lena3, trying, ilse81, bietje en jen bedankt
@jen wrote:
Hebben jullie nou ook een kokschema :think:
Meestal zit Faivrouw al achter de pc, en ik moet er nog voor zorgen dat we met 2 pc op het internet kunnen. Had laatst al geprobeert maar lukte nog niet…
@Marionmulder wrote:
Heey! welkom hier… Ik hoorde dat jij een hele zware baan hebt…
Ja Faivrouw heeft het jullie vertelt en verdomme het is zwaar om elke dag op te moeten staan om vervolgens weer de hele dag Marokaan te moeten zijn…
@renzosmam wrote:
Zeguh houdt ze zich een beetje rustig?
Madam denkt altijd maar dat iedereen moet luisteren behalve zij :roll: maar is ze nu écht weer de oude?Ik bedoel gezondheidtechnisch dan hé…dat hormonster in haar die raak je nooit meer kwijt natuurlijk :lol:
Maar serieus…is ze weer oké?
Bikkel is ze wel hé!?
Maar goped ze heeft dan ook een kanjer aan haar zijde 8)
:-* Sas
Ze is weer bijna de oude… Zo’n longontstekking zorgt er wel voor dat je een conditie hebt van een oud wijf… en haar oude conditie heeft ze nog niet terug… Maargoed we hebben een mamafiets gekocht voor haar conditie en natuurlijk ook gewoon omdat het handig is…
Dat hormonster raak ik inderdaad ook nooit kwijt, is wel es minder maar aan de andere kant is het ook geweldig, ze zegt wat ze denkt en doet wat ze zegt… (Pim Fortuijn zei dat ook ooit, maar ze is gelukkig geen Fortunist) :mrgreen:
En een bikkel is ze zeker, denkt dat er echt heel veel moet gebeuren voordat ze stopt met de bv…
@faizaa wrote:
Hoi Azzy…
Wat een leuke naam… zeg, ik heb gehoord dat jij een echte lekkere vent ben, als je geen make-up draagt… :inlove: He, luister es, geef me je tel nr… je vrouw hoeft dit niet te weten
Ik weet toevallig dat ze een echte lastige tante is… grote bek en de hormonen gieren door haar lijf… :roll: een echte drama-queen…
Ik hoop van je te horen… :thumbup:
Groetjes een stille aanbidster… :-*
Helaas maar je maakt weinig kans… Ben al voorzien… en ik ben voorzien van een bikkel die me twee kindjes heeft gegeven en ze het beste geeft… en mij ook trouwens… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Azzy wrote:
@Marionmulder wrote:Heey! welkom hier… Ik hoorde dat jij een hele zware baan hebt…
Ja Faivrouw heeft het jullie vertelt en #&$#@&$ het is zwaar om elke dag op te moeten staan om vervolgens weer de hele dag Marokaan te moeten zijn…
He allochtoon… slechte inburgeringscursus gehad zeker… het is MAROKKAAN… met 2 K’s… :roll: :roll:
@Azzy wrote:
@renzosmam wrote:
Zeguh houdt ze zich een beetje rustig?
Madam denkt altijd maar dat iedereen moet luisteren behalve zij :roll: maar is ze nu écht weer de oude?Ik bedoel gezondheidtechnisch dan hé…dat hormonster in haar die raak je nooit meer kwijt natuurlijk :lol:
Maar serieus…is ze weer oké?
Bikkel is ze wel hé!?
Maar goped ze heeft dan ook een kanjer aan haar zijde 8)
:-* Sas
Ze is weer bijna de oude… Zo’n longontstekking zorgt er wel voor dat je een conditie hebt van een oud wijf… en haar oude conditie heeft ze nog niet terug… Maargoed we hebben een mamafiets gekocht voor haar conditie en natuurlijk ook gewoon omdat het handig is…
Dat hormonster raak ik inderdaad ook nooit kwijt, is wel es minder maar aan de andere kant is het ook geweldig, ze zegt wat ze denkt en doet wat ze zegt… (Pim Fortuijn zei dat ook ooit, maar ze is gelukkig geen Fortunist) :mrgreen:
En een bikkel is ze zeker, denkt dat er echt heel veel moet gebeuren voordat ze stopt met de bv…
Kijk, en het is longonsteking met 1 K… :roll: :roll: :roll: niet met 2 :doh:
Enne… oud wijf??? Let een beetje op je taalgebruik jah… :shock:
Doe ik ook… :mrgreen:
@Azzy wrote:
@jen wrote:
Hebben jullie nou ook een kokschema :think:
Meestal zit Faivrouw al achter de pc, en ik moet er nog voor zorgen dat we met 2 pc op het internet kunnen. Had laatst al geprobeert maar lukte nog niet…
pb me als je hulp nodig hebt… ik weet hoe het kan zijn met een hormonster en 1 pc :mrgreen:
Grom knauw grrrrr pakt deegroller
Pets!!!
welkom azzy
zo te zien heb je het er gelijk maar druk mee :dance:
liefs bianca
afwezig
deegroller kopen :mrgreen:
hey welkom. leuk zeg. De man van Faizaa. leuk dat je mee komt kletsen.
Ik vind dat je een wereldvrouw hebt. En twee mooie kinderen.
gezellie :dance: :dance: :dance: :dance:
Loeksel
ahaa een lotgenoot :thumbup: zeg Loek, is de enige oplossing 2 pc’s?
of krijg ik toch ook de kans om eens op mijn gemak op KoK te zijn. :think:
bianca bedankt. En ja ik heb het er druk mee… Maar ik moet snel zijn want het Hormonster is zo terug met de deegroller… :?
@Azzy wrote:
Loeksel
:think: :think: op je gemak :think: :think:
Wat dacht je met al die vrouwen hier, dat je op je gemak op kok aanwezig kon zijn :think: :mrgreen:
Welkom
Welkom hier
Heb uit betrouwbare bron gehoord dat je moedermelk lekker vindt. Heeft faizaa al pannenkoeken (of is het tegenwoordig pannekoeken?? Iemand onlangs nog een inburgeringscursus gedaan???) gebakken??
Liefs Pinot
@jen wrote:
@Azzy wrote:Loeksel
:think: :think: op je gemak :think: :think:
Wat dacht je met al die vrouwen hier, dat je op je gemak op kok aanwezig kon zijn :think: :mrgreen:
Ik krijg steeds meer het idee dat dat niet kan… dus ik begin morgen een topic alleen voor mannen… :mrgreen: Kunnen we daar ten minste praten over voetbal, hormonsters en het genot van een eigen pc helemaal voor je alleen… :snooty:
Ploeffie, Pinot bedankt voor jullie welkom,
En trouwens die moedermelk is de laatste tijd lekker maar met deze warme dagen drink ik net iets meer… :liar: Het hormonster kan het nog maar net aan nu met een baby (100 cc) een dreumes (200 cc) en een Faiman (1000 cc) per keer per tiet… :mrgreen:
Oh w8 mijn vrouw wil niet dat ik tiet zeg :roll: Ik moet borst zeggen… :roll:
Alleen vrouwen mogen tiet zeggen…
Wordt hoog tijd voor een mannenhoekje…