Baby Born of Baby Annabel?

@marijke79 wrote:

hahaha Coba, was een grapje :wink:




Ik weet :smiley:

Nog gefeliciteerd met Mischa. Leuke verjaardag gehad? Hij is ook goed verwend zag ik op de foto’s :stuck_out_tongue:

hij heeft een super verjaardag gehad!!



Hoop dat amber net zo gaat genieten en verwend wordt! :-*

Ehm wij hebben ze allemaal :oops:



Annabell is erg leuk maar dan voor oudere kindjes want onze dochter heeft deze al een paar jaar en nu is het lijfje helemaal vies en heeft ze al van alles in de mond gepropt waardoor de pop nu stuk is.



Baby Born is een super pop: kan mee in bad, mee naar het zwembad. Ik zou toch voor deze gaan.



Of de my first, die zijn ook heel erg leuk om mee te beginnen!!

Oke even wat babyborn-vraagjes :mrgreen:


  • Is elke babyborn dezelfde pop?
  • Is de jongetjespop ook echt een jongetje?
  • Zijn er echt geen batterijen nodig?
  • Kan elke babyborn mee in bad of onder de douche?

@Marieke_5000 wrote:

Oke even wat babyborn-vraagjes :mrgreen:


  • Is elke babyborn dezelfde pop?
  • Is de jongetjespop ook echt een jongetje?
  • Zijn er echt geen batterijen nodig?
  • Kan elke babyborn mee in bad of onder de douche?



  • Je hebt de gewone Baby Born en de Little Baby Born, die laatste is wat kleiner en lichter en meer geschikt voor kindjes vanaf 1 jaar, geloof ik.
  • In zijn broek, bedoel je? :lol: Dat lijkt me wel, maar ik weet het niet zeker…
  • Nope!
  • Yep!
  • Geen batterijen? Wel toch bij de gewone Baby Born???

    @Coba wrote:

    Geen batterijen? Wel toch bij de gewone Baby Born???




    De gewone babyborn, zoals die met het magische potje, dan zijn de batterijen voor het potje, de pop zelf doet alles zonder batterijen.

    @mama van anne wrote:

    @Coba wrote:
    Geen batterijen? Wel toch bij de gewone Baby Born???




    De gewone babyborn, zoals die met het magische potje, dan zijn de batterijen voor het potje, de pop zelf doet alles zonder batterijen.




    oh oke, dat is beter. Hij staat boven nog ingepakt in de doos. Wachtend op haar verjaardag op 3 december. Zo goed had ik dus nog niet gekeken.

    Nou wij zijn er ook uit hoor, Nathalie krijgt van de goede Sint de babyborn met magisch potje :thumbup:



    Enne ja ik bedoelde in zijn broekje ja hahahahaha :lol:

    @Marieke_5000 wrote:

    Nou wij zijn er ook uit hoor, Nathalie krijgt van de goede Sint de babyborn met magisch potje :thumbup:



    Enne ja ik bedoelde in zijn broekje ja hahahahaha :lol:




    :lol:



    Ik heb het nog even voor je gecheckt bij dochterlief op het KDV (die hebben net een Baby Born Boy gekocht dus), en ja hoor, hij heeft een piemeltje! :mrgreen:

    Hahaha een echt jongetje dus.

    Babyborn is inmiddels in huis, het is toch een meisje geworden met een snoezig spijkerrokje en goudkleurige schoentjes.

    Ben benieuwd wat ze ervan vind :think:

    Kennen jullie de nieuwe Luvabella pop al? Leuk voor kinderen vanaf een jaar of 5…