Azzy.. mannelijke KOK- fan...

Ninanien een mannenmutsentopic zou wel leuk zijn maar heb je dan niet meer mannen nodig??? :think:

Biebels die foto heeft Faivrouw voor mij uitgekozen en voor mij daar neergezet. Soms ben ik ook een digabeet. Is wel es makkelijk haha :wink:

Joseetje, Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat uitpakken met al die vrouwen, maar de thema’s spreken me erg aan en om es te lezen hoe andere dingen doen vindt ik gewoon leuk of om er zelf iets over te zeggen. :wink:

F’lien, Misschien is dat een idee, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen. Moet es gaan zoeken. Lijkt me leuk… :mrgreen:

@Azzy wrote:

Ben die paar mannen die er zijn nog niet tegengekomen. Moet es gaan zoeken… :mrgreen:

We hebben ook een gezocht gevraagt hoekje enneuh euhm…contact hoekje 8) :lol:

Tuurlijk komt da wel goed… man met lef die zich aanmeld…

Veel klets gemuts en euhm geleuterplezier. :mrgreen:

Misschien als je heel hard RUUUUUUUD roept of LOOOOEEKII!! melden ze zich wel :wink: :mrgreen: :mrgreen:

ofeh oproepje in de huiskamer 8)

“mannen gezocht die ook op kok struinen”

OW JA Onze LOEKSEL Oook natuuurlijk…

OW bianca errug hoe kun je nu vergeten :oops:

Mwa je komt ze wel tegen hoor

@F’lien wrote:

Misschien als je heel hard RUUUUUUUD roept of LOOOOEEKII!! melden ze zich wel :wink: :mrgreen: :mrgreen:

ofeh oproepje in de huiskamer 8)

“mannen gezocht die ook op kok struinen”

Wie weet lopen er hier wel een paar stiekeme meelezers rond die zich maar wat graag zouden willen aanmelden maar het nog niet aandurven… :mrgreen: :mrgreen:

HOE DAN OOK: Van harte welkom op dit gezellige forum & veel forumplezier hier! :mrgreen:

huh ? tisser F’lien ???

ooowwwwwwwwwwwwwwww !!!

meeeerrrr mannen hiero !!! :dance:

Wees welkom :slight_smile:

@Loeksel wrote:

huh ? tisser F’lien ???

ooowwwwwwwwwwwwwwww !!!

meeeerrrr mannen hiero !!! :dance:

Wees welkom :slight_smile:

:lol: :lol: :lol:

Zo Azzy, das alvast 1 kerel geregelt voor je :mrgreen: :mrgreen:

Ja zeg, ik ga echt geen mannen welkom heten hoor. 8)

Weer een man extra hier. :thumbdown: Dat verlaagd het gemiddelde per man met 500 vrouwen. :cry:

Foei Azzy weg jij! :angel:

Loek help me nou man! :twisted:

@ruud wrote:

Weer een man extra hier. :thumbdown: Dat verlaagd het gemiddelde per man met 500 vrouwen. :cry:

:naughty: :naughty: :naughty: Niet netjes Ruud, al die vrouwen alleen willen delen met Loek

:lol: :lol: :lol: :lol:

@ruud wrote:

pfff zit in nog de wittebroodsweken Ruud… deel nu maar ff met Azzy, ik kom ff handen tekort :roll:

@F’lien wrote:

@ruud wrote:

:naughty: :naughty: :naughty: Niet netjes Ruud, al die vrouwen alleen willen delen met Loek

:lol: :lol: :lol: :lol:

Delen? DELEN?? Ik wil helemaal niet delen ik moest Loek ook al tolereren. Begin ik daar net aan te wennen…

In 3 maanden tijd zo maar 2 mannen erbij! :cry:

:mrgreen:

:roll:

:lol: :lol: :lol:

:hug: Arme Ruud!

:liar: :liar: :liar:

:: welkom ::

Leuk weer een man op kok :smiley: Welkom!

Ruud ach joh, JIJ bent geadopteerd hier en dat kunnen de andere mannen niet zeggen :mrgreen:

Geadopteerd??

Ik d8 dat hij bij het meubilair hoorde hiero ? (meeverzekerd en wel)

Welkom Azzy :mrgreen:

Nou, berg je maar hoor, er is hier altijd genoeg leven in de brouwerij, ook moddergevechten en zo :lol:

Jazeker, wij mei-mama’s 2006 hebben Ruud officieel geadopteerd!

Bianca ik denk dat het wel goed komt maar voordat ik 78096x^2 berichten heb geplaatst ben ik 60 :think:

F’lien Bedankt F’lien

Pino Dat komt dan nog wel en ze hoeven zich echt niet eerst op te maken en een muts op te zetten. En vervolgens die lelijke foto op de mutsentopic te plaatsen… :wink:

Loeksel Bedankt voor je onthaal en geniet nog maar lekker ff van je wittebroodsweken

RuudIk ben nog maar 2 dagen op KOK en ik wordt al weggejaagd. Misschien moet ik mijn eigen harem gaan zoeken :mrgreen: :mrgreen: