Báááááálen!!!!

@Mariiyelle wrote:

@faizaa wrote:
@Mariiyelle wrote:
@nachtvliinder wrote:


Die heeft met gekruiste handen en voeten bij de buurman aan moeten bellen… :lol:

Hoe kreeg ze dat voor elkaar? :lol:



Heel langzaam vooruit schuifelen..

Joh! Bedoel naakt de deur uitgaan.



Ook heel langzaam schuifelend..

@Joy wrote:





Als de woningbouw mij binnen laat kost mij dat 75 euro, vind ik knap wat geld, dus tijn heeft een ander idee om in te breken vanavond, dan kost het ons alleen een gipsplaat…


Zou ik ook doen, heb hier ooit al 2x een raam ingetikt om binnen te komen, heb daarvoor wel mn kinderen de schuld gegeven :oops: maar ja, dat geld kon ik dus ook niet missen.

Nu heb ik overal een sleutel liggen hahahaha!

@faizaa wrote:

@Mariiyelle wrote:
@faizaa wrote:
@Mariiyelle wrote:
@nachtvliinder wrote:


Die heeft met gekruiste handen en voeten bij de buurman aan moeten bellen… :lol:

Hoe kreeg ze dat voor elkaar? :lol:



Heel langzaam vooruit schuifelen..

Joh! Bedoel naakt de deur uitgaan.



Ook heel langzaam schuifelend..


:lol:

Mijn moeder wilde snel haar vuilniszak buiten zetten.. Maar die viel om.. Dus ze wou hem een zetje omhoog geven dus ze zette haar andere voet ook buiten.. EN toen klapte de deur dicht :lol:

Ze woont overigens in een appartementen complex en helemal bovenin.. Dus verder geen kip die haar zag. Alleen de buurman. En het is echt het hoogtepunt van een gesprek elke x weer :mrgreen:

Ik heb het ook eens gehad, wel anders.

Ik ben toen binnen gekomen via het wc raampje. Daar zat zo’n raamuitzetter op:



Die kon ik openduwen met een schroevendraaier, toen de schroevendraaier naar binnen en de schroefjes losgeschroefd en toen via de kliko door het raampje gekropen.

@#puk# wrote:

Ik heb het ook eens gehad, wel anders.

Ik ben toen binnen gekomen via het wc raampje. Daar zat zo’n raamuitzetter op:



Die kon ik openduwen met een schroevendraaier, toen de schroevendraaier naar binnen en de schroefjes losgeschroefd en toen via de kliko door het raampje gekropen.




Inventief!!!

lekker handig voor inbrekers dus :wink:



hier ook een keer gehad, broertje was toen 2 jaar ofzo en gooide de voordeur dicht en alle sleutels lagen binnen. broertje kon nog niet bij de deurknop, dat was zo’n hele ouderwetse die heel moeilijk ging…

tja toen een raampje ingetikt maar dat was hard plastic dus ook niet echt snel gedaan…

pff mn vader was boos, want die deur kon je dus met 1 kleine beweging open doen zodat hij niet meer in het slot kon vallen :shifty: :mrgreen:



maar kon hij nog eerder weg? Hoop dat het snel lukt!

enne krijg je geen lekkage als je een gat zaagt?



75 euro is misschien wel erg duur maar als je dit iedere dag bij iemand moet doen… lijkt me ook wel een beetje logisch dat ze daar zoveel geld voor vragen :think:

Mijn vader heeft het ook wel eens gehad en de brandweer gevraagd om hem te helpen. Die wisten wel wat trucjes en het kostte hem alleen een slagroomtaart

:mrgreen:

Nou ik ben weer binnen met de kids.Manlief heeft een mooie haak gemaakt en was binnen no-time binnen. Die utzetraampjes hebben wij ook maar sinds een klein jaar een pplitiekeurmerk woning dus van die mooie ijzeren stangen ervoor.



Bedankt iig voor het meedenken :-*

Ooh wat balen zeg.

In ons oude huis hadden we ook een slot dat niet van buiten open kon als er binnen een sleutel in zat. Nu hebben we binnen een draaiknop waarmee ook een soort dievenklemmen in de deur gaan, en van buiten dus een sleutelgat. Zo kunnen we nooit een sleutel aan de binnenkant laten zitten. Je hebt ook sloten waarbij wel aan beide kanten een sleutel in kan, misschien is dat een idee Echt vervelend zulke dingen!

owwww bianca :o

dat is idd balen!!



wij hebben altijd ergens bij fam een sleutel liggen voor zulke gevallen :mrgreen:

en we hebben een hondenluik waar we zelf door passen :wink:

Ik heb mijn sleutels wel bij mij, maar omdat er aan de binnenkant een sleutel in het sleutelgat zit, kan ik deze er aan de buitenkant niet helemaal induwen… :wall:

DAs balen zeg, inderdaad gipsplaat is iets goedkoper, wij kunnen in geval van nood nog het raampje in de deur eruithalen.



Reservesleutels hebben geen zin als de sleutel eraan de binnenkant nog in zit natuurlijk.

wat omtzettend balen :hug:

wij hebben het al 2 x mee gemaakt

via een ijzeren klerenhanger hebben wij de deur opgekregen via de brievenbus

hopelijk lukt het daar

Wij kunnen dus wel de schuur in idd en vanaf daar bovenop de keuken en douche komen en mijn man wil dan een gat zagen in de gipsplaat van de douche en dan daardoor het huis in gaan…



Maar nu moet ik dus wachten dat hij thuis komt van zijn werk en dat zal wel 17.00-17.30 worden :roll:



Denk dat een ruitje intikken duurder is aangezien de enigste optioe dan is de onderuit van def voordeur en dat is ook van dat dikke geribbelde bruine glas, de gipsplaat lijkt mij dus de beste en goedkoopste oplossing :wink:



Dat neemt n iet weg dat mijn hele dag in duigen valt :doh:

@chantalmvbrittany wrote:

wij hebben het al 2 x mee gemaakt

via een ijzeren klerenhanger hebben wij de deur opgekregen via de brievenbus

hopelijk lukt het daar




Dat gaan wij idd eerst nog proberen, om de sleutel er zo uit te krijgen, nu alleen hopen dat hij er “recht” in zit en niet een kwartslag gedraaid (wij hebben zo’n geweldig slot dat je 33x moet draaien :wink: ) want anders krijgen we hem er denk ik niet uit…

@Joy wrote:

@chantalmvbrittany wrote:
wij hebben het al 2 x mee gemaakt

via een ijzeren klerenhanger hebben wij de deur opgekregen via de brievenbus

hopelijk lukt het daar




Dat gaan wij idd eerst nog proberen, om de sleutel er zo uit te krijgen, nu alleen hopen dat hij er “recht” in zit en niet een kwartslag gedraaid (wij hebben zo’n geweldig slot dat je 33x moet draaien :wink: ) want anders krijgen we hem er denk ik niet uit…


Denk dat ze bedoeld om die deurklink open krijgt. En dat kan idd met een klerenhanger!



Maar wat balen zeg! En dat de woningbouw er zoveel om gaat vragen… Het gebeurt iedereen wel 1x.

@Mariiyelle wrote:

@Joy wrote:
@chantalmvbrittany wrote:
wij hebben het al 2 x mee gemaakt

via een ijzeren klerenhanger hebben wij de deur opgekregen via de brievenbus

hopelijk lukt het daar




Dat gaan wij idd eerst nog proberen, om de sleutel er zo uit te krijgen, nu alleen hopen dat hij er “recht” in zit en niet een kwartslag gedraaid (wij hebben zo’n geweldig slot dat je 33x moet draaien :wink: ) want anders krijgen we hem er denk ik niet uit…


Denk dat ze bedoeld om die deurklink open krijgt. En dat kan idd met een klerenhanger!



Maar wat balen zeg! En dat de woningbouw er zoveel om gaat vragen… Het gebeurt iedereen wel 1x.




Dat is idd een goeie, zo had ik het n og n iet gelezen, gaan wij proberen :thumbup:

Maar trouwens, kan een van jouw kind niet even met arm in de brievenbus om bij de deurklink te komen? Of zouden de arm net kort voor zijn? :think:

Nee dat gaat net niet lukken, hebben we geprobeerd.