Báááááálen!!!!

Nou hier een mooie bak, ben vanmorgen weggegaan, sleutels mee en Mik had voor die tijd zelf de voordeur open gedaan en dus de sleutels aan de binnenkant erin laten zitten… en ik gooi dus achteloos de deur achter mij dicht…:wall:



Achter zit alles opslot + de knippen erop en boven natuurlijk alle ramen dicht :wall: :doh:



Bivakeer nu noodgedwongen bij mijn moeder, Tes ligt hier in bed, ik had niets bij mij behalve godzijdank mijn tas, dus nieuwe speen gekocht, een surrogaat knuffeldoekje (die ze ook accepteerde, fieuw) pak luiers, luierdoekjes en Tes ligt dus nu hier in bed.



Als de woningbouw mij binnen laat kost mij dat 75 euro, vind ik knap wat geld, dus tijn heeft een ander idee om in te breken vanavond, dan kost het ons alleen een gipsplaat… :roll:



Zit dus nu vast bij mijn ouders tot Tijn uit zijn werk komt en zoals je zult zien kan hij nu ook niet eerder weg :wall:



Kortom ik baal

owwww bianca :o

dat is idd balen!!



wij hebben altijd ergens bij fam een sleutel liggen voor zulke gevallen :mrgreen:

en we hebben een hondenluik waar we zelf door passen :wink:

Ik heb mijn sleutels wel bij mij, maar omdat er aan de binnenkant een sleutel in het sleutelgat zit, kan ik deze er aan de buitenkant niet helemaal induwen… :wall:

DAs balen zeg, inderdaad gipsplaat is iets goedkoper, wij kunnen in geval van nood nog het raampje in de deur eruithalen.



Reservesleutels hebben geen zin als de sleutel eraan de binnenkant nog in zit natuurlijk.

wat omtzettend balen :hug:

wij hebben het al 2 x mee gemaakt

via een ijzeren klerenhanger hebben wij de deur opgekregen via de brievenbus

hopelijk lukt het daar

Wij kunnen dus wel de schuur in idd en vanaf daar bovenop de keuken en douche komen en mijn man wil dan een gat zagen in de gipsplaat van de douche en dan daardoor het huis in gaan…



Maar nu moet ik dus wachten dat hij thuis komt van zijn werk en dat zal wel 17.00-17.30 worden :roll:



Denk dat een ruitje intikken duurder is aangezien de enigste optioe dan is de onderuit van def voordeur en dat is ook van dat dikke geribbelde bruine glas, de gipsplaat lijkt mij dus de beste en goedkoopste oplossing :wink:



Dat neemt n iet weg dat mijn hele dag in duigen valt :doh:

@chantalmvbrittany wrote:

wij hebben het al 2 x mee gemaakt

via een ijzeren klerenhanger hebben wij de deur opgekregen via de brievenbus

hopelijk lukt het daar




Dat gaan wij idd eerst nog proberen, om de sleutel er zo uit te krijgen, nu alleen hopen dat hij er “recht” in zit en niet een kwartslag gedraaid (wij hebben zo’n geweldig slot dat je 33x moet draaien :wink: ) want anders krijgen we hem er denk ik niet uit…

@Joy wrote:

@chantalmvbrittany wrote:
wij hebben het al 2 x mee gemaakt

via een ijzeren klerenhanger hebben wij de deur opgekregen via de brievenbus

hopelijk lukt het daar




Dat gaan wij idd eerst nog proberen, om de sleutel er zo uit te krijgen, nu alleen hopen dat hij er “recht” in zit en niet een kwartslag gedraaid (wij hebben zo’n geweldig slot dat je 33x moet draaien :wink: ) want anders krijgen we hem er denk ik niet uit…


Denk dat ze bedoeld om die deurklink open krijgt. En dat kan idd met een klerenhanger!



Maar wat balen zeg! En dat de woningbouw er zoveel om gaat vragen… Het gebeurt iedereen wel 1x.

@Mariiyelle wrote:

@Joy wrote:
@chantalmvbrittany wrote:
wij hebben het al 2 x mee gemaakt

via een ijzeren klerenhanger hebben wij de deur opgekregen via de brievenbus

hopelijk lukt het daar




Dat gaan wij idd eerst nog proberen, om de sleutel er zo uit te krijgen, nu alleen hopen dat hij er “recht” in zit en niet een kwartslag gedraaid (wij hebben zo’n geweldig slot dat je 33x moet draaien :wink: ) want anders krijgen we hem er denk ik niet uit…


Denk dat ze bedoeld om die deurklink open krijgt. En dat kan idd met een klerenhanger!



Maar wat balen zeg! En dat de woningbouw er zoveel om gaat vragen… Het gebeurt iedereen wel 1x.




Dat is idd een goeie, zo had ik het n og n iet gelezen, gaan wij proberen :thumbup:

Maar trouwens, kan een van jouw kind niet even met arm in de brievenbus om bij de deurklink te komen? Of zouden de arm net kort voor zijn? :think:

Nee dat gaat net niet lukken, hebben we geprobeerd.

das echt wel balen! Met een hele grote B!

Ik hoop dat het met de kleerhanger gaat lukken!

Zou je niet met een haarspeld(die je er van de buitenkant insteekt) of zoiets de sleutels die aan de binnenkant zitten eruit kunnen laten vallen?

Ik zeg maar wat en aangezien ik alle tijd van de wereld heb vandaag bedenk ik me dat net :mrgreen:

@Joy wrote:

Nee dat gaat net niet lukken, hebben we geprobeerd.


Jammer!

Heb ik ook eens bij mijn vader gehad :oops: Ik zou de deur op slot doen…Dus dat doe ik laat ik die sleutel zitten… :doh:



Maar mijn vader heeft echt heel lang aan die deur zitten duwen ( bij het sleutelgat dan ) en schoppen zodat hij toch die sleutel los kon krijgen…

En is dan met zijn eigen sleutel weer naar binnen gegaan…



Mijn moeder heeft het laatste gehad en die stond helemaal naakt :mrgreen:

Die heeft met gekruiste handen en voeten bij de buurman aan moeten bellen… :lol:

Die had volgens mij de dag van zijn leven :wink:

Wat doet jouw moeder sowieso naakt buiten dan? :slight_smile:

@nachtvliinder wrote:



Die heeft met gekruiste handen en voeten bij de buurman aan moeten bellen… :lol:

Hoe kreeg ze dat voor elkaar? :lol:

@Mariiyelle wrote:

@nachtvliinder wrote:


Die heeft met gekruiste handen en voeten bij de buurman aan moeten bellen… :lol:

Hoe kreeg ze dat voor elkaar? :lol:



Heel langzaam vooruit schuifelen..

@faizaa wrote:

@Mariiyelle wrote:
@nachtvliinder wrote:


Die heeft met gekruiste handen en voeten bij de buurman aan moeten bellen… :lol:

Hoe kreeg ze dat voor elkaar? :lol:



Heel langzaam vooruit schuifelen..

Joh! Bedoel naakt de deur uitgaan.