Azzy
Niet weggejaagd…
Kom op ik ben admin hier bannen is veel makkelijker dan wegjagen. :mrgreen:
Ik probeer je tegen jezelf te beschermen. Bezint eer ge begint etc.
Ruud…Michael heeft ook al een tijdje een kokstatus hoor
Die heeft overigens ook al kennis gemaakt met een deel van jouw adoptiemoeders :lol:
Azzy, wees welkom :thumbup:
Ziet, Monique, Marieke. Mellie en Sammetje
Fijn dat ik welkom ben. Ik moet wel nog even wennen, maar dat komt wel goed… :thumbup:
@ruud wrote:
Azzy
Niet weggejaagd…
Kom op ik ben admin hier bannen is veel makkelijker dan wegjagen. :mrgreen:
Ik probeer je tegen jezelf te beschermen. Bezint eer ge begint etc.
Dan had ik me moeten bezinnen voordat ik die lelijke foto van mij door Faizaa op de mutsentopic heb laten plaatsen. Dus er valt eigenlijk niet zoveel te beschermen… :mrgreen:
Nou Azzy, het begint hier al aardig op een mutsentopic te lijken! :mrgreen:
heej, een man :dance: :dance: :dance:
en nog wel een leuke :mrgreen: .
Hey wat leuk!
Welkom hier!!!
Gaat hier leuk zeg. welkom op het forum. :mrgreen:
Moet nou alle kokvrouwen zien,… ze zien een man en allemaal er metéén op af!! :shock:
Schaam jullie! :naughty:
Trouwens, Azzy, welkom op het forum! :mrgreen:
Welkom en veel plezier, word er ms eens wat minder gemutst en meer gemiept :lol: :lol:
Hebben jullie nou ook een kokschema :think:
KoK schema ? wij hebben gewoon een his & her’s pc’s
Heey! welkom hier… Ik hoorde dat jij een hele zware baan hebt…
:lol:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mis ik gewoon je voorstelacties!
WELKOM hoor Faiman!!
GEZELLIG!
Tja als je dan tóch al stiekem mee zit te lezen :naughty: dan kan je net zo goed zelf een eigen ding opstarten laat je mooie vrouw nog even leuk bannertjes maken :mrgreen: staat zo gezellig!
Enuh niet meer je laten misbruiken door har als schilderdek hoor…stond je écht niet…doe maar strijken dát stond je erug goed :mrgreen:
Zeguh houdt ze zich een beetje rustig?
Madam denkt altijd maar dat iedereen moet luisteren behalve zij :roll: maar is ze nu écht weer de oude?Ik bedoel gezondheidtechnisch dan hé…dat hormonster in haar die raak je nooit meer kwijt natuurlijk :lol:
Maar serieus…is ze weer oké?
Bikkel is ze wel hé!?
Maar goped ze heeft dan ook een kanjer aan haar zijde 8)
:-* Sas
Hoi Azzy…
Wat een leuke naam… zeg, ik heb gehoord dat jij een echte lekkere vent ben, als je geen make-up draagt… :inlove: He, luister es, geef me je tel nr… je vrouw hoeft dit niet te weten
Ik weet toevallig dat ze een echte lastige tante is… grote bek en de hormonen gieren door haar lijf… :roll: een echte drama-queen…
Ik hoop van je te horen… :thumbup:
Groetjes een stille aanbidster… :-*
:lol:
:think:
Darn die Azzy heeft gelijk beet… :o
Ruuuuhuuuud… je had gelijk !!! (as usual) :eh:
:lol: :lol: :lol:
@Stephie wrote:
Nou Azzy, het begint hier al aardig op een mutsentopic te lijken! :mrgreen:
Ja daar begint het inderdaad al op te lijken… Leuk he… Moet er nu alleen voor zorgen dat ik er zelf wat vaker ben en dat ik de mensen kan boeien… of werkt dat zo niet. :think: