Babels kleine projectje

gefeliciteerd met jullie zoon!

Hoe heet de kleine man?

Dankjewel! :smiley: Ik geef liever geen details over datum, naam en land, aangezien dan voor bekenden zo makkelijk te herleiden is wie we zijn. Maar het gaat heel goed met ons! De eerste weken waren wel pittig omdat we hier nauwelijks begeleiding kregen en we echt helemaal vers zijn op het gebied van kinderen. Maar we leren elkaar steeds beter kennen :inlove:

Bedankt allemaal voor de steun tijdens ons traject!

We zijn inmiddels al weer even aan het proberen voor een broertje of zusje. De natuur werkt niet mee dus weer ivf. De eerste cryo-poging is mislukt, en we zijn nu bezig met de tweede. Morgen echo om te zien hoe mijn baarmoeder eraan toe is :roll:

De tweede cryo poging is gelukt!! Ik ben pas 5 weken zwanger vandaag dus nog voorzichtig positief. Ach wie hou ik voor de hek?! Ik ben super positief!

Over 3 weken hebben we een eerste echo. Duimen jullie mee?

Gefeliciteerd!

Ontzettend bedankt Krabje! :smiley:

Helaas een miskraam gehad in de 10e week. In de herfst maar weer een nieuwe poging…

Ben er heel erg verdrietig van geweest en ik vind het nog steeds heel jammer. Maar niks aan te doen en dit is part of the game. Wel extra zuur als je met ivf zwanger moet worden. Wordt vervolgd.