en zachte poppen en speelt met ze allemaal evenveel, voordeel van de harde pop is dat die mee kan in bad en onder de douche)

Je mag Intertoys toch gewoon noemen?! :wink:

Daniëlle is er nog iets te klein voor maar heeft Baby Annabel

Baby Annabel heeft een zacht lijf.

Voelt meer als een echte baby.

Draait haar hoofdje naar je toe als je tegen haar praat, huilt echte tranen en lacht en gaat slapen (ogen dicht en draait hoofdje opzij) als ze moe is.



Baby Born hebben we tweedehands gekocht omdat die op de po kan (blijft alleen niet zitten :roll: ) en in bad mag (loopt niet vol)

Baby Born is hier ook favoriet! :thumbup:

Enne, er kan aan de Babyborn weinig kapot gaan, hoor. Hij werkt niet op batterijen, kan tegen een stootje en kan ook mee in bad, dat vonden wij een groot pluspunt.

Baby Annabel werkt volgens mij wel op batterijen en heeft een zacht lijfje.

Jinthe heeft Annabel en die blokkeert regelmatig (als ze huilt na het slapen) en ik heb ooit hier op KOK als eens een topic erover gelezen en er hadden meerderen problemen met baby annabel…Even de batterijen eruit halen is hier voldoende om ze terug te laten werken, maar het is wel vervelend.

Verder is het een leuke pop !

Celies heeft de MY LITTLE baby born.

Die is kleiner en erg handzaam en heeft een zacht lijf.

Ideaal ding om mee te beginnen vind ik.

Maar als ze ouder is krijgt zij wel de baby born…ze blijven gewoon mooi en héél…die andere met een zacht lijf die ze had,was ook nog 10 euro,trok ze een arm af :roll:

Nu zegt ze steeds…’‘handje nou??’’

@renzosmam wrote:

Celies heeft de MY LITTLE baby born.

Die is kleiner en erg handzaam en heeft een zacht lijf.

Ideaal ding om mee te beginnen vind ik.

Maar als ze ouder is krijgt zij wel de baby born…ze blijven gewoon mooi en héél…die andere met een zacht lijf die ze had,was ook nog 10 euro,trok ze een arm af :roll:

Nu zegt ze steeds…’‘handje nou??’’




Die heeft Kaylee ook, en de grote. Maar die kleine is hier wel favoriet om gewoon mee te spelen.

Sinds we op kraamvisite zijn geweest bij Krabje is de pop ook omgedoopt tot baby Tycho :inlove:



Met de grote gaat ze alleen in bad en verder niets…

Sarah Louise heeft ook de mini baby born, met zachtlijfje (kan ook mee in bad toch? :think: hoop ik 8) ).

Maar nu heeft mevrouw een babypop in een folder gezien van het merk Corolle en is ze he-le-maal verliefd op die pop :think: :inlove: .

@Marite wrote:

Sarah Louise heeft ook de mini baby born, met zachtlijfje (kan ook mee in bad toch? :think: hoop ik 8) ).

Maar nu heeft mevrouw een babypop in een folder gezien van het merk Corolle en is ze he-le-maal verliefd op die pop :think: :inlove: .




Ik ben zelf helemaal weg van al die Corolle poppen zucht :mrgreen:



Zit erover te denken om eens een Babyborn te kopen voor Isabel…



(oh en dat niet opvatten alsof ze nu alleen maar corolle poppen heeft haha ze heeft er ééntje in het formaat minibabyborn en die is voor haar altijd nog wel favoriet… maar die heeft een lijfje van stof en een pop die mee in bad kan vind ik ook wel leuk voor haar)

Sarah heeft nu de pop van mij van vroeger en eentje met een zacht lijfje. ze speelt met alle2 heel veel. Maar toen we bij mn schoonzus waren met 2 meiden was de annabel toch wel heel erg interesant :lol:

ik zou zeggen de 1 voor haar verjaardag en de ander van de sint :wink: :mrgreen:

@marijke79 wrote:

ik zou zeggen de 1 voor haar verjaardag en de ander van de sint :wink: :mrgreen:




Nou ze is al genoeg verwend hoor. En dan ook nog twee van die dure poppen :shock:

Nee, ik ga denk ik voor de Baby Born :think:

hahaha Coba, was een grapje :wink: